e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Product placement

Choliński Artur
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 384, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.
W książce szczegółowo omówiono:
  • istotę i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity,
  • przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane,
  • możliwości kreacji product placement,
  • planowanie i organizację działań z zakresu product placement,
  • problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement,
  • kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta,
  • wyniki badań skuteczności product placement.
W publikacji są także zawarte odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują praktyków, m.in.:
Czy marka w filmie powinna być koniecznie przedstawiona w sposób wizualno-dźwiękowy?
Czy prominentna ekspozycja zawsze jest lepsza od ekspozycji subtelnej?
Jak ważne jest powiązanie marki z treścią nośnika (np. filmu)?
Z jakimi bohaterami (filmów, seriali, gier) najlepiej łączyć markę?
Cennym uzupełnieniem jest przegląd najnowszych badań prowadzonych w Polsce i za granicą, a także wyniki badań własnych autora dotyczących product placement różnych marek.
 

 


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (27.93zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (48.30zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (20.93zł)
Proaktywny telemarketing (25.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (17.43zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (25.90zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Public relations (38.17zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (27.93zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)

Pozostałe z serii: Inne

Mistrz sprzedaży. eBook. Mobi (31.99zł)
Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon. eBook. Mobi (19.90zł)
Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera (39.90zł)
Rekrutacja i selekcja personelu (24.65zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy. eBook. ePub (29.90zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce. eBook. Pdf (39.00zł)
Jak zaoszczędzić godzinę dziennie' Sprawne zarządzanie czasem (24.43zł)
Globalny kryzys a jednocząca się Europa (33.15zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. Pdf (37.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy (50.15zł)
Kształtowanie liderów. Siedem zasad rozwijania zdolności przywódczych (41.65zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. eBook. Mobi (34.90zł)
Wybrzeże Bułgarii i Rumunii. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. Mobi (29.90zł)
Perswazja (44.97zł)
Talent nie wystarczy (39.00zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (19.90zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (27.90zł)