e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -22%


Reklama i jej ograniczenia

Barańska Marzena
promocja -22%
cena: 44.410256410256 zł 34.64 zł
Data wydania: 2011
stron: 196, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.

Marzena Barańska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.
Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. () Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. () Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne.


Cena: 34.64 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Czym jest marketing (30.52zł)

Pozostałe z serii: Inne

Sukcesja w rodzinie biznesowej (46.67zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. ePub (23.90zł)
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego (44.90zł)
Mężczyźni wolą uwodzicielki. Jak ich zdobywać' (39.00zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. eBook. Pdf (34.90zł)
MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów. eBook. Mobi (79.00zł)
Podręcznik szybkiego czytania (29.67zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. eBook. Pdf (31.99zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami. eBooki. Pdf (22.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz (24.90zł)
11 przykazanie: Masz prawo być bogaty (34.90zł)
Windykacja. Tom I, II i III (198.00zł)
Negocjacje Co dobry negocjator wie robi i mówi (33.92zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Mobi (31.99zł)
Jak stworzyliśmy demona (50.92zł)
5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie (34.90zł)
Fotografia kulinarna. Od zdjęcia do arcydzieła (59.00zł)
Rachunkowość zarządcza (47.35zł)
Wykorzystaj swój potencjał zdobądź bogactwo i odnieś sukces (27.69zł)