e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Product placement

Choliński Artur
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 384, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.
W książce szczegółowo omówiono:
  • istotę i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity,
  • przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane,
  • możliwości kreacji product placement,
  • planowanie i organizację działań z zakresu product placement,
  • problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement,
  • kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta,
  • wyniki badań skuteczności product placement.
W publikacji są także zawarte odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują praktyków, m.in.:
Czy marka w filmie powinna być koniecznie przedstawiona w sposób wizualno-dźwiękowy?
Czy prominentna ekspozycja zawsze jest lepsza od ekspozycji subtelnej?
Jak ważne jest powiązanie marki z treścią nośnika (np. filmu)?
Z jakimi bohaterami (filmów, seriali, gier) najlepiej łączyć markę?
Cennym uzupełnieniem jest przegląd najnowszych badań prowadzonych w Polsce i za granicą, a także wyniki badań własnych autora dotyczących product placement różnych marek.
 

 


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Metafora w marketingu (37.90zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Public relations (38.17zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Książę. eBook. ePub (21.99zł)
Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu (49.00zł)
Bliżej siebie Rozmowy z Mistrzami. O życiu, uczuciach, marzeniach, relacjach, zdrowiu, finansach i możliwości zmiany siebie (31.45zł)
Scrum. Praktyczny przewodnik po najpopularniejszej metodyce Agile (79.00zł)
Prezentacje w PowerPoint 2007 PL. Projekty (29.00zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Sens pośpiechu (39.00zł)
Budżetowanie i controlling w przedsiębiorstwie (41.65zł)
Batman i filozofia. Mroczny rycerz nareszcie bez maski (34.90zł)
Dźwięki marzeń. Reportaże i rozmowy (14.90zł)
Olbrzymie kroki (29.00zł)
A może zmienisz zdanie' Sekrety perswazyjnego pisania (37.00zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek. eBook. Mobi (25.90zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce. eBook. Mobi (39.00zł)
Szczęście zaczyna się w Twojej głowie! Uwolnij swój potencjał. eBook. Pdf (14.90zł)
Microsoft Outlook 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Sekrety negocjacji dla biznesmenów (42.42zł)
Ukryta przewaga. Sprzedawaj z NLP! (37.00zł)
Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo (59.00zł)
Mikroekonomia (51.30zł)