e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Metafora w marketingu

Zaltman Gerald, Zaltman Lindsay
cena: 37.90 zł
Data wydania: 2010
stron: 212, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomskyego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.

Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu

Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do New York Timesa, Timea, Fortune i Forbesa. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu Fortune 500.




Cena: 37.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Public relations (38.17zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Product placement (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Cztery obsesje wyjątkowego szefa (39.90zł)
Sukcesja w rodzinie biznesowej (46.67zł)
Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych (59.00zł)
Kontrola pracownika (83.00zł)
Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli (34.90zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej (37.00zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami (34.90zł)
Inteligencja perswazyjna (PQ). Poznaj 10 *** umiejętności wywierania wpływu (42.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy. eBook. ePub (29.90zł)
Kompendium wiedzy o ekonomii (38.17zł)
Zarządzanie pracownikami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Subtelna perswazja. Pełne porozumienie w pracy i w domu (21.60zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (49.45zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy. eBook. Mobi (29.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook. Mobi (31.99zł)
Indie. W poszukiwaniu sacrum. Wydanie 1 (49.90zł)
Kontrola przedsiębiorcy (83.30zł)
Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów (55.17zł)
Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (39.00zł)