e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -16%


Zarządzanie wartością klienta

Kumar V.
promocja -16%
cena: 58.869047619048 zł 49.45 zł
Data wydania: 2010
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów.

Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.

Jeżeli jako drogę do zyskowności wybierze się marketing relacji, to kluczową sprawą staje się zarządzanie klientami. Wdrażając programy lojalnościowe firmy tradycyjnie przywiązywały zbyt wielką wagę do maksymalizacji lojalności klientów. W tej książce przedstawiono diametralnie inne podejście do zarządzania klientami i wskazano, że stabilny i trwały wzrost firmy buduje się na zyskowności klientów, a nie tylko na ich liczbie czy lojalności. Pokazano również, że lojalni klienci nie zawsze przynoszą zyski, a nie wszyscy klienci przynoszący zyski są lojalni. Dlatego kiedy firmy opracowują strategię zarządzania klientami, muszą podejść do tego w sposób łączący lojalność z zyskownością. [...] CLV okazuje się najlepszy w tym zakresie, ponieważ opiera się na danych prognozowanych i uwzględnia przyszłe zachowania klienta w bieżących działaniach marketingowych.

(z Przedmowy)




Cena: 49.45 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Public relations (35.49zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Badania rynku (32.30zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Psychologia sprzedaży (34.64zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.69zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Go global! (59.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Skuteczny coaching dla zaawansowanych. eBook. ePub (31.99zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW. eBook. Pdf (37.00zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy. eBook. Pdf (29.90zł)
Bieszczady. Solina. Połoniny, Cerkwie. Wydanie 1 (18.67zł)
Filozofia I-Cing w zarządzaniu (33.15zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Przywództwo w świecie biznesu. Teoria i praktyka dla menedżerów (41.65zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie (55.17zł)
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce (33.92zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III. eBook. ePub (47.00zł)
Czy ptaki śpiewają w piekle' (37.00zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych (25.59zł)
Pakiet. Siła pozytywnego zarządania (149.90zł)
Węgry. Na ostro i na słodko. Wydanie 3 (39.90zł)
Polska dla żeglarzy (35.90zł)
Ekonomia międzynarodowa tom 1 (55.17zł)
Przychodzi Budda do baru. Pokoleniowy przewodnik życiowy (37.00zł)
Sięgnij po swoje marzenia! (23.07zł)
Popkultura dla blondynek (19.92zł)