e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Zarządzanie
Seria: Inne


Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw

Jabłoński Marek
cena: 95.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 444, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Głównym celem książki jest dokonanie oceny kształtowania modeli biznesu przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Szeroko zakrojone badania i analizy autora obejmowały spółki notowane na alternatywnym systemie obrotu papierami wartościowymi NewConnect, prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Rozważania autora skoncentrowane są na projektowaniu modeli biznesu, ich innowacyjności, strategii wzrostu wartości przedsiębiorstw i zarządzaniu wynikami.
(...) Praca jest obszernym i interesującym dziełem z obszaru zarządzania i zarządzania wartością. Walorem opracowania jest kompleksowa i krytyczno-wartościująca analiza przydatności różnych koncepcji kształtowania modeli biznesu i powiązania struktury modeli z procesami kreowania wartości. Autor zaproponował własną metodę oceny kształtowania modeli biznesu polskich przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Przeprowadził także bardzo głębokie studia literaturowe. Zasadniczo doceniam skalę i zakres przeprowadzonych studiów literaturowych i badań. Świadczy to o dużej, interdyscyplinarnej wiedzy Autora, a także pasji i dociekliwości naukowej (...).
dr hab. Dariusz Zarzecki, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
 
(...) Autor proponowanej książki podjął w niej bardzo ważną - nie tylko z punktu widzenia teoretycznego, ale też i praktycznego tematykę. Pojęcie modelu biznesowego zyskuje bowiem coraz szybciej na znaczeniu i popularności. Wprowadzanie do praktyki gospodarczej nowych modeli biznesowych może szybko i skutecznie kreować istotne przewagi konkurencyjne na rynku i przekładać się na znaczące wzrosty wartości przedsiębiorstwa (). () W kontekście teorii modeli biznesowych szeroko porusza problematykę wykorzystania kapitału finansowego i intelektualnego, korzyści wynikających z wprowadzania innowacji, a także rolę efektów sieciowych w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa oraz umiejętnego zarządzania jego wynikami. Jest to podejście ambitne, którego celem jest dążenie do ujęcia tych zagadnień kompleksowo (). Książka może stać się na rynku polskich wydawnictw ekonomicznych ważnym wydarzeniem.
 
dr hab. Andrzej Herman, prof. nadzw. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
 

 


Cena: 95.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm (69.90zł)
Zarządzanie jakością (46.75zł)
Zmienić myślenie o firmie (33.92zł)
Szefologika, czyli logika szefowania (49.00zł)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (59.00zł)
Statystyka dla menedżerów (50.15zł)
Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka (46.98zł)
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej (49.45zł)
Business Intelligence (41.07zł)
CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie (59.00zł)
Airport City. Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne. Monografia (89.00zł)
e-Matematyka wspomagająca ekonomię (59.14zł)
Nareszcie więcej zysku! (29.31zł)
Budżetowanie w przedsiębiorstwie (46.75zł)
Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy (58.65zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Zarządzanie w warunkach niepewności (41.07zł)
Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania. Książki dla profesjonalistów (84.92zł)
Management matters (49.00zł)
Zarządzanie najmem (30.08zł)

Pozostałe z serii: Inne

Go global! (59.00zł)
Excel 2010 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha (99.00zł)
Magiczna drabina do sukcesu (28.50zł)
Psychologia pamięci. Badania, teorie, zastosowania (69.00zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. ePub (17.90zł)
Ewaluacja talentu. Nowa strategia zarządzania talentami w organizacji (79.00zł)
Słowacja. 1001 pomysłów na weekend. Wydanie 1 (24.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą. eBook. Pdf (31.99zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Serce, inteligencja, odwaga i szczęście. Co jest potrzebne każdemu przedsiębiorcy i co jest niezbędne do utworzenia wspaniałej firmy (50.92zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze. eBook. Pdf (31.99zł)
Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Książę. eBook. Mobi (21.99zł)
Leadership. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. Mobi (34.90zł)
Psychologia pamięci. Badania, teorie, zastosowania (77.00zł)
Zrozumieć stres. Jak nie dać się nerwom i zadbać o spokój (24.00zł)
Znaj swoją wartość (41.65zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Mobi (31.99zł)