e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Reklama i jej ograniczenia

Barańska Marzena
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2011
stron: 196, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.

Marzena Barańska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.
Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. () Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. () Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)

Pozostałe z serii: Inne

NLP zwycięzców. Sportowy trening umysłu i ciała (34.90zł)
Świadomość emocjonalna. Źródło wewnętrznej równowagi i zrozumienia (34.90zł)
Sukcesja w rodzinie biznesowej (46.67zł)
Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów tom 1 (63.67zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! eBook. ePub (29.90zł)
Efekt tygrysa. puść swoją osobistą markę w ruch (33.15zł)
Ucieczka z wyścigu szczurów (24.65zł)
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy (39.90zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. ePub (17.90zł)
Kultura a ekonomia (33.15zł)
Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione. eBook. Pdf (19.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Szkoła bez lęku. Jak wygrać z lękiem separacyjnym u dziecka' (18.99zł)
Wałkowanie Ameryki. eBook. ePub (27.90zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera (44.90zł)
Czarodzieje rynku (72.25zł)
Skończ z okresową oceną pracowników! (33.92zł)
Kobiecy styl zarzadzania. eBook. Mobi (27.90zł)
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa (38.17zł)