e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


12 kroków uczciwej* sprzedaży

Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2012-04-26
stron: 336, oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie
Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.
W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:
  • Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?
  • Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?
  • Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?
  • Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?
  • Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?
Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!
Uwaga:
1. Jeżeli pod określeniem "system sprzedaży" rozumiesz "techniki sprzedaży" i oczekujesz, że to one wykonają za Ciebie pracę i wyręczą w podejmowaniu decyzji, nie kupuj tej książki. Ten system jest skutecznym narzędziem handlowca, ale nie zastąpi działania, myślenia i podejmowania trudnych decyzji.
2. Kupując tę książkę, ryzykujesz, bo po jej przeczytaniu będziesz wiedział to, na co autorzy poświęcili dwadzieścia lat pracy, oraz to, że odniesiesz sukces jako handlowiec.
3. Każda decyzja niesie za sobą ryzyko. Decyzję o zakupie tej książki pozostawiamy wyłącznie Tobie, bo ostatnie słowo zawsze należy do klienta - a Ty jesteś naszym klientem. Nie zapomnij tylko o znanym powiedzeniu handlowców: "No risk - no fun!".
Chcesz dowodów na skuteczność tego systemu sprzedaży? Przeczytaj, co piszą o 12 krokach klienci Grzegorza Pollaka i Honoraty Stolarzewicz:
Najskuteczniejsze szkolenia sprzedażowe to te, które dostarczają handlowcom zarówno niezbędnej wiedzy, jak i umożliwiają zdobycie praktycznych umiejętności. Grzegorz Pollak i Honorata Stolarzewicz stworzyli unikalną strategię sprzedaży opartą na wieloletnim doświadczeniu i psychologii zachowań ludzkich, której istotą jest zrozumienie i zaspokojenie potrzeb klienta. Ta książka to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie opanować sztukę uczciwej, a co za tym idzie skutecznej i długofalowej sprzedaży.
J. Christman Kennedy,
Prezes Resource Management International, Inc.

Umiejętność przekonania klienta do wartości produktu to podstawa warsztatu handlowca sprzedającego produkty wysokiej jakości. Szkolenia prowadzone według "12 kroków procesu sprzedaży" umożliwiły handlowcom nie tylko zdobycie tych umiejętności, ale zmieniły ich sposób myślenia z kategorii "cena" na "jakość i korzyść dla klienta".
Sławomir Szulżyk,
dyrektor ds. handlowych POL-SKONE sp. z o.o.

Skuteczność strategii "12 kroków procesu sprzedaży" wynika nie tylko z profesjonalizmu handlowców, którzy ją stosują, ale głównie z zaangażowania w dotarcie i zaspokojenie potrzeb klienta oraz ze zrozumienia, czym jest sprzedawanie realnych korzyści.
Waldemar Lewandowski,
dyrektor ds. handlowych, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

Szkolenie "12 kroków procesu sprzedaży" wsparte coachingiem prowadzonym przez Honoratę Stolarzewicz i Grzegorza Pollaka pozwoliło na szybkie wdrożenie nowych przedstawicieli handlowych w ich obowiązki, a wyniki sprzedaży potwierdziły skuteczność tej strategii.
Filipina Pilichowska, dyrektor CORDIS Johnson & Johnson w latach 2006 - 2010, obecnie dyrektor generalna SORIN GROUP Polska sp. z o.o.

Kolejnych dowodów dostarczysz sobie sam.



Mgr inż. Grzegorz Pollak - absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Uzyskaną podczas studiów wiedzę techniczną wzbogacił praktyką zarządzania na stanowiskach kierowniczych. Odnosił liczne sukcesy w sprzedaży, poparte certyfikatami amerykańskich szkoleń Integrity Selling, Franklin Covey i Management Development Project. Ukoronowaniem jego doświadczeń w dziedzinie sprzedaży i szkoleń była decyzja o założeniu w roku 2007 firmy szkoleniowej Agreement®, której misją jest podnoszenie kwalifikacji pracowników działów sprzedaży w celu uczciwego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów. Po latach pracy w handlu dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami, publikując w magazynach "Pro-KREACJA" i "Brief" artykuły na temat procesu sprzedaży oraz fundamentalnej roli motywacji w osiąganiu sukcesu w handlu.
Dr Honorata Stolarzewicz - absolwentka zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii. Pracę doktorską obroniła na Uniwersytecie Śląskim. Specjalizuje się w zachowaniach klientów i ich wpływie na cały proces sprzedaży, od momentu pierwszego kontaktu do zaspokojenia potrzeb klienta. Wiedzę i umiejętności z zakresu pozyskiwania klientów i ich efektywnej obsługi zdobywała w praktyce w prywatnych przedsiębiorstwach. W 2007 roku wraz z Grzegorzem Pollakiem założyła firmę Agreement® oferującą unikalny program budowania relacji handlowych oraz rozwoju pracowników, w tym kadry menedżerskiej. Autorka licznych publikacji w czasopismach biznesowych i naukowych, takich jak "Manager", "Humanizacja Pracy", "Personel i Zarządzanie". Jej artykuły obejmują zagadnienia stosunków interpersonalnych, motywacji i podejmowania decyzji w warunkach szybkich zmian na współczesnych rynkach.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Franczyza - droga do sukcesu (49.00zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein. eBook. Pdf (31.99zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze. eBook. Pdf (37.00zł)
NLP w praktyce. Samo sedno (28.46zł)
Mężczyźni wolą uwodzicielki. Jak ich zdobywać' (39.00zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. ePub (34.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą. eBook. Mobi (31.99zł)
Wprowadzenie do ekonometrii (38.17zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. Mobi (13.95zł)
Więcej niż Prawo Przyciągania (29.90zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz (49.00zł)
Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie. eBook. ePub (27.00zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza (26.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Pdf (39.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania. eBook. Mobi (27.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. Mobi (31.99zł)
Negocjacje. Przez rozmowę do celu. Poradnik bez kantów (34.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (31.99zł)
Ram Dass i Król Zachodnich Smoków (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Excel z elementami VBA w firmie (54.00zł)
Zrób to od razu (30.78zł)
Kto zabił zmianę' (19.21zł)
Napoleon Hill. Początek wielkiej kariery (31.99zł)
Statystyka dla menedżerów (50.15zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (45.51zł)
Rewizor GT. Prowadzenie ewidencji księgowej (27.00zł)
Bull Street (25.42zł)
Lider w Praktyce. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. Mobi (17.90zł)
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż (69.90zł)
Sun Tzu. Sztuka wojny (34.90zł)
Pamięć absolutna. Jak radzić sobie z zapominaniem i podkręcić możliwości umysłu (27.92zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Mobi (27.90zł)
Ustawienia systemowe w biznesie i organizacjach (24.90zł)
Mikroekonomia (51.30zł)
Alchemia uwodzenia, czyli jak hipnotycznie kontrolować umysły, uczucia i zachowania seksualne kobiet (23.90zł)
Dziecko w szkole kreatywnego myślenia (37.89zł)
Co Twój kot próbuje Ci powiedzieć' Poznaj tajemnice kociej psychologii (23.92zł)