e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Metafora w marketingu

Zaltman Gerald, Zaltman Lindsay
cena: 37.90 zł
Data wydania: 2010
stron: 212, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomskyego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.

Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu

Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do New York Timesa, Timea, Fortune i Forbesa. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu Fortune 500.




Cena: 37.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Public relations (35.49zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Product placement (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Podstawy zarządzania organizacjami (55.00zł)
Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą (34.21zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie. eBook. Pdf (31.99zł)
Jak usprawnić komunikatywność' Trening (59.00zł)
Komunikacja w zespole wirtualnym (39.10zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
Sztuka pozowania w fotografii portretowej (39.90zł)
Rozwój osobisty lidera (29.71zł)
Coaching dla menedżerów (29.67zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. ePub (79.00zł)
Finanse międzynarodowe (42.42zł)
Cztery obsesje wyjątkowego szefa (39.90zł)
Rachunek zysków i strat (50.92zł)
Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Lean accounting. integralny element lean management (84.15zł)
Lady Australia (39.90zł)
Pies wojny. Jak oficer SAS stał się pionkiem w afrykańskiej wojnie o ropę (39.90zł)
Microsoft Project 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (79.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona. eBook. Pdf (27.90zł)
Zarządzanie produktywnością w przedsiębiorstwie (41.65zł)