e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing

Kotler Philip
Data wydania: 2012
stron: 848, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.
 

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.




Cena: 129.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Product placement (69.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (23.67zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (22.13zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (29.53zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (28.86zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji. eBook. Pdf (21.99zł)
Podręcznik szybkiego czytania (29.67zł)
Podatki 2014 Meritum (229.00zł)
Allegro. Jak marzenia zmieniać w pieniądze (29.00zł)
Klucz do pozytywnego myślenia według Napoleona Hilla. eBook. Mobi (21.99zł)
Fotografowanie mężczyzn. 500 kreatywnych ujęć (29.53zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Excel. Rusz głową! (69.00zł)
NLP dla bystrzaków. Wydanie II (29.53zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona. eBook. Pdf (27.90zł)
Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Wydanie II rozszerzone (29.53zł)
Kryzys. Pozytywne skutki negatywnych zmian (27.00zł)
Zarządzanie projektami IT. Przewodnik po metodykach (57.00zł)
COACHING, KREATYWNOŚĆ, ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów (39.90zł)
Toskania. Zielony Przewodnik. Wydanie 2 (42.90zł)
Berlin. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (22.13zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. eBook. ePub (29.90zł)
Więcej niż tu i teraz (29.90zł)