e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Curtis Tony
cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 484, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części.
  1. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu.
  2. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej.
  3. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych.
  4. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.


Cena: 79.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług (42.42zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Pdf (31.99zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. Pdf (31.99zł)
Falowanie aktywności gospodarczej. Przypadek polski (41.65zł)
Sztuka wystapień publicznych (33.91zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów. eBook. Pdf (27.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook.Pdf (31.99zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Mobi (27.90zł)
Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem. eBook. ePub (31.99zł)
Bieszczady. Solina. Połoniny, Cerkwie. Wydanie 1 (18.67zł)
Lean accounting. integralny element lean management (84.15zł)
Zespoły sprzedaży w obliczu zmian (62.05zł)
Myśl i bogać się. Książka ćwiczeń (45.00zł)
Zagubiony podręcznik życia. Znajdź swoje miejsce na Ziemi (34.90zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. ePub (44.90zł)
Przyspieszony kurs kreatywności (44.00zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie. eBook. PDF (13.95zł)
Lobbing (29.67zł)
Sztuka doczesnej mądrości. eBook. Pdf (21.99zł)
10 prostych sposobów radzenia sobie ze stresem (33.92zł)