e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Wskaźniki marketingowe

cena: 90.30 zł
Data wydania: 2011
stron: 604, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Książka zawiera dokładne omówienie 68 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.


Cena: 90.30 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Public relations (38.17zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (27.93zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Proaktywny telemarketing (25.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (27.30zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (25.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie zasobami ludzkimi (143.65zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Własny biznes - dlaczego Tak' (29.67zł)
Polska Zimą (24.90zł)
Mistrzowie rynków finansowych (79.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II (31.43zł)
Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (35.70zł)
Biznes na Facebooku i nie tylko (49.00zł)
Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi. Wydanie II (24.43zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (34.30zł)
Psychologia poznawcza w praktyce (46.67zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów. eBook. Pdf (27.90zł)
3. Rozwiązanie. Jak sprostać najtrudniejszym życiowym wyzwaniom (39.02zł)
Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie II (27.93zł)
Wybrzeże Chorwacji, Słowenii i Czarnogóry. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. Pdf (27.90zł)
Proaktywny telemarketing (25.90zł)
Kroniki Obernewtyn. Tom pierwszy: Obernewtyn (23.03zł)
Trening mentalny biegacza. Jak utrzymać motywację (23.03zł)
Analiza sprawozdań finansowych tom 1 Zrozumieć sprawozdanie polskie MSSF US GAAP (37.40zł)