e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Zarządzanie
Seria: Inne
Promocja: -14%


Rady nadzorcze dobre praktyki ładu korporacyjnego

Koładkiewicz Izabela
promocja -14%
cena: 59.209302325581 zł 50.92 zł
Data wydania: 2013
stron: 420, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Gdy spółka odnosi sukcesy, rada dyrektorów/rada nadzorcza z reguły pozostaje w cieniu. Zainteresowanie ze strony interesariuszy, a przede wszystkim akcjonariuszy, skupia się na radzie dopiero wtedy, gdy w spółce zaczyna dziać się coś niepokojącego. A głównym bohaterem wydarzeń rada staje się zazwyczaj wtedy, gdy nadzorowana przez nią spółka, zwłaszcza duża i znana, spektakularnie upada. Spektakularne upadki wielkich i znanych korporacji stały się znakiem szczególnym pierwszej dekady XXI wieku, w tym czasie zaczął się też obecny kryzys gospodarczy, z którego skutkami długo jeszcze przyjdzie się nam mierzyć. Upadające firmy pozostawiły swoich akcjonariuszy nie tylko bogatszych o bolesne doświadczenia straty zainwestowanego kapitału i zaufania, ale również z powracającym jak bumerang pytaniem, co robiły rady dyrektorów/rady nadzorcze tych spółek, aby tym zdarzeniom zapobiec? Słynne where was the board? czy where were the directors? często pojawia się wówczas w mediach.
Książka dr Izabeli Koładkiewicz w sposób całościowy i syntetyczny przedstawia dobre praktyki działania rad dyrektorów/rad nadzorczych, wykorzystując bogate, krajowe i zagraniczne doświadczenia wielu firm.Książka ukazuje się w koedycji z Akademią Leona Koźmińskiego.


Cena: 50.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Pasja i dyscyplina strategii (42.42zł)
Płynność finansowa w małych i średnich przedsiębiorstwach (41.07zł)
Odporność korporacji. Zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji (46.75zł)
Współczesna analiza strategii (79.00zł)
Modelowanie ryzyka inwestycyjnego (42.50zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Droga innowacji (50.15zł)
Zarządzanie strategiczne (79.00zł)
Wzrost. Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata (59.42zł)
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie (49.00zł)
Decydujący czynnik (50.40zł)
Książę (34.90zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (59.00zł)
Pakiet: Classic Drucker (189.90zł)
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych. Zarządzanie w prawdziwym świecie (59.00zł)
Pomarańczowa rewolucja w biznesie. Jak jeden wybitny zespół może dokonać przeobrażenia całej organizacji (42.42zł)
Strategia. Wprowadzenie do teorii gier (69.00zł)
Badania operacyjne w przykładach i zadaniach (46.67zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (61.56zł)
Toyota pod ostrzałem (59.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Księgowość w małej i średniej firmie + CD (34.85zł)
Na każdy temat z Marią Szyszkowską. eBook. Pdf (19.90zł)
Tresura psów (34.90zł)
Mazury i Warmia. Wakacje nie tylko pod żaglami. Wyd. 1 (24.90zł)
Mężczyźni wolą uwodzicielki. Jak ich zdobywać' (39.00zł)
Access 2007 PL. Ćwiczenia praktyczne (34.90zł)
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania (39.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. ePub (39.00zł)
Trening Jaguara. Obudź w sobie pewność siebie i osiągaj zamierzone cele (29.00zł)
Zarządzanie od podstaw (59.00zł)
Haker umysłów. eBook. ePub (23.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Inny punkt widzenia. Tom II (26.40zł)
Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych (42.42zł)
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (34.90zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Zarządzanie usługami (59.42zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. Pdf (27.90zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)