e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -16%


Zarządzanie wartością klienta

Kumar V.
promocja -16%
cena: 58.869047619048 zł 49.45 zł
Data wydania: 2010
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów.

Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.

Jeżeli jako drogę do zyskowności wybierze się marketing relacji, to kluczową sprawą staje się zarządzanie klientami. Wdrażając programy lojalnościowe firmy tradycyjnie przywiązywały zbyt wielką wagę do maksymalizacji lojalności klientów. W tej książce przedstawiono diametralnie inne podejście do zarządzania klientami i wskazano, że stabilny i trwały wzrost firmy buduje się na zyskowności klientów, a nie tylko na ich liczbie czy lojalności. Pokazano również, że lojalni klienci nie zawsze przynoszą zyski, a nie wszyscy klienci przynoszący zyski są lojalni. Dlatego kiedy firmy opracowują strategię zarządzania klientami, muszą podejść do tego w sposób łączący lojalność z zyskownością. [...] CLV okazuje się najlepszy w tym zakresie, ponieważ opiera się na danych prognozowanych i uwzględnia przyszłe zachowania klienta w bieżących działaniach marketingowych.

(z Przedmowy)




Cena: 49.45 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.72zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.35zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zbiór zadań z podstaw rachunkowości z rozwiązaniami (35.70zł)
Bieszczady. Solina. Połoniny, Cerkwie. Przewodnik Rekreacyjny. Wydanie 2 (26.90zł)
SAP R/3. Podręcznik użytkownika (69.00zł)
Portugalia. Zielony przewodnik. Wydanie 2 (39.90zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim. eBook. Mobi (26.90zł)
Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania (79.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook.Pdf (31.99zł)
Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu (49.00zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy. eBook. Mobi (29.90zł)
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja (59.00zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych. eBook. Pdf (21.99zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II (49.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów. eBook. Pdf (27.90zł)
Duchowy manifest. 9 spójnych zasad życia zgodnego z porządkiem wszechświata (27.00zł)
Do kina, na lody, do łóżka. Przewodnik dla niezależnych kobiet (27.00zł)
Psychologia sukcesu. Sekrety duchowego bogactwa. eBook. Pdf (29.90zł)
Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres (24.65zł)