e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -14%


Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie

promocja -14%
cena: 49.325581395349 zł 42.42 zł
Data wydania: 2013
stron: 313, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Wizualny aspekt komunikowania dostrzegalny jest zwłaszcza we współczesnej sytuacji nadmiaru przekazów medialnych. Skoro przekazy konkurują o naszą uwagę, zawsze łatwiej będzie zobaczyć, a dopiero potem ewentualnie przeczytać. Dobrze o tym wiedzą autorzy reklam, specjaliści public relations i redaktorzy popularnych pism. Wszyscy chcą wywrzeć wpływ na odbiorców, choć kierują się różnymi celami i używają różnych sposobów.
W drugiej części książki znajdujemy rzeczowe spojrzenie na prawo do osobistego wizerunku. Teksty dotyczą zarówno prawa polskiego, jak i niemieckiego oraz rosyjskiego. Daje to możliwość porównań i ma bardzo praktyczne znaczenie: zarówno dla osób prywatnych, którym może się zdarzyć, że zostaną zaskoczone publicznym eksponowaniem swojego wizerunku w niekoniecznie korzystnym kontekście, jak i dla redaktorów i wydawców, którzy powinni liczyć się z koniecznością tłumaczenia się przed sądem ze swoich decyzji.
Dopełnienie omówionej tu tematyki znajdziemy w tomie "Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych", również pod redakcją naukową Kazimierza Wolego-Zmorzyńskiego, Jerzego Snopka i Krzysztofa Gronia. Poruszono w nim kwestie wykorzystania obrazu w prasie oraz w mediach elektronicznych. Poszczególne artykuły pokazują, że obraz w dziennikarstwie jest przede wszystkim informacją wizualną i pojmowany jest w kategoriach rzeczywistości, odmiennie niż w reklamie i public relations.


Cena: 42.42 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Public Relations

Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim (118.15zł)
Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń (41.65zł)
Biznes na Facebooku i nie tylko (49.00zł)
Komunikacja kryzysowa (59.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Pdf (27.90zł)
Najgłupsi przestępcy (27.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (39.00zł)
Rachunkowość podatkowa. Zadania, pytania, testy (50.15zł)
Pokonywanie przeszkód. Przypowieść o tym, jak poskromić smoka konfliktu (29.90zł)
Techniki perswazyjne (36.86zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności . eBook. Pdf (27.00zł)
Jak mówić rozmawiać przemawiać ' (26.78zł)
Excel. Rusz głową! (69.00zł)
Postępowanie z uciążliwymi pracownikami. 151 błyskotliwych rozwiązań (4.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. eBook. Pdf (29.90zł)
Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu (39.00zł)
Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi (19.92zł)
Więcej niż Sekret (29.90zł)
Wałkowanie Ameryki. eBook. Mobi (27.90zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie. eBook. ePub (14.90zł)
Kapitał (29.67zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Wenecja. Udany Weekend Michelin. Wydanie 4 (19.90zł)