e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Świerczyńska-Kaczor Urszula
cena: 50.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 290, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.
Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnych światów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.
W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.
Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.
Książka łączy bogate źródła literaturowe z praktyczną orientacją i jest udanym przykładem pracy spełniającej standardy naukowe, która jednocześnie może być interesująca dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów. Lekturę ułatwiają liczne przykłady praktyczne opisy i ilustracje. Zaletą jest również prezentowanie polskich uwarunkowań omawianych zagadnień, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.
( z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW)
 

 


Cena: 50.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Mind Sale First. Umysł Sprzedaje Pierwszy (18.42zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (37.00zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (33.92zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Marketing (49.45zł)
Marketing (76.37zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)

Pozostałe z serii: Inne

Analiza decyzji (67.15zł)
Tatry Polskie i Słowackie. Wydanie 3 (29.90zł)
Zwyciężyć znaczy przeżyć. 20 lat później (39.90zł)
OdWażne rozmowy. Rozmowa po rozmowie zmieniaj swoje relacje, pracę, życie (46.21zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. Mobi (17.90zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Pracuj z głową! Spraw, by Twoja praca stała się łatwa, lekka i przyjemna (32.90zł)
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg (39.90zł)
Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego (29.90zł)
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach (54.00zł)
Urodziłeś się bogaty (16.45zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami. eBooki. Pdf (22.90zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. eBook. Pdf (29.90zł)
Krym. Półwysep rozmaitości (wydanie IV) (34.90zł)
Insert nexo: Subiekt, Rachmistrz, Rewizor (34.90zł)
MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów. eBook. Pdf (79.00zł)
Studium przypadku w praktyce szkoleniowej (21.17zł)
Word 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji (49.00zł)