e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -14%


Zachowania rynkowe kobiet

promocja -14%
cena: 51.895348837209 zł 44.63 zł
Data wydania: 2010
stron: 304, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania dla funkcjonowania podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Zachowania podmiotów rynkowych określa niepewność i ryzyko powodowane niepewną sytuacją gospodarczą, w tym rynkową. Praca ma na celu identyfikację powstających, przejawiających się w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, nowych procesów i zjawisk, a także działań adaptacyjnych indywidualnych podmiotów konsumpcji w nowych, trudnych warunkach gospodarczych. Zachowania konsumentów w okresie zwiększającej się niepewności i ryzyka stanowią interesujący poznawczo przedmiot badań. Podstawą pracy były bogate źródła danych i informacji. Posłużono się rozległą literaturą przedmiotu, statystykami wyczerpującymi i niewyczerpującymi oraz danymi z Internetu. Szczególnie istotnymi źródłami danych są w tej pracy wyniki badań pierwotnych, które pozwoliły poznać zachowania konsumentów w sytuacji kryzysowej i kierunki modyfikacji działalności konsumpcyjnej.
Zamierzeniem autorów było zaprezentowanie problematyki związanej z konsumpcją i zachowaniami konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego. W tym celu dokonano takiego doboru zagadnień, które będą sprzyjały przydatności monografii dla badaczy tego problemu, gdyż dają asumpt do dyskusji i dalszych badań nad zachowaniami konsumentów w bardzo turbulentnym otoczeniu rynkowym, a także dla praktyków, którym praca będzie przydatna do prognozowania określonych rynkowych zachowań konsumentów w przyszłości. Praca pomocna będzie także studentom zdobywającym wiedzę w specjalnościach marketingowych oraz słuchaczom studiów podyplomowych zainteresowanym zagadnieniami rynkowych zachowań konsumentów.


Cena: 44.63 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Zaprzyjaźnij się z klientem (52.00zł)
Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych (42.00zł)
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów (58.65zł)
Psychologia poznawcza w praktyce (49.45zł)
Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce (29.67zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Sekret szczęścia. 7 fundamentów życiowej radości (23.94zł)
Jak zdobyć klientów w internecie (28.95zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie. eBook. Mobi (14.90zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' (34.90zł)
Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości (14.90zł)
Ekonomia dla bystrzaków (34.90zł)
Jak doskonalić umiejętność skutecznej komunikacji (29.00zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących (39.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Pdf (31.99zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Zarządzanie czasem (22.78zł)
Przywództwo Alfa. Narzędzia dla liderów biznesu, którzy oczekują więcej od życia (59.00zł)
Rób to co kochasz a znajdziesz w sobie siłę (33.15zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi w budownictwie (33.92zł)
Rozwój osobisty lidera (29.71zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Pdf (31.99zł)
Sztuka spekulacji po latach tom 1-2 (142.80zł)
Jak szybko nauczyć się języków obcych (18.99zł)
Wodna logika. Wypłyń na szerokie wody kreatywności (37.00zł)