e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -23%


Reklama i jej ograniczenia

Barańska Marzena
promocja -23%
cena: 44.428571428571 zł 34.21 zł
Data wydania: 2011
stron: 196, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.

Marzena Barańska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.
Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. () Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. () Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne.


Cena: 34.21 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących. eBook. Pdf (27.00zł)
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania. eBook. ePub (37.00zł)
Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon. eBook. ePub (19.90zł)
Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione (6.00zł)
Statystyka społeczna (51.30zł)
Word 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Jura Krakowsko - Częstochowska. Z legendą wśród Orlich Gniazd. Wydanie 2 (24.90zł)
Motywowanie pracowników (36.87zł)
Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie (51.77zł)
Bez ograniczeń (34.90zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora. eBook. ePub (39.90zł)
Wstrętne kobiety. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
Excel 2010 PL. Najlepsze sztuczki i chwyty. Vademecum Walkenbacha (69.00zł)
Poczta Lotus Notes 8.5 PL. Niezbednik uzytkownika. eBook. Mobi (27.90zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku. eBook. Mobi (13.95zł)
Pełna MOC możliwości (25.59zł)
Zarządzanie wieloma projektami (47.35zł)
Podejmowanie decyzji (38.17zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie (44.90zł)
Excel. Najlepsze sztuczki i chwyty (49.00zł)