e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Badania rynku

Pfaff Dietmar
promocja -15%
cena: 38 zł 32.30 zł
Data wydania: 2010
stron: 184, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.
Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.
Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
  • rozpoznanie właściwego problemu badawczego
  • sporządzenie planu badań
  • gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych
  • kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa
  • sporządzenie raportu i prezentacja wyników
  • ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji
  • wzdrożenie podjętej decyzji


Cena: 32.30 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Product placement (69.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Marketing usług (42.42zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (30.36zł)

Pozostałe z serii: Inne

Bitcoin. Złoto XXI wieku (31.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. ePub (34.90zł)
Doskonałe relacje zawodowe, czyli jak inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces (29.60zł)
Lista płac w praktyce. Odpowiedzi na najtrudniejsze pytania z kalkulatorami na CD (109.65zł)
Tylko bez nerwów. Zarządzanie stresem w pracy. eBook. ePub (27.90zł)
Ekonomia przedsiębiorstw Poradnik dla niefinansistów (33.92zł)
W krzyżowym ogniu pytań. Sztuka odpowiedzi na trudne pytania (29.90zł)
Zarządzanie stresem. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Przywództwo plemienne. Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych (58.65zł)
Ocena efektywności inwestycji (34.78zł)
Audyt funkcji personalnej w przedsiębiorstwie (63.00zł)
Ekonometria (80.67zł)
Analiza techniczna dla bystrzaków. eBook. ePub (47.00zł)
Sensu sens (37.00zł)
Zarządzanie w XXI wieku (50.15zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (59.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Bankowość Podręcznik akademicki (101.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. ePub (31.99zł)
Nagradzanie i wyróżnianie pracowników. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)