e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -31%


Reklama i jej ograniczenia

Barańska Marzena
promocja -31%
cena: 44.623188405797 zł 30.79 zł
Data wydania: 2011
stron: 196, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.

Marzena Barańska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.
Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. () Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. () Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne.


Cena: 30.79 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (19.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (29.90zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Product placement (69.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Toyota pod ostrzałem (59.90zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' (29.90zł)
Filozofia sukcesu. Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla. eBook. Pdf (27.90zł)
Rodzynki studenckie, czyli co się wykłada na wykładach. eBook (24.90zł)
Napoleon Hill. Początek wielkiej kariery (31.99zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych (19.90zł)
Czarodzieje rynku (72.25zł)
Coaching oparty na wiedzy w treningach kierowniczych (34.00zł)
As One. Przekształć indywidualne działanie w potęgę zespołu (79.00zł)
Olbrzymie kroki (22.10zł)
Marketing (49.45zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. ePub (14.90zł)
Biblia lidera. Przywództwo (27.79zł)
Dlaczego mnie nie rozumiecie' Poznaj osiem barier w komunikacji i pokonaj je. eBook. ePub (22.90zł)
Project Management Office Tworzenie - Funkcjonowanie - Ewolucja (24.99zł)
Grecja. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Kontrola pracownika (83.00zł)
Napoleon Hill. Początek wielkiej kariery. eBook. ePub (31.99zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Techniki zapamiętywania (26.59zł)