e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Curtis Tony
cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 484, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części.
  1. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu.
  2. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej.
  3. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych.
  4. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.


Cena: 79.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (22.39zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing doświadczeń (49.30zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (20.93zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wszystkiego co wiem o zarządzaniu nauczył mnie mój pies (34.90zł)
Jak zwyciężać w pracy (37.40zł)
7 rodzajów inteligencji. Odkryj je w sobie i rozwijaj (39.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (24.43zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. Pdf (26.90zł)
Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny (39.90zł)
Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione. eBook. Pdf (19.90zł)
Efektywność osobista. Zarządzanie sobą i innymi w czasie. eBook. Pdf (22.90zł)
Logistyka ekonomiczna Procesy logistyczne (53.55zł)
Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi (17.43zł)
Życie to gra, czyli jak grać, by wygrać. Edycja dla kobiet (17.00zł)
Kreatywność w reklamie (33.92zł)
Statystyka z programem Statistica (54.90zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Śmiej się i ucz. 95 sposobów wykorzystania humoru do zwiększenia efektywności nauczania i szkolenia (65.00zł)
Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem (22.40zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
SAP R/3. Podręcznik użytkownika (48.30zł)
Trudne pytania na rozmowie o pracę (21.16zł)
Rachunkowość dla ciebie rachunkowość od podstaw (37.40zł)