e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Zarządzanie
Seria: Inne


Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Fenn Jackie, Raskino Mark
cena: 63.00 zł
Data wydania: 2010
stron: 260, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.

W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,
W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.

Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko "bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.


Cena: 63.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Wprowadzanie zmiany w organizacji. Teoria w praktyce (49.45zł)
Pakiet: Classic Drucker (189.90zł)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (48.37zł)
Jednominutowy Menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania (24.90zł)
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa (41.07zł)
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym (41.07zł)
Odporność korporacji. Zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji (46.75zł)
Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce (49.45zł)
Milionerzy z wyboru. 21 tajemnic sukcesu (24.90zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży (99.00zł)
Książę (34.90zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Essential Business English (31.54zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Zarządzanie w XXI wieku. Wyzwania (50.92zł)
Organizacja systemów produkcyjnych (55.17zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Sztuka wojny. Wydanie III (29.90zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie. Handlowanie to gra (79.00zł)
Submodalności. Niezwykła droga do Twojego umysłu (29.00zł)
Etyka (29.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Mobi (19.95zł)
Pokonaj stres z Kaizen (34.90zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe ujęcia Scotta Kelby''ego (29.92zł)
Ryzyko w działalności bankowej (49.00zł)
Excel 2007 PL. Analiza danych, wykresy, tabele przestawne. Niebieski podręcznik (49.00zł)
Poczta Lotus Notes 8.5 PL. Niezbednik uzytkownika. eBook. Mobi (27.90zł)
Zarządzanie kontraktem psychologicznym. Zaangażowanie pracowników w zwiększenie wydajności firmy (67.15zł)
Tao wojny (34.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Wstęp do rachunkowości przedsiębiorstw (33.92zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (59.00zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' eBook. Mobi (29.90zł)
Polska Zimą (24.90zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Zwyciężyć znaczy przeżyć. 20 lat później (39.90zł)
Landlord. Jak osiągnąć wolność finansową, inwestując w nieruchomości (29.90zł)
Office 2010 PL. Seria praktyk (39.00zł)