e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Product placement

Choliński Artur
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 384, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.
W książce szczegółowo omówiono:
  • istotę i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity,
  • przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane,
  • możliwości kreacji product placement,
  • planowanie i organizację działań z zakresu product placement,
  • problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement,
  • kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta,
  • wyniki badań skuteczności product placement.
W publikacji są także zawarte odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują praktyków, m.in.:
Czy marka w filmie powinna być koniecznie przedstawiona w sposób wizualno-dźwiękowy?
Czy prominentna ekspozycja zawsze jest lepsza od ekspozycji subtelnej?
Jak ważne jest powiązanie marki z treścią nośnika (np. filmu)?
Z jakimi bohaterami (filmów, seriali, gier) najlepiej łączyć markę?
Cennym uzupełnieniem jest przegląd najnowszych badań prowadzonych w Polsce i za granicą, a także wyniki badań własnych autora dotyczących product placement różnych marek.
 

 


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing usług (42.42zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Public relations (38.17zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)

Pozostałe z serii: Inne

Najważniejsza rzecz. Zaskakujące rady dla wnikliwego inwestora (55.17zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (38.17zł)
Od zera. Osiąganie niemożliwego z Ho’oponopono (39.90zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Social media to ściema (39.00zł)
Psychologia szefa. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa. Teoria i zastosowanie (55.17zł)
Management matters (49.00zł)
BHP 2014. Obowiązki pracodawcy wobec pracownika (92.65zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. Pdf (31.99zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (44.90zł)
Finansowanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw poprzez rynek kapitałowy w Polsce (38.25zł)
Audyt ubezpieczeniowy (42.42zł)
Harmonia ducha i wewnętrzny spokój (29.00zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. Mobi (27.90zł)
Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi (93.90zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. ePub (26.90zł)
Joga dla bystrzaków (39.00zł)
Access. Programowanie w VBA (79.00zł)
Księgowania w układzie sprawozdawczości finansowej w jednostkach finansów publicznych (126.65zł)