e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Reklama i jej ograniczenia

Barańska Marzena
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2011
stron: 196, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.

Marzena Barańska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.
Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. () Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. () Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Mount Everest biznesu. eBook. Pdf (31.99zł)
Jura Krakowsko - Częstochowska. Z legendą wśród Orlich Gniazd. Wydanie 3 (29.90zł)
Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża (25.59zł)
Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi (37.00zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (79.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Zen Steve'a Jobsa (29.90zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów. eBook (12.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko. eBook. ePub (35.90zł)
Zarządzanie kadrami (50.57zł)
Success and Change (39.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Epub (19.95zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (35.49zł)
Word 2007 PL dla bystrzaków (34.90zł)
Zarządzanie kontraktem psychologicznym. Zaangażowanie pracowników w zwiększenie wydajności firmy (67.15zł)
Perswazja w pracy trenera (25.42zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. Mobi (35.90zł)
Siedem kultur kapitalizmu (59.00zł)
Pracuj z pasją! Znajdź posadę, która da Ci satysfakcję, radość i pieniądze. eBook. ePub (21.99zł)
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie (39.00zł)