e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -14%


Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie

promocja -14%
cena: 49.325581395349 zł 42.42 zł
Data wydania: 2013
stron: 313, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Wizualny aspekt komunikowania dostrzegalny jest zwłaszcza we współczesnej sytuacji nadmiaru przekazów medialnych. Skoro przekazy konkurują o naszą uwagę, zawsze łatwiej będzie zobaczyć, a dopiero potem ewentualnie przeczytać. Dobrze o tym wiedzą autorzy reklam, specjaliści public relations i redaktorzy popularnych pism. Wszyscy chcą wywrzeć wpływ na odbiorców, choć kierują się różnymi celami i używają różnych sposobów.
W drugiej części książki znajdujemy rzeczowe spojrzenie na prawo do osobistego wizerunku. Teksty dotyczą zarówno prawa polskiego, jak i niemieckiego oraz rosyjskiego. Daje to możliwość porównań i ma bardzo praktyczne znaczenie: zarówno dla osób prywatnych, którym może się zdarzyć, że zostaną zaskoczone publicznym eksponowaniem swojego wizerunku w niekoniecznie korzystnym kontekście, jak i dla redaktorów i wydawców, którzy powinni liczyć się z koniecznością tłumaczenia się przed sądem ze swoich decyzji.
Dopełnienie omówionej tu tematyki znajdziemy w tomie "Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych", również pod redakcją naukową Kazimierza Wolego-Zmorzyńskiego, Jerzego Snopka i Krzysztofa Gronia. Poruszono w nim kwestie wykorzystania obrazu w prasie oraz w mediach elektronicznych. Poszczególne artykuły pokazują, że obraz w dziennikarstwie jest przede wszystkim informacją wizualną i pojmowany jest w kategoriach rzeczywistości, odmiennie niż w reklamie i public relations.


Cena: 42.42 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Public Relations

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń (41.65zł)
Komunikacja kryzysowa (59.00zł)
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim (118.15zł)
Biznes na Facebooku i nie tylko (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Access 2007 PL w biurze i nie tylko (47.20zł)
Biznesplan (42.42zł)
Tajlandia. Świątynie, pływające targi i rajskie plaże. Wydanie 1 (69.90zł)
Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei. eBook. Mobi (31.99zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania. eBook. Pdf (31.99zł)
Wampiry. Historia z zimną krwią spisana (34.00zł)
Balsam dla duszy kobiety. Małe radości i smutki wielkie serce (28.88zł)
Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą (37.00zł)
Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych (69.00zł)
Finanse i rachunkowość (51.30zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (41.40zł)
Zawód inwestor giełdowy (67.15zł)
Przywództwo Alfa. Narzędzia dla liderów biznesu, którzy oczekują więcej od życia (59.00zł)
Duchowy manifest. 9 spójnych zasad życia zgodnego z porządkiem wszechświata (27.00zł)
Mikroekonomia (76.42zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Świadomość emocjonalna. Źródło wewnętrznej równowagi i zrozumienia (34.90zł)
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów (69.00zł)
Dexter. Taki sympatyczny morderca. eBook. Mobi (29.90zł)