e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Metafora w marketingu

Zaltman Gerald, Zaltman Lindsay
cena: 37.90 zł
Data wydania: 2010
stron: 212, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomskyego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.

Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu

Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do New York Timesa, Timea, Fortune i Forbesa. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu Fortune 500.




Cena: 37.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)

Pozostałe z kategorii: Public Relations

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Public relations (35.49zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy (39.90zł)
Product placement (69.00zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)

Pozostałe z serii: Inne

Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Mobi (27.90zł)
Sztuka doczesnej mądrości. eBook. ePub (21.99zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów. eBook (12.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub (27.90zł)
Ocena sytuacji finansowej grup kapitałowych (105.00zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego. eBook. Mobi (27.90zł)
Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń (41.65zł)
Bilans w firmie. Cztery rzeczy, które przedsiębiorca powinien wiedzieć o finansach (54.90zł)
Oczekuj cudów! Sekretna moc tkwi w Tobie (39.00zł)
Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki (33.92zł)
Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań (22.90zł)
Marketing (73.55zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych. eBook. Mobi (31.99zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. ePub (39.00zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. Mobi (29.90zł)
Komplement. Sztuka uwodzenia słowem (37.00zł)
Międzynarodowy biznes turystyczny (46.67zł)
E-learning Tajniki edukacji na odległość (41.65zł)
Microsoft Excel 2013. Analiza i modelowanie danych biznesowych (83.90zł)