e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Zarządzanie silną marką

cena: 69.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 444, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.

Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
  • definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
  • elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
  • prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
  • narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
  • proces kształtowania programu lojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
  • semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
  • najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.

Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Władza i kierowanie (29.75zł)
CEO. Dyrektor do spraw zaangażowania (53.55zł)
Zarządzanie jakością w logistyce (29.75zł)
Winning. Odpowiedzi (39.00zł)
Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (59.90zł)
Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (38.17zł)
Essential Business English (31.54zł)
Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka (51.30zł)
Zarządzanie wiedzą (50.57zł)
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności (53.92zł)
Zarządzanie portfelami projektów (49.45zł)
Zaawansowana rachunkowość zarządcza (51.30zł)
Nowoczesne rozwiązania w logistyce (49.00zł)
Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania. Książki dla profesjonalistów (84.92zł)
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (33.86zł)
Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami (40.80zł)
Pakiet: Jednominutowy menedżer (audiobook CD) (67.92zł)
Marketing żywności (89.00zł)
W poszukiwaniu doskonałości w biznesie (69.90zł)
Pakiet: Classic Drucker (189.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (69.00zł)
Marketing (49.45zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.05zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Tajniki finansowego sukcesu dla mikrofirm (35.00zł)
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer (39.20zł)
Biznes na Facebooku i nie tylko (49.00zł)
Marketing (129.00zł)
Mikroekonomia (51.30zł)
Podręcznik szybkiego czytania (29.67zł)
Zarządzanie projektami. Kariera w kieszeni (15.92zł)
PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc (14.90zł)
Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie (46.67zł)
Życie samotnego rodzica. 50 praktycznych rad (18.99zł)
Paragon z podróży. Poradnik taniego podróżowania (26.17zł)
Studium przypadku w praktyce szkoleniowej (21.17zł)
Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. Mobi (23.90zł)
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów. eBook. Pdf (22.90zł)
Wilk w owczej skórze. Jak zdemaskować przeciwnika i skutecznie bronić się przed manipulacją (34.90zł)
Zarządzanie dla inżynierów (47.35zł)
Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach (80.00zł)
Nareszcie więcej zysku! (28.95zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (47.00zł)