e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -14%


Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
promocja -14%
cena: 29.558139534884 zł 25.42 zł
Data wydania: 2011
stron: 100, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.
Te trzy elementy:
  • reklamę
  • internet
  • Google
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.


Cena: 25.42 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Fotografia kulinarna dla blogerów (54.90zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (11.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (14.90zł)
Mind Sale First. Umysł Sprzedaje Pierwszy (18.42zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (44.95zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo (39.90zł)
E-konsument na rynku usług (37.40zł)

Pozostałe z serii: Inne

NLP w praktyce. Samo sedno (28.11zł)
Bądź liderem (38.17zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Nagroda i kara. Profesjonalna ocena pracownika (59.00zł)
Prezentacje. Jak wywołać najlepsze wrażenie (15.92zł)
Włochy. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 2 (49.90zł)
Słownik finansowo giełdowy angielsko-polski polsko-angielski (68.50zł)
Toskania. Zielony Przewodnik. Wydanie 2 (42.90zł)
Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz (23.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Pdf (27.90zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym (41.07zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. ePub (44.90zł)
Henryka Sytnera Wakacje na Dwóch Kółkach (39.00zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Kolejne wskazówki (23.94zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. eBook. Mobi (29.90zł)
Kapitał (29.67zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
ABC Jak zbudować zespół który zwycięża (35.81zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne (49.00zł)