e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Quick


33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych

Jiří Brabec
cena: 19.90 zł
Data wydania: 2007-02-08
stron: 96, miękka oprawa, format: 122x194

więcej na stronie onepress.pl
"Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu.
Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i - wydawałoby się - mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych.
  • Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami.
  • Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią.
  • Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie.
  • Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym - bez względu na okoliczności.

Czy tego chcesz, czy nie - klient ma zawsze rację!



Cena: 19.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Alchemia manipulacji (29.60zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (24.43zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)

Pozostałe z serii: Quick

Rozmowa kwalifikacyjna (17.43zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (24.43zł)
Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół (19.90zł)
NLP. Wpływ na siebie i innych. eBook (19.90zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników (19.90zł)
Bądź pewny siebie. eBook (19.90zł)
Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy' (29.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. eBook (19.90zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie (17.90zł)
Jak kontrolować swoje finanse (22.90zł)
Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę (2.00zł)
Bądź kreatywny i pomysłowy (19.90zł)
Twoje podejście do pieniędzy. Czy zachowujesz się tak, jak wszyscy inni' (19.90zł)
33 rady jak przeprowadzić udaną prezentację (14.90zł)
Perswazja. Droga do osiągania celów (27.90zł)
Efektywne zarządzanie czasem (29.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim (26.32zł)
Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników (19.90zł)