e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing bez tajemnic

Burgers Willem
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 196, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.
Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia:
  • jak połączyć formuły 4P i 4C,
  • na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta,
  • jak kształtować własny rynek,
  • jak nie współpracować z agencjami reklamowymi,
  • dlaczego opłaca się być uczciwym.
Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.
 

 


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia reklamowa (38.17zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Zachód (39.00zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie. eBook. ePub (35.90zł)
Psychologia sprzedaży (38.17zł)
Paradoks czasu (55.17zł)
Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać (33.00zł)
Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm (69.90zł)
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania. eBook. Mobi (37.00zł)
PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc (14.90zł)
Elastyczne formy zatrudnienia (38.17zł)
Filozofia sukcesu, czyli f**k it (32.90zł)
Nieruchomość kredyt hipoteka (33.92zł)
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. eBook. Mobi (47.00zł)
Windykacja. Tom I, II i III (198.00zł)
Finanse międzynarodowe (59.00zł)
Podejmowanie decyzji. Co zrobić, kiedy nie wiesz, co robić (25.41zł)
Kultura biznesu. Normy i formy (33.92zł)
Sztuka doczesnej mądrości. eBook. Pdf (21.99zł)
Ubezpieczenia gospodarcze i społeczne. Wybrane zagadnienia ekonomiczne (99.00zł)
Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie (46.67zł)