e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -23%


Reklama i jej ograniczenia

Barańska Marzena
promocja -23%
cena: 44.428571428571 zł 34.21 zł
Data wydania: 2011
stron: 196, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.

Marzena Barańska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.
Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. () Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. () Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne.


Cena: 34.21 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Product placement (69.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)

Pozostałe z serii: Inne

Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. Mobi (39.00zł)
Mąż, którego nie znałam (34.90zł)
Zarządzanie (51.30zł)
Książka o fotografowaniu. Wydanie III rozszerzone (69.00zł)
Dieta Best Life (34.90zł)
Doskonałe relacje zawodowe, czyli jak inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces (29.60zł)
Rachunkowość przedsiębiorstw (51.30zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości. eBook. Mobi (23.90zł)
Rachunkowość podatkowa. Zadania, pytania, testy (50.15zł)
Zatrudniaj mistrzów (59.00zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (31.99zł)
NLP. Nowa technika osiągania sukcesów. Wydanie II (49.00zł)
Tylko bez nerwów. Zarządzanie stresem w pracy. eBook. Mobi (27.90zł)
Polska Zimą (24.90zł)
Totalny Model Sprzedaży (39.90zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie. eBook. ePub (14.90zł)
Wiara. Siła napędowa sukcesu (29.90zł)
Błyskawiczne wywieranie wpływu (42.42zł)
Informatyka ekonomiczna (69.62zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc. eBook. ePub (27.90zł)