e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing terytorialny

Szromnik Andrzej
cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 452, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
  • marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
  • strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
  • koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
  • marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,
  • warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
  • wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.
 

 


Cena: 79.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kapitał ludzki a innowacyjność przedsiębiorstw (24.65zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. Mobi (26.90zł)
Inwestycje. Instrumenty finansowe, aktywa niefinansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa (57.82zł)
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych . eBook. Pdf (27.90zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (19.90zł)
Inteligencja perswazyjna (PQ). Poznaj 10 *** umiejętności wywierania wpływu (39.00zł)
Wybrzeże Chorwacji, Słowenii i Czarnogóry. Wydanie 3 (26.90zł)
Pomoc publiczna a rozwój firmy (25.42zł)
Wykorzystaj swój potencjał przez potęgę podświadomości Zdobądź pewność siebie i poczucie własnej wartości (32.22zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa (57.82zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. Mobi (27.90zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Rachunkowość dla ciebie rachunkowość od podstaw (37.40zł)
Wybrzeże Chorwacji, Słowenii i Czarnogóry. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Biżuteria i koraliki dla bystrzaków. Wydanie II (59.00zł)
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III (79.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem. eBook. ePub (31.99zł)