e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Zarządzanie marketingowe

cena: 49.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 322, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.
Książka składa się z czterech części.
  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
  • Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną.
  • Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym. Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów.
    Opracowanie kierowane jest do:
     
      • studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania,
      • nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
      • osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego,
      • słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem,
      • menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Zarządzanie jakością z przykładami (63.67zł)
Opanować czas (19.43zł)
Zyskaj na czasie. Quick Response Manufacturing - innowacyjna metoda zarządzania przedsiębiorstwem (59.42zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Dokumentacja czasu pracy. Wyjaśnienia, obliczenia, przykłady i wzory (101.15zł)
Outsourcing krok po kroku dla menedżerów (50.15zł)
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji (39.90zł)
Płynność finansowa w małych i średnich przedsiębiorstwach (41.07zł)
Zarządzanie (Henry Mintzberg) (58.65zł)
Skończ z okresową oceną pracowników! (33.92zł)
Dobry szef zły szef (50.92zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Zrównoważone przedsiębiorstwo (38.17zł)
CEO. Dyrektor do spraw zaangażowania (53.55zł)
Jak zwyciężać w pracy (37.40zł)
Działaj teraz! (11.90zł)
Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne (50.15zł)
Książę (34.90zł)
Międzynarodowy Standard Sprawozdawczości Finansowej dla małych i średnich jednostek (99.00zł)
Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie (51.77zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Marketing (49.45zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Dupkologia, czyli nauka rozpychania się łokciami (32.90zł)
Techniki perswazyjne (36.86zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Realizacja strategii (50.92zł)
10 prostych sposobów radzenia sobie ze stresem (33.92zł)
Napoleon Hill Myśl i bogać się (34.90zł)
Przychodzi Budda do baru. Pokoleniowy przewodnik życiowy (22.20zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. ePub (23.90zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (20.94zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. eBook. Pdf (29.90zł)
Rynek Celów. Zwrot z inwestycji w HR (67.15zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. Mobi (29.90zł)
Negocjacje Co dobry negocjator wie robi i mówi (33.92zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla!. eBook. ePub (25.90zł)
Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących (34.00zł)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa. Teoria i zastosowanie (51.30zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. eBook. Mobi (34.90zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. Mobi (19.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. ePub (47.00zł)
Zasady rachunkowości zarządczej (57.82zł)