e-mail sitemap strona g³ówna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

wiêcej
Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 z³

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

wiêcej
Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

wiêcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing bez tajemnic

Burgers Willem
cena: 39.00 z³
Data wydania: 2013
stron: 196, miêkka oprawa, format:

wiêcej na stronie onepress.pl
Marketing bez tajemnic to ksi±¿ka proponuj±ca nowe podej¶cie do rozwi±zañ marketingowych, od okre¶lenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocjê i dystrybucjê.
Autor podkre¶la konieczno¶æ uwzglêdniania badañ w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyj±tkowo zabawny, b³yskotliwy i bezpo¶redni sposób. Wyja¶nia:
  • jak po³±czyæ formu³y 4P i 4C,
  • na czym naprawdê polega przyjmowanie perspektywy klienta,
  • jak kszta³towaæ w³asny rynek,
  • jak nie wspó³pracowaæ z agencjami reklamowymi,
  • dlaczego op³aca siê byæ uczciwym.
Dziêki przejrzystemu wywodowi oraz przyk³adom wpadek i sukcesów ró¿nych firm ka¿dy mened¿er z ³atwo¶ci± prze³o¿y rady autora na w³asn± praktykê. Ksi±¿ka dostarczy mu ¶wie¿ych pomys³ów, zainspiruje do dzia³ania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on w³asne rynki i swoj± rolê.
 

 


Cena: 39.00 z³

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozosta³e z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mog³e¶ nie wiedzieæ, zapomnieæ lub pomin±æ podczas budowania swojej marki (23.40z³)
Potêga kultowej marki. W jaki sposób dziewiêæ wyj±tkowych marek zmieni³o swoich klientów w wiernych fanów (37.00z³)
Marketing dla ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw (33.92z³)
Pozycjonowanie produktu (33.92z³)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmieniæ obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00z³)
Firma 2.0. Sukces dziêki nowym narzêdziom internetowym (41.65z³)
Marka prywatna. Jak przekszta³ciæ zagro¿enia w szanse dla detalisty i producenta (62.05z³)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00z³)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90z³)
Strategie produktowe Ró¿nicowaæ czy upodabniaæ (54.40z³)
Marketing (129.00z³)
Lubiê to! Potêga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00z³)
Cz±stki przyci±gania. Jak budowaæ niestandardowe kampanie reklamowe (89.00z³)
Marketing to dzia³a. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00z³)
Si³a kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarañcza (39.00z³)
Metafora w marketingu (37.90z³)
Wojuj±cy marketing. Zwyciêskie strategie i kampanie (29.60z³)
Reklama i jej ograniczenia (34.21z³)
Uwie¶æ pod¶wiadomo¶æ. Psychologia reklamy (39.90z³)
GRYWALIZACJA. Jak zastosowaæ regu³y gier w dzia³aniach marketingowych (12.90z³)

Pozosta³e z serii: Inne

Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. Mobi (26.90z³)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mog³e¶ nie wiedzieæ, zapomnieæ lub pomin±æ podczas budowania swojej marki (14.90z³)
Analiza finansowa przedsiêbiorstwa (50.15z³)
Mistrz sprzeda¿y. eBook. ePub (31.99z³)
My¶l i bogaæ siê. Ksi±¿ka æwiczeñ (45.00z³)
Zasady wywierania wp³ywu na ludzi. Szko³a Cialdiniego (24.43z³)
Jak zaoszczêdziæ godzinê dziennie' Sprawne zarz±dzanie czasem (34.90z³)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w ka¿dych okoliczno¶ciach (22.10z³)
Inwestycje gie³dowe. Jak graæ i wygrywaæ. Wydanie II rozszerzone (8.00z³)
12 kroków uczciwej* sprzeda¿y. eBook. ePub (39.00z³)
Ekonometria (82.98z³)
Ekonomia przedsiêbiorstw Poradnik dla niefinansistów (33.92z³)
Magia s³ów. Jak pisaæ teksty które porw± t³umy (39.90z³)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnê o umys³ klienta. eBook. Pdf (31.99z³)
TyMy¶l. Inaczej zrobi± to za Ciebie... Wydanie II (19.43z³)
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel. Vademecum Walkenbacha. Wydanie II (99.00z³)
Reklama p³ynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu. eBook. Pdf (31.99z³)
Gdyby g³upota mia³a skrzyd³a. Najs³ynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (45.60z³)
Rzym. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90z³)
Zasady wywierania wp³ywu na ludzi. Szko³a Cialdiniego (24.90z³)