e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


10 zasad budowania trwałych relacji z klientem

Ivan Bureť, Pavel Řehulka
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-11-23
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie

  • Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
  • Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
  • Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?
Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś - ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy - tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?
Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak:
  • myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby,
  • nagradzać lojalnych klientów,
  • sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami,
  • nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami,
  • dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe,
  • stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos,



Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
CRM. Relacje z klientami (59.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (49.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (35.69zł)
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali (34.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (69.00zł)
Kontroling dla menedżerów (47.40zł)
10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)
Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)