e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Zarządzanie
Seria: Inne


CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

Rudnicka Agata
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 252, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.
W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy.
Dzięki lekturze można:
  • zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania,
  • poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością,
  • dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami,
  • poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.
 

 


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Toyota pod ostrzałem (59.90zł)
Biznes nowych możliwości (59.00zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Zarządzanie Teoria i praktyka (72.17zł)
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość (33.15zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Winning. Odpowiedzi (39.00zł)
Zarządzanie ludźmi (38.02zł)
Ekonomia menedżerska (89.00zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (55.00zł)
Odporność korporacji. Zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji (46.75zł)
Ład korporacyjny (83.90zł)
Dysponowanie wspólnymi zasobami (50.15zł)
Psychologia zarządzania w organizacji (33.92zł)
Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne (49.00zł)
Zarządzanie w Jednostkach Samorządu Terytorialnego (40.16zł)
Pomoc publiczna a rozwój firmy (25.42zł)
Podstawy strategii (59.42zł)
Zarządzanie innowacjami (55.17zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Styl i dobre maniery. Jak zachować klasę w każdej sytuacji (39.00zł)
Techniki perswazyjne (43.00zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (37.00zł)
Wyspy Kanaryjskie. Archipelag rajskiej przyrody. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Zespoły X. Jak budować zespoły, które odnoszą sukces (59.00zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla!. eBook. ePub (25.90zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
Wybij się!. Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo (25.42zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.05zł)
Dr House i filozofia - wszyscy kłamią (6.00zł)
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer (39.20zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Myśli przewodnie (57.14zł)
Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro (34.90zł)
Na każdy temat z Marią Szyszkowską. eBook. Mobi (19.90zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
Inwestowanie w ludzi. Wpływ inicjatyw z zakresu ZZL na wyniki finansowe przedsiębiorstwa (84.15zł)
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce (33.92zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone (8.00zł)