e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


10 zasad budowania trwałych relacji z klientem

Ivan Bureť, Pavel Řehulka
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-11-23
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie

  • Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
  • Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
  • Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?
Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś - ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy - tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?
Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak:
  • myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby,
  • nagradzać lojalnych klientów,
  • sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami,
  • nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami,
  • dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe,
  • stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos,



Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
Alchemia manipulacji (29.60zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów (79.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)