e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Badania rynku

Pfaff Dietmar
promocja -15%
cena: 38 zł 32.30 zł
Data wydania: 2010
stron: 184, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.
Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.
Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
  • rozpoznanie właściwego problemu badawczego
  • sporządzenie planu badań
  • gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych
  • kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa
  • sporządzenie raportu i prezentacja wyników
  • ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji
  • wzdrożenie podjętej decyzji


Cena: 32.30 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Marketing doświadczeń (49.30zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)

Pozostałe z serii: Inne

ECDL Moduł 2 Użytkowanie komputerów (25.42zł)
Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami (50.40zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Kolejne wskazówki (39.90zł)
Sztuka pokoju. eBook. Mobi (19.00zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji (49.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Istotą przywództwa jest rozmowa. Jak poruszyć serca i umysły (41.65zł)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (50.15zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. eBook. Mobi (29.90zł)
Turcja. Kraj czterech mórz. Wydanie 4 (59.90zł)
Po pierwsze: Złam wszelkie zasady (59.42zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji (34.90zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. Mobi (13.95zł)
Coaching oparty na wiedzy w treningach kierowniczych (34.00zł)
Kiedy nadchodzi kryzys (55.00zł)
IMIENINAŁKI. eBook. Mobi (27.90zł)
Bogata kobieta Poradnik inwestycyjny dla kobiet (47.00zł)
Marketing (84.15zł)