e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing

Kotler Philip
Data wydania: 2012
stron: 848, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.
 

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.




Cena: 129.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (24.43zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (25.90zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Marketing usług (42.42zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Prawo reklamy (50.57zł)

Pozostałe z serii: Inne

Rozmowa rekrutacyjna dla programistów. Przewodnik do sukcesu (79.00zł)
Ram Dass i Król Zachodnich Smoków. eBook. Pdf (31.99zł)
Microsoft Excel 2007 PL. Analizy biznesowe. Rozwiązania w biznesie. Wydanie III (71.20zł)
Toyota talent. Rozwijaj swoich pracowników na sposób Toyoty (69.90zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. Pdf (27.90zł)
Tworzenie wartości przez dział HR (79.00zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny. eBook. Mobi (35.90zł)
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość (33.15zł)
Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem (44.90zł)
Zarządzanie wartością projektów (39.00zł)
Kontrakty terminowe i forex Teoria i praktyka (65.00zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. Mobi (19.90zł)
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia (33.92zł)
Krąg miłości Dalajlamy. Droga do osiągnięcia jedności ze światem (27.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (29.90zł)
Psychologia nauczania Ujęcie poznawcze (46.67zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów (47.00zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Mobi (27.90zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA (37.00zł)