e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Zarządzanie
Seria: Inne


Strategiczne zarządzanie marką

Keller Kevin Lane
Data wydania: 2011
stron: 720, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.
Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.
Adresaci:
Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.
 

 


Cena: 119.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Zarządzanie w Jednostkach Samorządu Terytorialnego (40.16zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Decydujący czynnik (50.40zł)
Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności (18.90zł)
Zarządzanie najmem (29.71zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' (34.90zł)
Krótkoterminowe zarządzanie kapitałem (37.40zł)
Płynność finansowa w małych i średnich przedsiębiorstwach (41.07zł)
Wzrost. Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata (59.42zł)
Marketing (49.45zł)
Zrównoważone przedsiębiorstwo (38.17zł)
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie (59.00zł)
Airport City. Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne. Monografia (62.30zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (12.90zł)
Kapitał ludzki a innowacyjność przedsiębiorstw (22.92zł)
Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia (84.15zł)
Zarządzanie (Henry Mintzberg) (58.65zł)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (59.00zł)
Zarządzanie ryzykiem (50.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Driven. Namiętność silniejsza niż ból (39.90zł)
Pracuj mniej i lepiej! Odkryj i realizuj swój potencjał (34.90zł)
Rewolucja Six Sigma. Jak General Electric i inne przedsiębiorstwa zmieniły proces w zyski (69.90zł)
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego (44.90zł)
Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova (44.90zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (59.00zł)
Poradnik menedżera projektu. Praktyczne narzędzia, techniki i listy kontrolne (25.41zł)
Katalonia. Barcelona, Costa Brava i Costa Dorada. W Krainie Gaudiego i Salvadore Dali. Wydanie 1 (24.90zł)
Podejmowanie decyzji. Co zrobić, kiedy nie wiesz, co robić (25.41zł)
10 fundamentalnych zasad gry na rynku Forex. Strategie osiągania zysku (59.00zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (79.00zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (49.45zł)
Junior sam w domu albo Oskar de la Mancha, Rycerz Nieasertywnego Oblicza i Ludzie, których lubię najmniej (4.00zł)
Węgry. Na ostro i na słodko. Wydanie 3 (39.90zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Excel 2010 PL. Najlepsze sztuczki i chwyty. Vademecum Walkenbacha (69.00zł)
Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo (59.00zł)
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów (58.65zł)