e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Świerczyńska-Kaczor Urszula
cena: 50.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 290, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.
Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnych światów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.
W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.
Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.
Książka łączy bogate źródła literaturowe z praktyczną orientacją i jest udanym przykładem pracy spełniającej standardy naukowe, która jednocześnie może być interesująca dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów. Lekturę ułatwiają liczne przykłady praktyczne opisy i ilustracje. Zaletą jest również prezentowanie polskich uwarunkowań omawianych zagadnień, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.
( z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW)
 

 


Cena: 50.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (69.00zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (37.00zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (49.00zł)
Wybij się (39.90zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (39.90zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (31.90zł)
Jak zdobyć klientów w internecie (28.95zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (33.92zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia marek własnych (59.00zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Marketing (49.45zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.04zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (44.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Po pierwsze: Złam wszelkie zasady (59.42zł)
Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy (26.60zł)
Chorwacja. Zielony Przewodnik. Wyd. 3 (49.90zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży. eBook. ePub (37.00zł)
Controlling w przykładach. Poradnik praktyka (37.00zł)
Badania operacyjne (51.30zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. ePub (39.00zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny. eBook. ePub (35.90zł)
Warren Buffett o biznesie (59.90zł)
Coaching dla menedżerów (29.67zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. Pdf (31.99zł)
Globalizacja, kryzys i co dalej? (41.65zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy. eBook. ePub (22.90zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem (41.65zł)
Efektywność osobista. Zarządzanie sobą i innymi w czasie. eBook. Pdf (22.90zł)
Zen Steve'a Jobsa (29.90zł)
Duet, który przetrwał piekło. Niezwykła historia z czasów II wojny światowej (34.00zł)
Sympatyczna perswazja (34.90zł)