e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Zarządzanie
Seria: Inne


Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Fenn Jackie, Raskino Mark
cena: 63.00 zł
Data wydania: 2010
stron: 260, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.

W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,
W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.

Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko "bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.


Cena: 63.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Zarządzanie kadrami (50.57zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' (34.90zł)
Wprowadzanie zmiany w organizacji. Teoria w praktyce (49.45zł)
Małymi krokami do Wielkości. Jak rozwinąć własną firmę (73.00zł)
Zmienić myślenie o firmie (33.92zł)
Zarządzanie dla inżynierów (47.35zł)
Dokumentacja czasu pracy. Wyjaśnienia, obliczenia, przykłady i wzory (101.15zł)
Kompendium wiedzy o logistyce (41.07zł)
Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek (44.20zł)
Zarządzanie jakością (46.75zł)
Dylematy wyceny przedsiębiorstwa (76.42zł)
Outsourcing w zarządzaniu przedsiębiorstwami (40.24zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Lekcje warte miliardy dolarów (69.90zł)
Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne (49.00zł)
Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia (84.15zł)
Winning. Odpowiedzi (39.00zł)
Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności (27.00zł)
Zarządzanie strategiczne (79.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Ekonomia menedżerska (55.25zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. ePub (31.99zł)
Zarządzanie ludźmi (38.02zł)
Energia! Żyj pełnią życia. Odkryj 10 rodzajów ludzkiej motywacji (42.42zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. eBook. ePub (34.90zł)
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA (69.00zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein. eBook. ePub (31.99zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Przedsiębiorczość (50.92zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla. eBook. ePub (29.90zł)
Dźwięki marzeń. Reportaże i rozmowy (14.90zł)
Gra w manipulacje (39.00zł)
8 dogmatów wywierania wpływu (24.00zł)
SAP R/3. Podręcznik użytkownika (69.00zł)
Europa nie potrzebuje euro (50.15zł)
Jak stworzyliśmy demona (50.92zł)
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie. Handlowanie to gra (79.00zł)
Trening Jaguara. Obudź w sobie pewność siebie i osiągaj zamierzone cele (29.00zł)
Popkultura dla blondynek (19.92zł)
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze. eBook. ePub (21.99zł)