e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -23%


Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu

Datko Marek
promocja -23%
cena: 78.961038961039 zł 60.80 zł
Data wydania: 2012
stron: 526, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny.
Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym.
Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności.


Cena: 60.80 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

W poszukiwaniu doskonałości w biznesie (69.90zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.72zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Ekonomia menedżerska (89.00zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie (38.17zł)
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności (53.92zł)
Zarządzanie dla inżynierów (47.35zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Kiedy nadchodzi kryzys (55.00zł)
Fuzje i przejęcia (57.82zł)
Zarządzanie operacyjne (57.82zł)
Sztuka wojny. Wydanie III (14.90zł)
Międzynarodowy Standard Sprawozdawczości Finansowej dla małych i średnich jednostek (99.00zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Zarządzanie (Henry Mintzberg) (58.65zł)
Walka z rekinami biznesu. Sześcian wzrostu w konkurencji opartej na skali (49.00zł)
Outsourcing w praktyce (42.42zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Marketing (75.43zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.05zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (26.94zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Marketing (49.45zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Sztuka rynkologii (14.90zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Psychologia szefa. 17 śmiertelnych błędów szefa (97.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Rachunkowość finansowa od podstaw (50.15zł)
Skuteczny networking (2.00zł)
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym. eBook. Pdf (29.90zł)
Zaawansowana rachunkowość finansowa (49.00zł)
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki (42.00zł)
Bliżej siebie Rozmowy z Mistrzami. O życiu, uczuciach, marzeniach, relacjach, zdrowiu, finansach i możliwości zmiany siebie (31.45zł)
Analiza techniczna dla bystrzaków. eBook. ePub (47.00zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Zarządzanie przedsiębiorstwem (37.94zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. Pdf (26.90zł)
Globalny kryzys a jednocząca się Europa (33.15zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. ePub (47.00zł)
Leadership. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
TAK 50 sekretów nauki perswazji (25.42zł)
NLP – najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces (14.90zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. Wydanie II (29.90zł)