e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Metafora w marketingu

Zaltman Gerald, Zaltman Lindsay
cena: 37.90 zł
Data wydania: 2010
stron: 212, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomskyego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.

Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu

Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do New York Timesa, Timea, Fortune i Forbesa. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu Fortune 500.




Cena: 37.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Repozycjonowanie (38.17zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Public relations (35.49zł)
Marketing (129.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (15.99zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (20.93zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Public relations (35.49zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Product placement (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Tao Te Ching (34.90zł)
Magnetyzm osobowości. Poznaj sekrety wpływania na innych (34.00zł)
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe (27.93zł)
Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili. Wydanie II rozszerzone (24.90zł)
Zanim rzucisz pracę (43.43zł)
Rachunkowość zarządcza. Podejście operacyjne i strategiczne (67.15zł)
Młody bogaty rentier. Jak stać się zamożnym i na zawsze takim pozostać (43.43zł)
Excel w biurze i nie tylko (29.00zł)
Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk (39.90zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli (34.90zł)
Innowacja. Droga do wzrostu zysków (5.00zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania. eBook. ePub (31.99zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. ePub (29.90zł)
Rachunkowość przedsiębiorstw (51.30zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy. eBook. ePub (22.90zł)
Teoria wszystkiego, czyli krótka historia wszechświata (29.00zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (32.68zł)
Komputer PC. Podstawy obsługi. Dla seniorów (34.90zł)
Napoleon Hill. PoczĹĄtek wielkiej kariery. eBook. Mobi (31.99zł)