e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Curtis Tony
cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 484, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części.
  1. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu.
  2. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej.
  3. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych.
  4. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.


Cena: 79.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Public relations (38.17zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Fundusze inwestycyjne. Rodzaje, zasady funkcjonowania, efektywność (67.15zł)
VBA dla Excela 2003/2007. Leksykon kieszonkowy (17.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. Mobi (14.90zł)
Wodna logika. Wypłyń na szerokie wody kreatywności (37.00zł)
Linie uskoku (50.92zł)
Etykieta w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
Najlepsze odpowiedzi na 201 najczęściej zadawanych pytań w rozmowie kwalifikacyjnej (33.92zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Pdf (31.99zł)
Rachunkowość zaawansowana (50.15zł)
Chorwacja. W kraju lawendy i wina. Wyd. 6 (39.90zł)
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu (39.90zł)
Jak się sprzedać. Skuteczne techniki prezentacji, przekonywania i przekazu swoich idei (42.42zł)
Ład korporacyjny (49.00zł)
Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie' (39.90zł)
Model biznesowy. TY (59.00zł)
Znaj swoją wartość (41.65zł)
Product placement (69.00zł)
Podstawy zarządzania projektami. Metody i przykłady (60.00zł)
50 dzieł klasyki sukcesu. Inspirujące myśli, wielkie nazwiska, wybitne idee (37.00zł)
Trzeci poziom dojrzałości. Szczęśliwe życie po sześćdziesiątce (34.90zł)