e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing

Kotler Philip
Data wydania: 2012
stron: 848, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.
 

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.




Cena: 129.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (27.75zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Badania rynku (32.30zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. Mobi (39.00zł)
Życie i praca. Jak znaleźć czas na wszystko (30.00zł)
Nagroda i kara. Profesjonalna ocena pracownika (49.90zł)
Struktury wynagradzania pracowników (59.00zł)
Inspirujący menedżer. Budowanie relacji, które przekładają się na wyniki (41.65zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook. Mobi (31.99zł)
Kultura biznesu. Normy i formy (41.07zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie (18.99zł)
Badania operacyjne (51.30zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (39.00zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej (37.00zł)
Excel 2010 PL. Najlepsze sztuczki i chwyty. Vademecum Walkenbacha (69.00zł)
BHP 2014. Obowiązki pracodawcy wobec pracownika (92.65zł)
Przywództwo edukacyjne. Współczesne wyzwania (41.65zł)
Zarządzanie czasem (30.85zł)
AntyMOBBING. Walcz o swoje prawa w miejscu pracy. eBook. Mobi (27.90zł)
Wybrzeże Chorwacji, Słowenii i Czarnogóry. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces. eBook. ePub (27.90zł)
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych . eBook. ePub (27.90zł)
Klucz do pozytywnego myślenia według Napoleona Hilla (21.99zł)