e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing terytorialny

Szromnik Andrzej
cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 452, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
  • marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
  • strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
  • koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
  • marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,
  • warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
  • wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.
 

 


Cena: 79.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Public relations (35.49zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie ryzykiem portfela (44.20zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein (39.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Epub (19.95zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych. eBook. ePub (21.99zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (23.90zł)
Product placement (69.00zł)
Przywództwo plemienne. Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych (58.65zł)
Gra w manipulacje (39.00zł)
Pułapki myślenia (37.34zł)
Marketing mobilny. eBook. Pdf (29.90zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Legalny doping emocjonalny. eBook. Pdf (19.90zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Bieszczady. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Psychologia zarządzania w organizacji (33.92zł)
Skończ z okresową oceną pracowników! (33.92zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. eBook. Pdf (29.90zł)
Do kina, na lody, do łóżka. Przewodnik dla niezależnych kobiet (27.00zł)
Magnetyzm osobowości. Poznaj sekrety wpływania na innych (34.00zł)
Analiza rynków finansowych (50.15zł)