Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
E-biznes

Biblia e-biznesu
Marcin Cichoñ, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka
cena: 99.00 z³Na pocz±tku by³ Internet. Potem ludzie zaczêli w nim handlowaæ… Idea Biblii e-biznesu zrodzi³a siê z prostej potrzeby stworzenia mo¿liwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiêbiorczo¶ci uprawianej w wirtualnym ¶wiecie.

Bitcoin. Z³oto XXI wieku
Karol Kopañko, Mateusz Koz³owski
cena: 31.90 z³Waluta nowych, lepszych czasów Bitcoin to fenomen. Mówi± o nim media, sprzeczaj± siê o niego politycy, spekulanci upatruj± w nim szansy na b³yskawiczne wzbogacenie siê. Czasem jaka¶ gazeta pochyli siê nad technologicznym geniuszem bitcoina, jednak znacznie czê¶ciej wybierze temat o kradzie¿ach i wykorzystywaniu cyfrowej waluty do nabywania narkotyków lub broni.

Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzeda¿y, public relations on-line i promocji w mediach spo³eczno¶ciowych
Bonek Tomasz, Smaga Marta
promocja -14%cena:
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzeda¿y, public relations on-line i promocji w mediach spo³eczno¶ciowych Je¶li prowadzisz firmê w jakiejkolwiek bran¿y i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencja³u internetu, ta ksi±¿ka jest w³a¶nie dla Ciebie.

Biznes XXI wieku
Kiyosaki Robert T.
promocja -23%cena:
To kluczowa ksi±¿ka, która pomo¿e Ci rozpocz±æ biznes w marketingu sieciowym. Robert Kiyosaki wyja¶nia, dlaczego marketing sieciowy jest najlepszym modelem biznesu, szczególnie je¶li dot±d nie prowadzi³e¶ w³asnej firmy.

Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzêdziach WEB 3.0
Tasner Michael
promocja -14%cena:
Wydaje Ci siê, ¿e rewolucja internetowa w marketingu ju¿ siê dokona³a? Mylisz siê, ona dopiero siê rozkrêca... Czo³owy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzy³ pierwsz± ksi±¿kê o marketingu w ¶wiecie Web 3.

Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj
Tomek Tomczyk (Kominek)
promocja -14%cena:
Druga ksi±¿ka znanego blogera Tomka Tomczyka, vel Kominka, po¶wiêcona wszystkiemu, co dotyczy blogowania.O pierwszej, zatytu³owanej Bloger, autor pisa³: To nie jest ksi±¿ka dla blogerów, którzy chc± w tydzieñ zdobyæ popularno¶æ, a w miesi±c zarobiæ milion dolarów.

Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach
Scott Fox
promocja -70%cena:
Zamiast pracowaæ na dostatek swojego szefa, chcesz na nowo zaplanowaæ ¿ycie wokó³ twoich pasji? Przeczytaj Click Millionaires Scotta Foksa, a dowiesz siê, jak za pomoc± biznesowego sposobu na ¿ycie zamieniæ zainteresowania na pieni±dze dr Joe Vitale, autor ksi±¿ki Prawo przyci±gania.

Czym jest Branding'
Healey Matthew
promocja -14%cena:
Czym jest branding? to przystêpny przewodnik, który pomaga zrozumieæ, na czym polega tworzenie marki i zarz±dzanie ni±. Autor ksi±¿ki zastanawia siê nad istot± marek, zg³êbia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrze¿eñ, które ka¿dy mo¿e wykorzystaæ w codziennej praktyce zwi±zanej z prac± nad mark±.

Daj siê znale¼æ w sieci
Lutze Heather
promocja -15%cena:
Daj siê znale¼æ w sieci i pomna¿aj swoje zyski, prowadz±c skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jeste¶ pocz±tkuj±cym przedsiêbiorc± i zastanawiasz siê jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeæ do potencjalnych klientów i w ogóle powiedzieæ im o swoim istnieniu? Odpowiedzi± mog± byæ kampanie w wyszukiwarkach czyli popularne AdWordsy.

Dawaj innym szczê¶cie. ¦cie¿ka pasji, zysku i celu
Hsieh Tony
promocja -14%cena:
* Zap³aæ nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odej¶cie.* Uczyñ obs³ugê klienta odpowiedzialno¶ci± ca³ej firmy nie tylko dzia³u.* Skup siê na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.

E-konsument na rynku us³ug
Szopiñski Tomasz
promocja -15%cena:
Us³ugi elektroniczne (e-us³ugi) odgrywaj± coraz wiêksz± rolê w rozwoju sektora us³ug i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiêbiorstw. Rozwojowi e-us³ug sprzyja wzrastaj±cy dostêp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.

E-logistyka
Wieczerzycki Waldemar
promocja -14%cena:
E-logistyka to szerokie zastosowanie najnowszych technologii informacyjnych do wspomagania zarz±dzania logistycznego przedsiêbiorstwem (np. produkcj±, gospodark± magazynow±, obs³ug± cykli realizacji zamówieñ) oraz do wspomagania zarz±d E-logistyka to szerokie zastosowanie najnowszych technologii informacyjnych do wspomagania zarz±dzania logistycznego przedsiêbiorstwem (np.

e-Marketing przedsiêbiorstwa w spo³eczno¶ci wirtualnej
¦wierczyñska-Kaczor Urszula
cena: 50.00 z³E-marketing przedsiêbiorstwa w spo³eczno¶ci wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka ksi±¿ki koncentruje siê wokó³ e-marketingu przedsiêbiorstw w serwisach spo³eczno¶ciowych oraz w wirtualnych ¶wiatach.

E-marketing. Wspó³czesne trendy. Pakiet startowy
promocja -14%cena:
Ksi±¿ka przybli¿a czytelnikowi do¶wiadczenia praktyków bran¿y interaktywnej. Pozwala poznaæ wspó³czesne trendy w marketingu internetowym, ukazaæ szerszy kontekst zmian dokonuj±cych siê w Internecie, zrozumieæ, ¿e nowoczesny marketer to osoba kochaj±ca technologie, oraz przede wszystkim wybraæ skuteczn± metodê realizacji kampanii marketingowych w internecie.

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny
Tomasz Hipsz
promocja -40%cena:
Internetowy ocean korzy¶ci i… morze zagro¿eñ Pod koniec XX wieku wielu przedsiêbiorców poczu³o zawrót g³owy na my¶l o mo¿liwo¶ciach internetu. Wydawa³o siê, ¿e ka¿da firma z w³asn± stron± (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiêkszy swoj± warto¶æ i w zasadzie bez problemu zarobi krocie.