e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Ekonomia
Seria: Inne
Promocja: -14%


Wycena przedsiębiorstwa

Opracowanie zbiorowe
promocja -14%
cena: 74.03488372093 zł 63.67 zł
Data wydania: 2011
stron: 688, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem spółki jest pomnażanie kapitałów własnych, co wymaga sformułowania i wdrażania długoterminowej strategii budowania jej wartości. Podstawowe znaczenie ma przy tym ekonomiczna wartość przedsiębiorstwa, przez którą rozumiemy jego zdolność do generowania wolnej gotówki. Akcent jest zatem położony na przyszłość, a nie na przeszłość, oraz na realne przychody, a nie zysk księgowy.Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć i rodzajów kategorii wartości - od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne.Historia i współczesność skłania do konkluzji, iż wycena jest zarówno teorią (jako jedna z wyjściowych i najważniejszych części Value Based Management), jak i sztuką opartą na doświadczeniu i intuicji wyceniających. Trzeba jednak mieć pełną świadomość, że zastosowanie nawet najlepszych teorii, metod i narzędzi nie musi (zwłaszcza w krótkim okresie) odzwierciedlać rzeczywistej wyceny rynkowej danych aktywów.
Marek Panfil, Andrzej Szablewski
Książka jest zbiorem tekstów, które wszystkie razem i każdy z osobna są znakomitym przykładem łączenia wysokiej, wnikliwej fachowości z umiejętnością zaciekawienia odbiorcy. Jest to dzieło zarówno naukowe, jak i w najlepszym tego słowa znaczeniu popularne. Przedstawia panoramę zagadnień, których znajomość i zrozumienie ułatwia odnajdywanie się w coraz bardziej skomplikowanych realiach globalnej gospodarki. Inwestorzy giełdowi znajdą w tej książce inspiracje dla własnej refleksji na temat podstaw kształtowania się wartości przedsiębiorstw i z pewnością bogatą wiedzę pozwalającą im krytycznie oceniać własne decyzje inwestycyjne.
Dr Ludwik Sobolewski,
Prezes Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA
Książka zawiera w 24 rozdziałach cenne informacje, które każdemu menedżerowi dają asumpt do poszukiwania wartości w swoim przedsiębiorstwie. Teoria, a zwłaszcza podane przykłady praktyczne wzbogacają prezentowane zagadnienia, które przedstawione w przystępny sposób stanowią doskonałe kompendium wiedzy dla studentów, pracowników naukowych, a także praktyków. Z chęcią sięgam do tej publikacji, aby zgłębić swoją wiedzę w zakresie wyceny oczekiwań inwestorów czy też określenia wpływu wartości klienta na wartość zarządzanego przedsiębiorstwa. Zwłaszcza podane modele opcji rzeczywistych mogą być w większym stopniu wykorzystywane w wycenie przedsiębiorstw w branży surowcowej.
Dr inż. Herbert Wirth,
Prezes Zarządu, KGHM Polska Miedź SA
Nareszcie mam w ręku książkę, w języku polskim, którą mogę z pełnym przekonaniem polecać jako kompleksowy podręcznik do wycen od spółek po wartości niematerialne i prawne. Jej zaletą jest niewątpliwie różnorodność poruszanych tematów i przedstawienie zastosowania różnych podejść i metod wyceny do specyficznych sytuacji. Jako ciekawostkę można potraktować przykład wyceny klubu piłkarskiego. Interesujące są również dwa teksty poświęcone wycenie przedsiębiorstw działających w branży surowcowej KGHM (miedź) i Exxon Mobil (ropa).
Jacek Socha,
Wiceprezes oraz Partner PwC w Polsce


Cena: 63.67 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Ekonomia

Spisek bogatych (28.19zł)
Makroekonomia (63.67zł)
Ekonomia dobra i zła (38.17zł)
Analiza ekonomiczna w zastosowaniach prawniczych (41.65zł)
Polityka fiskalna w strefie euro (39.52zł)
Cykle i wskaźniki koniunktury (42.42zł)
Wielka transformacja (49.45zł)
Makroekonomia (74.59zł)
Zagadki wzostu gospodarczego (64.00zł)
Fundusze inwestycyjne. Rodzaje, zasady funkcjonowania, efektywność (67.15zł)
Lobbing (26.59zł)
Keynes kontra Hayek (41.65zł)
Prawo i ekonomia rynku wewnętrznego Unii Europejskiej (42.42zł)
Ekonometria (44.98zł)
Controlling Planowanie kontrola kierowanie (34.61zł)
Zmierzch Homo Economicus. Rozmowa z Romanem Chlupatym (34.90zł)
Makroekonomia dla zaawansowanych (66.21zł)
Linie uskoku (50.92zł)
Finanse międzynarodowe (42.42zł)
Ekonomia międzynarodowa tom 1 (55.17zł)

Pozostałe z serii: Inne

Polak w świecie finansów (49.45zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla. eBook. ePub (29.90zł)
Zawód inwestor giełdowy (67.15zł)
Fundusze inwestycyjne. Rodzaje, zasady funkcjonowania, efektywność (67.15zł)
Analiza techniczna dla bystrzaków (59.00zł)
Dobry szef zły szef (50.92zł)
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II (49.00zł)
Submodalności. Niezwykła droga do Twojego umysłu (29.00zł)
Realizacja strategii (50.92zł)
Zakończcie ten kryzys! (39.00zł)
IMIENINAŁKI (34.90zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych. eBook. ePub (35.90zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (69.00zł)
Współczesne doktryny polityczne (69.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie III rozszerzone (54.90zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione (39.00zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Zarządzanie najmem (29.71zł)