e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Bestseller: TOP-10


Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy

Joanna Wrycza-Bekier
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2014-05-01
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Pisać każdy może… tylko jak?

Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów.
Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteś pisarzem. Chcesz podzielić się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik Cię zrozumiał, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które słowa wybrać, a których się pozbyć? Marzysz o tym, by Twój tekst czytało się tak, jak ogląda się przygody Jamesa Bonda? Chciałbyś budować napięcie jak Agatha Christie?
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Joanna Wrycza-Bekier — jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentką filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, autorką książek: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Onepress, 2010 i 2014), Kreatywna praca dyplomowa (Septem, 2011), Szkoła twórczego pisania (Editio, 2011) i Galaktyka języka Internetu (Novae Res, 2008), a także licznych artykułów naukowych poświęconych internetowemu słowu pisanemu.
Prowadzi dwa blogi: Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) oraz Niemiecki w pracy (http://niemieckiwpracy.eu/blog).


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (24.43zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (24.43zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (24.43zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (27.30zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)

Pozostałe z serii: Inne

Egipt. Zielony przewodnik (wydanie I) (39.90zł)
Szybkość zaufania. Jak dzięki zaufaniu przyspieszyć sukces w biznesie (32.69zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. Mobi (23.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Przywództwo przez integrację. Budowanie sprawnych organizacji dla ludzi, osiągania efektywności i zysku (50.15zł)
Błyskawiczne wywieranie wpływu (42.42zł)
Toskania i Wenecja. W krainie cyprysów, oliwy i win (26.90zł)
Styl i dobre maniery. Jak zachować klasę w każdej sytuacji (39.00zł)
MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II (186.99zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze. eBook. Mobi (37.00zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Chorwacja dla żeglarzy. Ciche zatoki i gwarne przystanie (24.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. Mobi (34.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Pdf (31.99zł)
Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili (15.19zł)
Motywowanie pracowników (36.87zł)
Trust & Sale. Buduj zaufanie błyskawicznie (19.63zł)
Menadżer z charyzmą (25.41zł)
Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą (34.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą. eBook. Mobi (31.99zł)