e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
payday loans online same day
brexit przekazywanie danych osobowych
https://gardenspace.pl/uploads/products/3460/meble-ogrodowe-milano-ii-royal-szary-2-7.jpg

Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing

Kotler Philip
Data wydania: 2012
stron: 848, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.
 

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.




Cena: 129.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Product placement (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Access. Analiza danych. Receptury (42.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Zapomnij o pieniądzach i bogać się (39.90zł)
Wiara. Siła napędowa sukcesu (29.90zł)
Jak zadbać o własne finanse? (27.96zł)
Makroekonomia (63.67zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. Pdf (27.90zł)
Controlling Planowanie kontrola kierowanie (39.10zł)
Jak dbać o włosy. Poradnik dla początkującej włosomaniaczki (37.00zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Bilans w firmie. Cztery rzeczy, które przedsiębiorca powinien wiedzieć o finansach (54.90zł)
Popol Vuh. Księga Majów o początkach życia oraz chwale bogów i władców (34.90zł)
Rachunkowość przedsiębiorstw (55.17zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (69.00zł)
Fundusze Unii Europejskiej (50.15zł)
Egipt. Oazy w cieniu piramid (44.90zł)
Wstrętne kobiety. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
ABC Jak inwestować w nieruchomości (35.81zł)
Haker umysłów. eBook. ePub (23.90zł)
Trening egoizmu. Twoje decyzje na przekór manipulacji (24.00zł)
https://gardenspace.pl/uploads/products/1686/meble-ogrodowe-venezia-royal-szary.jpg