e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Product placement

Choliński Artur
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 384, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.
W książce szczegółowo omówiono:
  • istotę i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity,
  • przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane,
  • możliwości kreacji product placement,
  • planowanie i organizację działań z zakresu product placement,
  • problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement,
  • kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta,
  • wyniki badań skuteczności product placement.
W publikacji są także zawarte odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują praktyków, m.in.:
Czy marka w filmie powinna być koniecznie przedstawiona w sposób wizualno-dźwiękowy?
Czy prominentna ekspozycja zawsze jest lepsza od ekspozycji subtelnej?
Jak ważne jest powiązanie marki z treścią nośnika (np. filmu)?
Z jakimi bohaterami (filmów, seriali, gier) najlepiej łączyć markę?
Cennym uzupełnieniem jest przegląd najnowszych badań prowadzonych w Polsce i za granicą, a także wyniki badań własnych autora dotyczących product placement różnych marek.
 

 


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Public relations (35.49zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)

Pozostałe z serii: Inne

Access 2007 PL. Biblia (147.00zł)
Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka (46.98zł)
Skandynawia. Norwegia, Szwecja, Dania, Finlandia (26.90zł)
Komunikacja bez barier (38.17zł)
Motywacja. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. Pdf (31.99zł)
VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji (239.00zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Prawo Więzi. Jak się dogadać i stworzyć doskonałe relacje prywatne i zawodowe (29.00zł)
Asystentka na europejskim rynku pracy (33.92zł)
Zaprzyjaźnij się z klientem (52.00zł)
Bieszczady. Beskid Niski. Wydanie 1 (29.90zł)
NLP w negocjacjach handlowych. eBook. Mobi (23.90zł)
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel. Vademecum Walkenbacha. Wydanie II (79.00zł)
Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi. Wydanie II (34.90zł)
Wybrzeże Bałtyku oraz promem na Bornholm. Wydanie 1 (24.90zł)
Siła argumentów. Sztuka konwersacji i potyczki językowe (24.00zł)
Kochaj siebie nawet jeśli stracisz pracę (34.90zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Mobi (31.99zł)
Sensu sens (37.00zł)