e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Reklama i jej ograniczenia

Barańska Marzena
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2011
stron: 196, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.

Marzena Barańska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.
Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. () Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. () Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Przełomowe innowacje (37.40zł)
Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych (44.63zł)
Tworzenie makr w VBA dla Excela 2003/2007. Ćwiczenia (18.99zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce (49.00zł)
Dobry szef zły szef (50.92zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (29.90zł)
Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych (69.00zł)
Microsoft Project 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (79.00zł)
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego (44.90zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania. eBook. Mobi (31.99zł)
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych (67.15zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej. eBook. Pdf (31.99zł)
Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei. eBook. ePub (31.99zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. Mobi (19.90zł)
Własny biznes - dlaczego Tak' (29.67zł)
Marketing (129.00zł)
Analiza rynków finansowych (50.15zł)
Haker umysłów. eBook. Pdf (23.90zł)
Twój mózg, twoje pieniądze (38.17zł)