e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Metafora w marketingu

Zaltman Gerald, Zaltman Lindsay
cena: 37.90 zł
Data wydania: 2010
stron: 212, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomskyego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.

Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu

Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do New York Timesa, Timea, Fortune i Forbesa. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu Fortune 500.




Cena: 37.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (11.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)
Marketing usług (42.42zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Repozycjonowanie (38.17zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Public relations (35.49zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Product placement (69.00zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)

Pozostałe z serii: Inne

Big Boss (34.90zł)
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach (39.90zł)
VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji (239.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko (14.90zł)
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny (42.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. ePub (27.90zł)
Bankowość Podręcznik akademicki (101.92zł)
NLP – najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces (14.90zł)
Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości (14.90zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce. eBook. ePub (39.00zł)
FitMind. Schudnij bez diet (49.00zł)
Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. Pdf (23.90zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. Pdf (13.95zł)
Efektywne zarządzanie czasem (44.80zł)
Płynność finansowa w małych i średnich przedsiębiorstwach (41.07zł)
Mount Everest biznesu (31.99zł)
Zaznacz załatwione! Jak wykonywać zadania do końca (63.00zł)
Styl i dobre maniery. Jak zachować klasę w każdej sytuacji (39.00zł)
Management matters (49.00zł)