e-mail sitemap strona g³ówna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

wiêcej
Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 z³

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

wiêcej
Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

wiêcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³




E-biznes



wiêcej

cena: 0.00 z³
wiêcej

Biblia e-biznesu

Marcin Cichoñ, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka
cena: 99.00 z³

Na pocz±tku by³ Internet. Potem ludzie zaczêli w nim handlowaæ… Idea Biblii e-biznesu zrodzi³a siê z prostej potrzeby stworzenia mo¿liwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiêbiorczo¶ci uprawianej w wirtualnym ¶wiecie.

wiêcej

Bitcoin. Z³oto XXI wieku

Karol Kopañko, Mateusz Koz³owski
cena: 31.90 z³

Waluta nowych, lepszych czasów Bitcoin to fenomen. Mówi± o nim media, sprzeczaj± siê o niego politycy, spekulanci upatruj± w nim szansy na b³yskawiczne wzbogacenie siê. Czasem jaka¶ gazeta pochyli siê nad technologicznym geniuszem bitcoina, jednak znacznie czê¶ciej wybierze temat o kradzie¿ach i wykorzystywaniu cyfrowej waluty do nabywania narkotyków lub broni.

wiêcej

Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzeda¿y, public relations on-line i promocji w mediach spo³eczno¶ciowych

Bonek Tomasz, Smaga Marta
promocja -14%
cena: 48.837209302326 z³ 42.00 z³

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzeda¿y, public relations on-line i promocji w mediach spo³eczno¶ciowych Je¶li prowadzisz firmê w jakiejkolwiek bran¿y i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencja³u internetu, ta ksi±¿ka jest w³a¶nie dla Ciebie.

wiêcej

Biznes XXI wieku

Kiyosaki Robert T.
promocja -23%
cena: 46.506493506494 z³ 35.81 z³

To kluczowa ksi±¿ka, która pomo¿e Ci rozpocz±æ biznes w marketingu sieciowym. Robert Kiyosaki wyja¶nia, dlaczego marketing sieciowy jest najlepszym modelem biznesu, szczególnie je¶li dot±d nie prowadzi³e¶ w³asnej firmy.

wiêcej

Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzêdziach WEB 3.0

Tasner Michael
promocja -14%
cena: 48.837209302326 z³ 42.00 z³

Wydaje Ci siê, ¿e rewolucja internetowa w marketingu ju¿ siê dokona³a? Mylisz siê, ona dopiero siê rozkrêca... Czo³owy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzy³ pierwsz± ksi±¿kê o marketingu w ¶wiecie Web 3.

wiêcej

Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj

Tomek Tomczyk (Kominek)
promocja -14%
cena: 39.441860465116 z³ 33.92 z³

Druga ksi±¿ka znanego blogera Tomka Tomczyka, vel Kominka, po¶wiêcona wszystkiemu, co dotyczy blogowania.O pierwszej, zatytu³owanej Bloger, autor pisa³: To nie jest ksi±¿ka dla blogerów, którzy chc± w tydzieñ zdobyæ popularno¶æ, a w miesi±c zarobiæ milion dolarów.

wiêcej

Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach

Scott Fox
promocja -70%
cena: 39.666666666667 z³ 11.90 z³

Zamiast pracowaæ na dostatek swojego szefa, chcesz na nowo zaplanowaæ ¿ycie wokó³ twoich pasji? Przeczytaj Click Millionaires Scotta Foksa, a dowiesz siê, jak za pomoc± biznesowego sposobu na ¿ycie zamieniæ zainteresowania na pieni±dze dr Joe Vitale, autor ksi±¿ki Prawo przyci±gania.

wiêcej

Czym jest Branding'

Healey Matthew
promocja -14%
cena: 98.593023255814 z³ 84.79 z³

Czym jest branding? to przystêpny przewodnik, który pomaga zrozumieæ, na czym polega tworzenie marki i zarz±dzanie ni±. Autor ksi±¿ki zastanawia siê nad istot± marek, zg³êbia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrze¿eñ, które ka¿dy mo¿e wykorzystaæ w codziennej praktyce zwi±zanej z prac± nad mark±.

wiêcej

Daj siê znale¼æ w sieci

Lutze Heather
promocja -15%
cena: 39 z³ 33.15 z³

Daj siê znale¼æ w sieci i pomna¿aj swoje zyski, prowadz±c skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jeste¶ pocz±tkuj±cym przedsiêbiorc± i zastanawiasz siê jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeæ do potencjalnych klientów i w ogóle powiedzieæ im o swoim istnieniu? Odpowiedzi± mog± byæ kampanie w wyszukiwarkach czyli popularne AdWordsy.

wiêcej

Dawaj innym szczê¶cie. ¦cie¿ka pasji, zysku i celu

Hsieh Tony
promocja -14%
cena: 59.209302325581 z³ 50.92 z³

* Zap³aæ nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odej¶cie.* Uczyñ obs³ugê klienta odpowiedzialno¶ci± ca³ej firmy nie tylko dzia³u.* Skup siê na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.

wiêcej

E-konsument na rynku us³ug

Szopiñski Tomasz
promocja -15%
cena: 44 z³ 37.40 z³

Us³ugi elektroniczne (e-us³ugi) odgrywaj± coraz wiêksz± rolê w rozwoju sektora us³ug i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiêbiorstw. Rozwojowi e-us³ug sprzyja wzrastaj±cy dostêp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.

wiêcej

E-logistyka

Wieczerzycki Waldemar
promocja -14%
cena: 59.209302325581 z³ 50.92 z³

E-logistyka to szerokie zastosowanie najnowszych technologii informacyjnych do wspomagania zarz±dzania logistycznego przedsiêbiorstwem (np. produkcj±, gospodark± magazynow±, obs³ug± cykli realizacji zamówieñ) oraz do wspomagania zarz±d E-logistyka to szerokie zastosowanie najnowszych technologii informacyjnych do wspomagania zarz±dzania logistycznego przedsiêbiorstwem (np.

wiêcej

e-Marketing przedsiêbiorstwa w spo³eczno¶ci wirtualnej

¦wierczyñska-Kaczor Urszula
cena: 50.00 z³

E-marketing przedsiêbiorstwa w spo³eczno¶ci wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka ksi±¿ki koncentruje siê wokó³ e-marketingu przedsiêbiorstw w serwisach spo³eczno¶ciowych oraz w wirtualnych ¶wiatach.

wiêcej

E-marketing. Wspó³czesne trendy. Pakiet startowy

promocja -14%
cena: 64.151162790698 z³ 55.17 z³

Ksi±¿ka przybli¿a czytelnikowi do¶wiadczenia praktyków bran¿y interaktywnej. Pozwala poznaæ wspó³czesne trendy w marketingu internetowym, ukazaæ szerszy kontekst zmian dokonuj±cych siê w Internecie, zrozumieæ, ¿e nowoczesny marketer to osoba kochaj±ca technologie, oraz przede wszystkim wybraæ skuteczn± metodê realizacji kampanii marketingowych w internecie.

wiêcej

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Tomasz Hipsz
promocja -40%
cena: 39 z³ 23.40 z³

Internetowy ocean korzy¶ci i… morze zagro¿eñ Pod koniec XX wieku wielu przedsiêbiorców poczu³o zawrót g³owy na my¶l o mo¿liwo¶ciach internetu. Wydawa³o siê, ¿e ka¿da firma z w³asn± stron± (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiêkszy swoj± warto¶æ i w zasadzie bez problemu zarobi krocie.