e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Metafora w marketingu

Zaltman Gerald, Zaltman Lindsay
cena: 37.90 zł
Data wydania: 2010
stron: 212, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomskyego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.

Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu

Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do New York Timesa, Timea, Fortune i Forbesa. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu Fortune 500.




Cena: 37.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Public relations (38.17zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Product placement (69.00zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)

Pozostałe z serii: Inne

Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota (34.90zł)
Rozwój osobisty lidera (33.15zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce. eBook. Pdf (39.00zł)
Sama prawda o życiu seksualnym nastolatków (27.00zł)
Zarządzanie ryzykiem walutowym. eBook. Mobi (27.90zł)
Wilno. Barok z kamienia i obłoków (wydanie III) (24.90zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. ePub (17.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Mobi (27.90zł)
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż (69.90zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (67.92zł)
Siła argumentów. Sztuka konwersacji i potyczki językowe (24.00zł)
Na każdy temat z Marią Szyszkowską. eBook. ePub (19.90zł)
Umiejętności doradcze. Skuteczny konsulting wewnątrz firmy (63.00zł)
Rachunkowość zarządcza zorientowana na projekty (43.35zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny (44.90zł)
Modele karier (34.00zł)
Głos wiedzy. Droga do wewnętrznego spokoju (27.00zł)
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów (29.00zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. Mobi (29.90zł)