e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł

razemwiecej.pl


Seria: Inne


Product placement

Choliński Artur
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 384, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.
W książce szczegółowo omówiono:
  • istotę i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity,
  • przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane,
  • możliwości kreacji product placement,
  • planowanie i organizację działań z zakresu product placement,
  • problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement,
  • kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta,
  • wyniki badań skuteczności product placement.
W publikacji są także zawarte odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują praktyków, m.in.:
Czy marka w filmie powinna być koniecznie przedstawiona w sposób wizualno-dźwiękowy?
Czy prominentna ekspozycja zawsze jest lepsza od ekspozycji subtelnej?
Jak ważne jest powiązanie marki z treścią nośnika (np. filmu)?
Z jakimi bohaterami (filmów, seriali, gier) najlepiej łączyć markę?
Cennym uzupełnieniem jest przegląd najnowszych badań prowadzonych w Polsce i za granicą, a także wyniki badań własnych autora dotyczących product placement różnych marek.
 

 


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Metafora w marketingu (37.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Public relations (35.49zł)

Pozostałe z serii: Inne

Bałkany. Bośnia i Hercegowina, Serbia. Wydanie 4 (59.90zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces (39.00zł)
Superpamięć. Trening z Kevinem Trudeau (39.00zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Przewaga nad konkurentami (38.17zł)
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (33.86zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. eBook. Pdf (29.90zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Jak przezwyciężyć nieśmiałość i lęk przed otoczeniem' Trening (34.90zł)
Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty (157.60zł)
Sztuka argumentacji (29.90zł)
Grzeczne dziewczynki nie dostają tego, czego chcą. 99 sposobów na zasłużony szacunek, wypracowany sukces i wymarzone życie (34.90zł)
Twórcza kradzież. 10 przykazań kreatywności (34.90zł)
Biznes muzyczny (39.10zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces. eBook. Mobi (27.90zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (79.00zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie. Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach (79.00zł)
Jura Krakowsko - Częstochowska. Z legendą wśród Orlich Gniazd. Wydanie 3 (29.90zł)
payday loans online same day