e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Zarządzanie silną marką

cena: 69.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 444, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.

Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
  • definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
  • elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
  • prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
  • narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
  • proces kształtowania programu lojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
  • semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
  • najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.

Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Filozofia I-Cing w zarządzaniu (33.15zł)
Kompendium wiedzy o logistyce (38.17zł)
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie (49.00zł)
Big Boss (34.90zł)
Fuzje i przejęcia (50.92zł)
Spójność modeli biznesu (50.15zł)
Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie (38.17zł)
Władza i kierowanie (29.75zł)
Decydujący czynnik (50.40zł)
Zarządzanie jakością w logistyce (29.75zł)
Etyka (29.90zł)
Walka z rekinami biznesu. Sześcian wzrostu w konkurencji opartej na skali (49.00zł)
Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia (69.00zł)
Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności (27.00zł)
Pomarańczowa rewolucja w biznesie. Jak jeden wybitny zespół może dokonać przeobrażenia całej organizacji (42.42zł)
Fuzje i przejęcia (41.65zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Myśli przewodnie (75.00zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Dekalog współczesnego zarządzania. Najnowsze nurty, koncepcje, metody (45.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Czym jest Branding' (84.79zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Sztuka rynkologii (31.99zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (67.83zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Marketing Teoria i przykłady (49.09zł)
Sztuka rynkologii (39.90zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Rytuały dla samotnych (18.99zł)
Inteligencja społeczna (38.17zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. eBook. ePub (29.90zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Myśl jak zwycięzca (33.15zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym (38.17zł)
Kanada. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie (40.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (59.00zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Mobi (79.00zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (19.90zł)
Mount Everest biznesu. eBook. Pdf (31.99zł)
Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych (69.00zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie (44.90zł)
System Białoruś (37.00zł)
Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch! (35.01zł)
Mowa ciała (34.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw (46.67zł)
Budowanie zaangażowania pracowników. Zestaw narzędzi (109.65zł)