e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Świerczyńska-Kaczor Urszula
cena: 50.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 290, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.
Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnych światów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.
W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.
Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.
Książka łączy bogate źródła literaturowe z praktyczną orientacją i jest udanym przykładem pracy spełniającej standardy naukowe, która jednocześnie może być interesująca dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów. Lekturę ułatwiają liczne przykłady praktyczne opisy i ilustracje. Zaletą jest również prezentowanie polskich uwarunkowań omawianych zagadnień, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.
( z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW)
 

 


Cena: 50.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
E-logistyka (50.92zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (31.90zł)
Jak zdobyć klientów w internecie (29.31zł)
E-konsument na rynku usług (37.40zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (49.00zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Proces przedsiębiorczy Tworzenie nowych przedsiębiorstw (42.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Biznes XXI wieku (36.26zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (61.56zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.49zł)
Marketing (73.55zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kształtowanie liderów. Siedem zasad rozwijania zdolności przywódczych (41.65zł)
Lwów. Miasto Wschodu i Zachodu. Wydanie 7 (29.90zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. PDF (39.00zł)
Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (35.70zł)
Menadżer z charyzmą (25.41zł)
Pracuj mniej i lepiej! Odkryj i realizuj swój potencjał (34.90zł)
Jak inwestować w produkty strukturyzowane (129.00zł)
Doskonała bez przymusu. Specjalistka w pracy (39.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych. eBook. ePub (34.90zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. ePub (17.90zł)
Zarządzanie projektami dla bystrzaków (39.00zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces. eBook. Pdf (27.90zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (29.90zł)
City Girl Kobieta która podbiła londyńską giełdę (42.42zł)
Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego (23.92zł)
Psy sprzedaży (39.95zł)
Jak najlepiej zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej (12.67zł)
Landlord. Jak osiągnąć wolność finansową, inwestując w nieruchomości (29.90zł)
Strażnik Mafii (4.00zł)
Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka (44.90zł)