e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne


Merchandising w małych i dużych firmach handlowych

Witek Lucyna
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 294, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.
Autorka odpowiada między innymi na pytania:

  • jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?
  • jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?
  • jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?
  • jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt?
  • jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?

Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.




Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (24.43zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (48.30zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (24.43zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (25.90zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (27.93zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (55.17zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (50.92zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (22.39zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (30.52zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)

Pozostałe z serii: Inne

Dexter. Taki sympatyczny morderca. eBook. ePub (29.90zł)
Winston Churchill. Przywództwo wybitnego męża stanu (37.00zł)
Sześć medali wartości (27.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (14.90zł)
Dzień dobry i co dalej (37.32zł)
Balsam dla duszy kobiety (31.91zł)
Trader doskonały (69.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. ePub (31.99zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek. eBook. Mobi (25.90zł)
Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II (31.20zł)
Zarządzanie projektami (38.17zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (27.93zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą. eBook. Pdf (31.99zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych (23.20zł)
Prowadzenie zebrań i prezentacji (12.67zł)
Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie II (34.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (34.30zł)
Sudety. Przewodniki górskie (24.90zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. eBook. ePub (34.90zł)