e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -16%


Zarządzanie wartością klienta

Kumar V.
promocja -16%
cena: 58.869047619048 zł 49.45 zł
Data wydania: 2010
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów.

Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.

Jeżeli jako drogę do zyskowności wybierze się marketing relacji, to kluczową sprawą staje się zarządzanie klientami. Wdrażając programy lojalnościowe firmy tradycyjnie przywiązywały zbyt wielką wagę do maksymalizacji lojalności klientów. W tej książce przedstawiono diametralnie inne podejście do zarządzania klientami i wskazano, że stabilny i trwały wzrost firmy buduje się na zyskowności klientów, a nie tylko na ich liczbie czy lojalności. Pokazano również, że lojalni klienci nie zawsze przynoszą zyski, a nie wszyscy klienci przynoszący zyski są lojalni. Dlatego kiedy firmy opracowują strategię zarządzania klientami, muszą podejść do tego w sposób łączący lojalność z zyskownością. [...] CLV okazuje się najlepszy w tym zakresie, ponieważ opiera się na danych prognozowanych i uwzględnia przyszłe zachowania klienta w bieżących działaniach marketingowych.

(z Przedmowy)




Cena: 49.45 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (19.90zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (19.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Public relations (35.49zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (19.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

GURU KULTU..ry (39.90zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.72zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Go global! (59.00zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (29.90zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Psychologia sprzedaży (30.79zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)

Pozostałe z serii: Inne

Konflikty między ludźmi (55.17zł)
Fundusze unijne - szansa na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw (39.00zł)
Myślowa rewolucja. Pozytywny podręcznik (21.60zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. eBook. Pdf (29.90zł)
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw (41.65zł)
Współczesna analiza strategii (79.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Zadziwiająca moc umysłu (29.00zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Kolejne wskazówki (39.90zł)
Polak w świecie finansów (49.45zł)
Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone (59.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Zatrzymaj czas. Poznaj pierwiastek wiecznej młodości ciała i umysłu (39.00zł)
Egipt. Skarby faraonów i rafy koralowe. Wydanie 1 (24.90zł)
Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro. eBook. Pdf (27.90zł)
Jak zostać mistrzem. Trening doskonałości (39.90zł)
Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Trudne pytania na rozmowie o pracę (18.97zł)
Przygoda z elektroniką (69.00zł)