e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Curtis Tony
cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 484, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części.
  1. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu.
  2. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej.
  3. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych.
  4. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.


Cena: 79.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (11.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Product placement (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (27.93zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (29.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady potęgi osobistej. eBook. Pdf (31.99zł)
Excel 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera (34.20zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. ePub (27.90zł)
Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem (23.40zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks (29.00zł)
Międzynarodowy Standard Sprawozdawczości Finansowej dla małych i średnich jednostek (99.00zł)
Skończ z okresową oceną pracowników! (33.92zł)
Rachunkowość zarządcza klucz do sukcesu (41.65zł)
Rytuały dla trojga (18.99zł)
Mózg. Nieoficjalny podręcznik (39.00zł)
Odchodząc od NIE. Negocjowanie od konfrontacji do kooperacji (33.35zł)
Podstawy rachunkowości. Podręcznik (41.65zł)
NLP dla bystrzaków. Wydanie II (39.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (31.99zł)
Podstawy bankowości z zadaniami (41.07zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Trening głosu. Praktyczny kurs dobrego mówienia z płytą CD (22.78zł)