Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Zarz±dzanie
Panuje przekonanie, ¿e ludzie rodz± siê z w³a¶ciwo¶ciami przywódczymi. Czêsto boimy siê pokierowaæ lud¼mi. Gdy¿ nie wiemy jak to robiæ. Jednak jak wynika z do¶wiadczenia, wiêkszo¶æ ludzi mo¿e pe³niæ funkcje liderów, je¶li tylko otrzymaj± odpowiednie wsparcie i mo¿liwo¶æ rozwoju. Uzupe³nij swoj± wiedzê w zakresie zarz±dzania, a gdy zastosujesz j± w praktyce, Twoi podw³adni bêd± bardziej zmotywowani do dzia³ania i bardziej efektywni w realizowaniu celów Twojej firmy.

Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy
Donald T. Phillips
cena: 37.00 z³Studium przywództwaZostañ liderem na miarê swoich czasówWzoruj siê na wybitnej postaciKieruj siê zasadami, ale miej otwarty umys³Doskona³e po³±czenie lekcji przywództwa, którego Lincoln by³ uciele¶nieniem, z najlepsz± nowoczesn± wiedz± na ten temat.

Atlas strategiczny. Inspiracje dla mened¿era
Marek Staniszewski
cena: 34.00 z³Sztuka my¶lenia strategicznego teorierysunkinarzêdziainspiracjerozwi±zanianiespodziankiTwój atlas strategiczny. Legenda Inspiracja Zafascynowany ideami my¶lenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzy³ ksi±¿kê niezwyk³± - przejrzyst±, inspiruj±c± i ca³kowicie hipnotyzuj±c±.

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
Christopher E. Bogan, Michael J. English
cena: 67.00 z³Wdra¿aæ u siebie cudze pomys³y - oto idea benchmarkingu. Dowiedz siê, jak robi± to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft... Ju¿ niejedna firma przejê³a jaki¶ pomys³ i wykorzysta³a go lepiej ni¿ wynalazca.

Bezb³êdne zarz±dzanie. Koniec z syndromem skazanego na pora¿kê
Jean-Francois Manzoni, Jean-Louis Barsoux
promocja -20%cena:
B³yskotliwa, prze³omowa ksi±¿ka Warren Bennis Mierz wysoko Wyobra¼ sobie ¶wiat wolny od:zachowawczego zarz±dzaniawydawania b³êdnych s±dówniedoceniania podw³adnychi stwórz go w swojej firmie! Nadgorliwo¶æ gorsza od faszyzmu.

Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy
Przemys³aw Hensel
cena: 49.00 z³Zmiana organizacyjnaPerspektywy i modele diagnostyczneTworzenie mierników i standardówMetody zbierania danychAnaliza i interpretacja wyników W³a¶ciwe rozpoznanie przed skuteczn± terapi± Przedsiêbiorstwo jest jak ¿ywy organizm, stanowi±cy zespó³ komórek, narz±dów i uk³adów, ¶ci¶le po³±czonych i zale¿nych od siebie nawzajem.

Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ
Seth Godin
cena: 18.99 z³Najmocniejsze jest odbicie od dna Zrezygnuj z niew³a¶ciwych przedsiêwziêæ Konsekwentnie realizuj te, które maj± szansê powodzenia Miej odwagê, ¿eby zrobiæ jedno albo drugie Czym jest do³ek? To ka¿da wyboista ¶cie¿ka, któr± musisz pod±¿aæ, ¿eby osi±gn±æ wa¿ny cel.

Efekt lojalno¶ci. Ukryta si³a rozwojowa Twojej firmy
Frederick F. Reichheld, Thomas Teal
promocja -20%cena:
Zysk albo wyzysk Czy uwa¿asz, ¿e firma, w której pracujesz, zas³uguje na Twoj± lojalno¶æ? Je¶li tak, to jeste¶ w mniejszo¶ci. I trudno siê temu dziwiæ. Firmy zbyt czêsto zarabiaj± kosztem klientów i pracowników.

Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiêbiorstwa w obliczu kryzysu
Donald N. Sull
promocja -19%cena:
Tworzenie nowej firmy w sercu starej Prze³amywanie inercji upadaj±cej firmy Dodatek specjalny: prze³omowy artyku³ "Zarz±dzanie przez zobowi±zania" z czasopisma Harvard Business Review Ka¿da recepta na sukces kiedy¶ traci wa¿no¶æ, a wtedy potrzebne jest nowe lekarstwo.

Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w ka¿dych okoliczno¶ciach
John P. Kotter, Holger Rathgeber, Peter Mueller, Spenser Joh
promocja -35%cena:
Zamówi³am i rozda³am pracownikom sze¶ædziesi±t egzemplarzy ksi±¿ki, oceni³am jej wp³yw na proces transformacji i zamówi³am dalsze piêæset egzemplarzy. To prawdziwa pere³ka. Heidi King, Departament Obrony Opowie¶æ dla odwa¿nych doros³ych Odk±d pingwiny siêga³y pamiêci±, zawsze mieszka³y na tej w³a¶nie górze lodowej.

Grzeczne dziewczynki nie siedz± w fotelu prezesa. Jak zarz±dzaæ firm± kobiec± rêk±'
Caitlin Friedman, Kimberly Yorio
cena: 29.00 z³Jej Wysoko¶æ Kierowniczka Z przeprowadzonychprzez brukselskie zrzeszenie izb gospodarczych Eurochambers badañdowiedzia³y¶my siê, ¿e europejska bizneswoman to zwykletrzydziestokilkulatka maj±ca dziecko i pozostaj±ca w sta³ym zwi±zku.

Harvard Business Review. Doskonalenie strategii
Harvard Business School Press
promocja -19%cena:
->> Zamów Antologie Harvard Business Review-> Tajniki strategii prowadz±cych do sukcesu rynkowego Regu³y tworzenia strategii Wykorzystanie narzêdzi in¿ynierii finansowej Uwzglêdnianie potencja³u internetu O powodzeniu we wspó³czesnym biznesie decyduje odpowiednia strategia rozwoju i dzia³ania firmy.

Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji
Harvard Business School Press
cena: 69.00 z³Decyzja na wagê z³ota W³a¶ciwe decyzje prowadz± mened¿erów na sam szczyt, a b³êdne mog± przyczyniæ siê do za³amania ich kariery. To oczywisty fakt, nad którym jednak w sytuacjach kryzysowych nie zawsze jest czas siê zastanowiæ.

Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja
Harvard Business School Press
cena: 69.00 z³Stwórz ramy, a system ruszy Ludzie s± dla nas najwa¿niejsi - ta deklaracja zarz±dzaj±cych to czêsto puste s³owa. Szara rzeczywisto¶æ jest taka, ¿e pracownicy s± s³abo motywowani i maj± zwi±zane rêce.

Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿±
Harvard Business School Press
promocja -19%cena:
Twoja firma nie jest organizacj± non profit. Górnolotne misje, okre¶lane przez zarz±d cele, podejmowane dzia³ania PR - to wszystko jest godne pochwa³y i potrzebne, ale tak naprawdê nie dlatego firma istnieje na rynku.

Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj±
Harvard Business School Press
promocja -19%cena:
W d³ugim okresie tylko innowacyjno¶æ zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otó¿ gdy innowacyjno¶æ zamiera, na rynku robi siê coraz cia¶niej - konkurowanie ogranicza siê do podstawowych wymiarów: obni¿ania cen i podnoszenia jako¶ci.