e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -16%


Kultura biznesu. Normy i formy

Kamińska-Radomska Irena
promocja -16%
cena: 48.892857142857 zł 41.07 zł
Data wydania: 2012
stron: 384, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości.

W książce autorka porusza zupełnie nowe zagadnienia z obszaru kultury biznesu i kultury na co dzień. Są wśród nich: zasady korespondencji, dawanie i otrzymywanie prezentów, przyjmowanie wysokich rangą gości zagranicznych, różnice kulturowe oraz grzeczność na co dzień. Bardzo szczegółowo opracowała tematy poświęcone kwestiom wizerunku i przyjęć. Opisane przykłady i uwagi dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych, ale odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.




Cena: 41.07 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Komunikacja i negocjacje

Jak mówić rozmawiać przemawiać ' (26.78zł)
Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami (37.00zł)
Jak doskonalić umiejętność skutecznej komunikacji (29.00zł)
Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem (44.90zł)
Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi (33.92zł)
Skuteczna komunikacja w biznesie (82.98zł)
Alchemia manipulacji. Wydanie II (39.00zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Zwycięskie opowieści. Jak porozumiewać się, przekonywać, wygrywać dzięki ukrytej potędze opowieści (50.92zł)
Savoir-vivre. Sztuka dyplomacji i dobrego tonu (29.90zł)
TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie... Wydanie II (29.90zł)
Relacje interpersonalne (55.25zł)
Wszyscy kłamią (21.17zł)
Pracuj ze mną. Osiem najsłabszych punktów w relacjach damsko-męskich w biznesie (29.67zł)
Mowa ciała w pracy (28.82zł)
Do kina, na lody, do łóżka. Przewodnik dla niezależnych kobiet (27.00zł)
Szybkość zaufania. Jak dzięki zaufaniu przyspieszyć sukces w biznesie (32.69zł)
Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą (34.21zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (39.90zł)
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach (54.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Konkurencja na rynku usług transportowych (59.00zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
IMIENINAŁKI (34.90zł)
50 dzieł klasyki sukcesu. Inspirujące myśli, wielkie nazwiska, wybitne idee (37.00zł)
Fundusze unijne - szansa na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw (39.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. Pdf (39.00zł)
System finansowy. Aktualne wyzwania i perspektywy rozwoju (69.00zł)
Zarządzanie ludźmi (38.02zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. eBook. ePub (31.99zł)
Szefologika, czyli logika szefowania (49.00zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Facebook. Daj się poznać (19.90zł)
Wenecja. Udany Weekend Michelin. Wydanie 4 (19.90zł)
Mistrzowskie prezentacje – slajdowy poradnik mówcy doskonałego. eBook. Mobi (27.90zł)
Szkoła biznesu. Dla ludzi którzy lubią pomagać innym (35.81zł)
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie. eBook. Mobi (26.90zł)
Strategiczne zarządzanie marką (119.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia. eBook. Pdf (39.00zł)
3. Rozwiązanie. Jak sprostać najtrudniejszym życiowym wyzwaniom (39.02zł)