e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Ekonomia
Seria: Inne
Promocja: -14%


Wycena przedsiębiorstwa

Opracowanie zbiorowe
promocja -14%
cena: 74.03488372093 zł 63.67 zł
Data wydania: 2011
stron: 688, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem spółki jest pomnażanie kapitałów własnych, co wymaga sformułowania i wdrażania długoterminowej strategii budowania jej wartości. Podstawowe znaczenie ma przy tym ekonomiczna wartość przedsiębiorstwa, przez którą rozumiemy jego zdolność do generowania wolnej gotówki. Akcent jest zatem położony na przyszłość, a nie na przeszłość, oraz na realne przychody, a nie zysk księgowy.Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć i rodzajów kategorii wartości - od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne.Historia i współczesność skłania do konkluzji, iż wycena jest zarówno teorią (jako jedna z wyjściowych i najważniejszych części Value Based Management), jak i sztuką opartą na doświadczeniu i intuicji wyceniających. Trzeba jednak mieć pełną świadomość, że zastosowanie nawet najlepszych teorii, metod i narzędzi nie musi (zwłaszcza w krótkim okresie) odzwierciedlać rzeczywistej wyceny rynkowej danych aktywów.
Marek Panfil, Andrzej Szablewski
Książka jest zbiorem tekstów, które wszystkie razem i każdy z osobna są znakomitym przykładem łączenia wysokiej, wnikliwej fachowości z umiejętnością zaciekawienia odbiorcy. Jest to dzieło zarówno naukowe, jak i w najlepszym tego słowa znaczeniu popularne. Przedstawia panoramę zagadnień, których znajomość i zrozumienie ułatwia odnajdywanie się w coraz bardziej skomplikowanych realiach globalnej gospodarki. Inwestorzy giełdowi znajdą w tej książce inspiracje dla własnej refleksji na temat podstaw kształtowania się wartości przedsiębiorstw i z pewnością bogatą wiedzę pozwalającą im krytycznie oceniać własne decyzje inwestycyjne.
Dr Ludwik Sobolewski,
Prezes Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA
Książka zawiera w 24 rozdziałach cenne informacje, które każdemu menedżerowi dają asumpt do poszukiwania wartości w swoim przedsiębiorstwie. Teoria, a zwłaszcza podane przykłady praktyczne wzbogacają prezentowane zagadnienia, które przedstawione w przystępny sposób stanowią doskonałe kompendium wiedzy dla studentów, pracowników naukowych, a także praktyków. Z chęcią sięgam do tej publikacji, aby zgłębić swoją wiedzę w zakresie wyceny oczekiwań inwestorów czy też określenia wpływu wartości klienta na wartość zarządzanego przedsiębiorstwa. Zwłaszcza podane modele opcji rzeczywistych mogą być w większym stopniu wykorzystywane w wycenie przedsiębiorstw w branży surowcowej.
Dr inż. Herbert Wirth,
Prezes Zarządu, KGHM Polska Miedź SA
Nareszcie mam w ręku książkę, w języku polskim, którą mogę z pełnym przekonaniem polecać jako kompleksowy podręcznik do wycen od spółek po wartości niematerialne i prawne. Jej zaletą jest niewątpliwie różnorodność poruszanych tematów i przedstawienie zastosowania różnych podejść i metod wyceny do specyficznych sytuacji. Jako ciekawostkę można potraktować przykład wyceny klubu piłkarskiego. Interesujące są również dwa teksty poświęcone wycenie przedsiębiorstw działających w branży surowcowej KGHM (miedź) i Exxon Mobil (ropa).
Jacek Socha,
Wiceprezes oraz Partner PwC w Polsce


Cena: 63.67 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Ekonomia

Gospodarka rozwój krach (46.00zł)
Finanse międzynarodowe (42.42zł)
Analiza ekonomiczna w zastosowaniach prawniczych (41.65zł)
Makro i mikroekonomia (55.17zł)
Badania statystyczne (59.00zł)
Cykle i wskaźniki koniunktury (42.42zł)
Ubezpieczenia gospodarcze i społeczne. Wybrane zagadnienia ekonomiczne (99.00zł)
Geografia ekonomiczna (58.65zł)
Makroekonomia (63.67zł)
Linie uskoku (50.92zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Globalny kryzys a jednocząca się Europa (33.15zł)
Kompendium wiedzy o ekonomii (38.17zł)
Zarządzanie wartością z klientem (75.65zł)
Ekonomia przedsiębiorstw Poradnik dla niefinansistów (33.92zł)
Nieoczywistości. Ekonomiczna teoria wszystkiego (49.00zł)
Świat do przeróbki Spekulanci bankruci giganci i ich rywale. J0540-RPK (29.74zł)
Makroekonomia Podręcznik europejski (72.17zł)
Lobbing (29.67zł)
Makroekonomia (76.42zł)

Pozostałe z serii: Inne

Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu. eBook. ePub (29.90zł)
Struktury wynagradzania pracowników (59.00zł)
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy (39.90zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Wydanie III. eBook. Mobi (31.99zł)
Reasekuracja (42.42zł)
Totalny Model Sprzedaży (39.90zł)
NLP w negocjacjach handlowych. eBook. ePub (23.90zł)
Zarządzanie motywacją pracowników (33.15zł)
Sekret szczęścia. 7 fundamentów życiowej radości (39.90zł)
Zrównoważone przedsiębiorstwo (38.17zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania. eBook. Mobi (35.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Pdf (27.90zł)
Przedmiot pożądania. Jak być silnym mężczyzną, którego pragną kobiety (29.00zł)
Milionerzy z wyboru. 21 tajemnic sukcesu (24.90zł)
Sprzedaż i krótka sprzedaż (84.15zł)
Nieoczywistości. Ekonomiczna teoria wszystkiego (49.00zł)
Zen prezentacji - pomysły i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji (59.00zł)
Microsoft Excel 2007 PL. Formuły i funkcje. Rozwiązania w biznesie (89.00zł)
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż (69.90zł)