e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Reklama i jej ograniczenia

Barańska Marzena
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2011
stron: 196, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.

Marzena Barańska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.
Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. () Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. () Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Product placement (69.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)

Pozostałe z serii: Inne

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm (69.90zł)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne (35.70zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub (27.90zł)
Makroekonomia międzynarodowa (109.65zł)
Sama prawda o życiu seksualnym nastolatków (27.00zł)
Andaluzja. Sewilla, Granada i Kordowa. Wydanie 2 (26.90zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny. eBook. Mobi (35.90zł)
Konkurencja na rynku usług transportowych (59.00zł)
Słowacja. 1001 pomysłów na weekend. Wydanie 1 (24.90zł)
Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego (23.92zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami. eBook. ePub (22.90zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Zwyciężyć znaczy przeżyć. 20 lat później (39.90zł)
Zasady skutecznego przywództwa. Poznaj mechanizmy efektywnego i twórczego kierowania ludźmi (30.78zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Przywództwo edukacyjne. Współczesne wyzwania (41.65zł)
Fotografia portretowa i reportażowa. Warsztaty fotograficzne (59.00zł)
Zarządzanie w mediach (49.00zł)
Zarządzanie w XXI wieku (50.15zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein. eBook. Pdf (31.99zł)