e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Quick


33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych

Jiří Brabec
cena: 19.90 zł
Data wydania: 2007-02-08
stron: 96, miękka oprawa, format: 122x194

więcej na stronie onepress.pl
"Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu.
Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i - wydawałoby się - mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych.
  • Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami.
  • Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią.
  • Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie.
  • Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym - bez względu na okoliczności.

Czy tego chcesz, czy nie - klient ma zawsze rację!



Cena: 19.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (39.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)

Pozostałe z serii: Quick

Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)
Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników (19.90zł)
Jak skutecznie negocjować. eBook (19.90zł)
NLP. Wpływ na siebie i innych (19.90zł)
Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników (19.90zł)
Bądź pewny siebie. eBook (19.90zł)
Jak napisać CV i zdobyć pracę (24.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (24.90zł)
Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę (2.00zł)
Poznaj swoją wartość. eBook (19.90zł)
Bądź kreatywny i pomysłowy (19.90zł)
Sposoby na szefa. Wychowaj swojego przełożonego (19.90zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Życie w stresie. Jak okiełznać lęki (14.90zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
NLP. Wpływ na siebie i innych. eBook (19.90zł)
Podejmowanie trafnych decyzji. (19.90zł)
Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi. eBook (19.90zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim (26.32zł)