e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Metafora w marketingu

Zaltman Gerald, Zaltman Lindsay
cena: 37.90 zł
Data wydania: 2010
stron: 212, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomskyego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.

Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu

Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do New York Timesa, Timea, Fortune i Forbesa. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu Fortune 500.




Cena: 37.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Public relations (38.17zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Product placement (69.00zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)

Pozostałe z serii: Inne

17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie III rozszerzone (54.90zł)
Wybrzeże Chorwacji, Słowenii i Czarnogóry. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Zrozumieć stres. Jak nie dać się nerwom i zadbać o spokój (24.00zł)
Prawo Więzi. Jak się dogadać i stworzyć doskonałe relacje prywatne i zawodowe (29.00zł)
Sześć ram myślowych (18.99zł)
Microsoft Excel 2013. Analiza i modelowanie danych biznesowych (83.90zł)
Przeformułowanie w biznesie (76.42zł)
Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki (41.65zł)
Litwa, Łotwa i Estonia. Bałtycki łańcuch. Wydanie 4 (39.90zł)
Zaznacz załatwione! Jak wykonywać zadania do końca (63.00zł)
Zbiór zadań z podstaw rachunkowości z rozwiązaniami (35.70zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie. eBook. ePub (35.90zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Fundusze unijne - szansa na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw (39.00zł)
Kadry i płace w instytucjach kultury (119.00zł)
Bądź liderem (38.17zł)
Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF (59.42zł)
Jak stworzyliśmy demona (50.92zł)
Mistrzowskie prezentacje –slajdowy poradnik mówcy doskonałego. eBook. Pdf (27.90zł)
Jak opanować wilczy apetyt' Trening (34.90zł)