e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł


Nasze zwierzaki

Seria: Inne


Metafora w marketingu

Zaltman Gerald, Zaltman Lindsay
cena: 37.90 zł
Data wydania: 2010
stron: 212, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomskyego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.

Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu

Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do New York Timesa, Timea, Fortune i Forbesa. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu Fortune 500.




Cena: 37.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Badania rynku (32.30zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Public relations (35.49zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Product placement (69.00zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)

Pozostałe z serii: Inne

Psychologia dla trenerów. Szkolenia (65.00zł)
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim (118.15zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (31.99zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe ujęcia Scotta Kelby''ego (29.92zł)
Psychologia sukcesu (46.67zł)
Partnerski HR. Nowe normy efektywnej rekrutacji, pracy i szkolenia dzisiejszej kadry pracowniczej (44.20zł)
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki (42.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Trader doskonały (69.00zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny. eBook. Pdf (35.90zł)
Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich (62.00zł)
Biznesplan. Zastosowania i przykłady (33.92zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. Mobi (26.90zł)
Strategia konfliktu (59.00zł)
Mistrz sprzedaży. eBook. Pdf (31.99zł)
Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka (51.30zł)
Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych (39.50zł)
NLP. Nowa technika osiągania sukcesów. Wydanie II (49.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. eBook. Mobi (31.99zł)
kalkulator Gigant szerszen