e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Zarządzanie silną marką

cena: 69.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 444, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.

Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
  • definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
  • elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
  • prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
  • narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
  • proces kształtowania programu lojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
  • semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
  • najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.

Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Wszystkiego co wiem o zarządzaniu nauczył mnie mój pies (34.90zł)
Kształtowanie cen. Praktyczny poradnik (33.92zł)
Business Intelligence (41.07zł)
Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce (49.45zł)
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (39.90zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (31.20zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (55.00zł)
Organizacja systemów produkcyjnych (55.17zł)
Milionerzy z wyboru. 21 tajemnic sukcesu (24.90zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Nareszcie więcej zysku! (29.31zł)
Książę (34.90zł)
Współczesna analiza strategii (79.00zł)
Zarządzanie ryzykiem (50.92zł)
Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia (69.00zł)
Kto zabił zmianę' (19.21zł)
Zarządzanie jakością Teoria i praktyka (42.42zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Marketing (73.55zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Marketing (49.45zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie misjami zagranicznymi (59.00zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. Mobi (17.90zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook. Pdf (27.90zł)
Finanse międzynarodowe (42.42zł)
Haker umysłów. eBook. Pdf (23.90zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. Pdf (27.90zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa (34.90zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II (39.90zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Pdf (79.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie III rozszerzone (54.90zł)
Ekonometria Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL (41.07zł)
Medytacja nad naturą umysłu (34.90zł)
Wybrzeże Bałtyku oraz promem na Bornholm. Wydanie 1 (24.90zł)
Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania. eBook. ePub (35.90zł)
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem. eBook. PDF (31.99zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. ePub (17.90zł)
W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy (49.00zł)
Marketing bez tajemnic (63.00zł)