e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Zarządzanie
Seria: Inne


Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw

Jabłoński Marek
cena: 95.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 444, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Głównym celem książki jest dokonanie oceny kształtowania modeli biznesu przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Szeroko zakrojone badania i analizy autora obejmowały spółki notowane na alternatywnym systemie obrotu papierami wartościowymi NewConnect, prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Rozważania autora skoncentrowane są na projektowaniu modeli biznesu, ich innowacyjności, strategii wzrostu wartości przedsiębiorstw i zarządzaniu wynikami.
(...) Praca jest obszernym i interesującym dziełem z obszaru zarządzania i zarządzania wartością. Walorem opracowania jest kompleksowa i krytyczno-wartościująca analiza przydatności różnych koncepcji kształtowania modeli biznesu i powiązania struktury modeli z procesami kreowania wartości. Autor zaproponował własną metodę oceny kształtowania modeli biznesu polskich przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Przeprowadził także bardzo głębokie studia literaturowe. Zasadniczo doceniam skalę i zakres przeprowadzonych studiów literaturowych i badań. Świadczy to o dużej, interdyscyplinarnej wiedzy Autora, a także pasji i dociekliwości naukowej (...).
dr hab. Dariusz Zarzecki, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
 
(...) Autor proponowanej książki podjął w niej bardzo ważną - nie tylko z punktu widzenia teoretycznego, ale też i praktycznego tematykę. Pojęcie modelu biznesowego zyskuje bowiem coraz szybciej na znaczeniu i popularności. Wprowadzanie do praktyki gospodarczej nowych modeli biznesowych może szybko i skutecznie kreować istotne przewagi konkurencyjne na rynku i przekładać się na znaczące wzrosty wartości przedsiębiorstwa (). () W kontekście teorii modeli biznesowych szeroko porusza problematykę wykorzystania kapitału finansowego i intelektualnego, korzyści wynikających z wprowadzania innowacji, a także rolę efektów sieciowych w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa oraz umiejętnego zarządzania jego wynikami. Jest to podejście ambitne, którego celem jest dążenie do ujęcia tych zagadnień kompleksowo (). Książka może stać się na rynku polskich wydawnictw ekonomicznych ważnym wydarzeniem.
 
dr hab. Andrzej Herman, prof. nadzw. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
 

 


Cena: 95.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia (84.15zł)
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (39.90zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania (79.00zł)
Big Boss (34.90zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Zarządzanie portfelami projektów (49.45zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Podstawy strategii (59.42zł)
Lekcje warte miliardy dolarów (69.90zł)
Management matters (49.00zł)
Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji. Wyzwania strategiczne, uwarunkowania prawne (69.00zł)
Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy (58.65zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie (38.17zł)
e-Matematyka wspomagająca ekonomię (59.14zł)
Logistyka usług (27.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Joga. Równowaga ciała, umysłu i duszy (27.92zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą. eBook. Mobi (31.99zł)
Rewizor GT. Ewidencja księgowa bez tajemnic (39.90zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces. eBook. ePub (37.00zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. eBook. Pdf (29.90zł)
Kalejdoskop fotografii. Między techniką a sztuką (79.00zł)
Polska. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Tajlandia. Świątynie, pływające targi i rajskie plaże. Wydanie 1 (69.90zł)
Era pośpiechu, czyli dzisiejsze zabiegane czasy (37.00zł)
Techniki sprzedaży osobistej (33.15zł)
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji (39.90zł)
Sekrety bogacenia się (39.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (31.99zł)
Giełda papierów wartościowych. Poradnik bez kantów (34.90zł)
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków (62.57zł)
Nawyk wytrwałości. Jak go wykształcić metodą małych kroków (24.90zł)
Psychologia jogi. Wprowadzenie do Jogasutr Patańdźalego (15.92zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. Pdf (35.90zł)
Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą (34.90zł)