e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Marka Konsument Badacz

Staszyńska Katarzyna M.
promocja -14%
cena: 58.802325581395 zł 50.57 zł
Data wydania: 2013
stron: 224, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.
W publikacji przedstawiono m.in.:
  • przegląd rodzajów badań konsumenckich,
  • kryteria wyboru firmy badawczej,
  • kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
  • sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
 

 


Cena: 50.57 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (25.93zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)
Marketing (129.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie innowacjami (58.65zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności . eBook. ePub (27.00zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Mobi (27.90zł)
Psychologia szefa. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Analiza decyzji (67.15zł)
Rób to co kochasz a znajdziesz w sobie siłę (33.15zł)
Makroekonomia międzynarodowa (109.65zł)
Fizyka sukcesu. Naukowe metody osiągania osobistego i finansowego szczęścia (37.00zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Komunikacja w zespole wirtualnym (39.10zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami. eBook. Pdf (14.90zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Dexter. Taki sympatyczny morderca. eBook. Pdf (29.90zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' eBook. Pdf (29.90zł)
Forex rynek walutowy dla początkujących inwestorów (27.35zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Przyspieszony kurs kreatywności (44.00zł)
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów (38.35zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Zanim rzucisz pracę (43.43zł)