e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Product placement

Choliński Artur
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 384, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.
W książce szczegółowo omówiono:
  • istotę i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity,
  • przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane,
  • możliwości kreacji product placement,
  • planowanie i organizację działań z zakresu product placement,
  • problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement,
  • kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta,
  • wyniki badań skuteczności product placement.
W publikacji są także zawarte odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują praktyków, m.in.:
Czy marka w filmie powinna być koniecznie przedstawiona w sposób wizualno-dźwiękowy?
Czy prominentna ekspozycja zawsze jest lepsza od ekspozycji subtelnej?
Jak ważne jest powiązanie marki z treścią nośnika (np. filmu)?
Z jakimi bohaterami (filmów, seriali, gier) najlepiej łączyć markę?
Cennym uzupełnieniem jest przegląd najnowszych badań prowadzonych w Polsce i za granicą, a także wyniki badań własnych autora dotyczących product placement różnych marek.
 

 


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Badania rynku (32.30zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Repozycjonowanie (38.17zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Public relations (35.49zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)

Pozostałe z serii: Inne

Globalny kryzys a jednocząca się Europa (33.15zł)
Jednoosobowa firma. Jak założyć i samodzielnie prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą (41.95zł)
Pies wojny. Jak oficer SAS stał się pionkiem w afrykańskiej wojnie o ropę (39.90zł)
Everest. Góra Gór (39.90zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (31.20zł)
Dupkologia, czyli nauka rozpychania się łokciami (32.90zł)
Sztuka czarno-białej fotografii. Od inspiracji do obrazu (69.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla!. eBook. ePub (25.90zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze. eBook. Pdf (31.99zł)
Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności (32.68zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów. eBook. ePub (7.90zł)
Bieganie metodą Gallowaya. Ciesz się dobrym zdrowiem i doskonałą formą! (39.00zł)
Życie. Następny poziom. Coaching transpersonalny (39.90zł)
Styl i dobre maniery. Jak zachować klasę w każdej sytuacji (39.00zł)
Polityka pieniężna (33.43zł)
Psychologia stresu (50.92zł)
Zarządzanie wartością z klientem (75.65zł)
AntyMOBBING. Walcz o swoje prawa w miejscu pracy. eBook. PDF (27.90zł)