e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Świerczyńska-Kaczor Urszula
cena: 50.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 290, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.
Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnych światów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.
W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.
Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.
Książka łączy bogate źródła literaturowe z praktyczną orientacją i jest udanym przykładem pracy spełniającej standardy naukowe, która jednocześnie może być interesująca dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów. Lekturę ułatwiają liczne przykłady praktyczne opisy i ilustracje. Zaletą jest również prezentowanie polskich uwarunkowań omawianych zagadnień, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.
( z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW)
 

 


Cena: 50.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Bitcoin. Złoto XXI wieku (31.90zł)
Jak zdobyć klientów w internecie (28.95zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo (39.90zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Rewolucja social media (11.96zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (20.90zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (11.16zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Czym jest Branding' (84.79zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Sztuka rynkologii (39.90zł)
Marketing (75.43zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Marketing (49.45zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (24.43zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. eBook. ePub (31.99zł)
System finansowy. Aktualne wyzwania i perspektywy rozwoju (54.54zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin (6.90zł)
Popraw swoją pamięć (15.23zł)
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz (24.90zł)
Finanse przedsiębiorstw w zadaniach i przykładach (37.40zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. eBook. Pdf (39.00zł)
Wszystkiego co wiem o zarządzaniu nauczył mnie mój pies (34.90zł)
Fotografowanie panien młodych. 500 kreatywnych ujęć (39.90zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania. eBook. Mobi (35.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Pdf (31.99zł)
Maroko. Wydanie 1 (26.90zł)
Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać (33.00zł)
Inwestowanie na rynku akcji (41.65zł)
Inny punkt widzenia. Tom II (26.40zł)
Zarządzanie ryzykiem portfela (44.20zł)
Sensu sens (11.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (31.99zł)