e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Quick


33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych

Jiří Brabec
cena: 19.90 zł
Data wydania: 2007-02-08
stron: 96, miękka oprawa, format: 122x194

więcej na stronie onepress.pl
"Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu.
Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i - wydawałoby się - mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych.
  • Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami.
  • Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią.
  • Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie.
  • Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym - bez względu na okoliczności.

Czy tego chcesz, czy nie - klient ma zawsze rację!



Cena: 19.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (39.90zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)

Pozostałe z serii: Quick

Jak pisać dobre e-maile (15.92zł)
Efektywne zarządzanie czasem (29.00zł)
Jak zorganizować perfekcyjną konferencję (15.92zł)
Techniki pokonywania problemów (19.90zł)
Jak radzić sobie ze stresem (19.90zł)
Poznaj swoją wartość (15.92zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim (26.32zł)
NLP. Wpływ na siebie i innych. eBook (19.90zł)
Sposoby na szefa. Wychowaj swojego przełożonego (19.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. eBook (19.90zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Niezbędnik karierowicza, czyli jak zrobić błyskotliwą karierę w wielkim mieście (34.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (24.90zł)
Doskonała umiejętność komunikacji. eBook (19.90zł)
Zmiana pracy. Jak wykorzystać szanse i uniknąć błędów (19.90zł)
Podejmowanie trafnych decyzji. (19.90zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic. Zrób imponujące wrażenie i zdobądź wymarzoną pracę (29.00zł)
Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników (19.90zł)
Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę (2.00zł)