e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing

Kotler Philip
Data wydania: 2012
stron: 848, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.
 

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.




Cena: 129.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing usług (42.42zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Bułgaria. Pejzaż słońcem pisany. Wydanie 5 (42.90zł)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (48.37zł)
Prezentacje w PowerPoint 2007 PL. Projekty (29.00zł)
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III (79.00zł)
Sztuka skutecznego przywództwa (42.42zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Zarządzanie stresem. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Submodalności. Niezwykła droga do Twojego umysłu (29.00zł)
Władca Języków, czyli prawie wszystko o tym, jak zostać poliglotą (39.90zł)
Dr House i filozofia - wszyscy kłamią (6.00zł)
Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu (39.00zł)
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja (59.00zł)
Gra w manipulacje (39.00zł)
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. eBook. ePub (26.90zł)
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie (39.00zł)
Strażnik Mafii (4.00zł)
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie (34.64zł)
Toyota talent. Rozwijaj swoich pracowników na sposób Toyoty (69.90zł)
Access 2007 PL. Kurs (34.90zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)