e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Zarządzanie silną marką

cena: 69.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 444, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.

Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
  • definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
  • elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
  • prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
  • narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
  • proces kształtowania programu lojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
  • semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
  • najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.

Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (39.90zł)
Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty (50.15zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Fuzje i przejęcia (50.92zł)
Airport City. Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne. Monografia (89.00zł)
Ekonomia menedżerska (89.00zł)
Skuteczny biznesplan a fundusze europejskie (29.75zł)
Sekrety bogacenia się (39.90zł)
Krótkoterminowe zarządzanie kapitałem (37.40zł)
Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie (51.77zł)
Zarządzanie innowacjami (55.17zł)
Winning. Odpowiedzi (39.00zł)
Transport międzynarodowy (55.17zł)
Badania operacyjne w przykładach i zadaniach (46.67zł)
Kształtowanie cen. Praktyczny poradnik (33.92zł)
Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (38.17zł)
Metody sprawnego zarządzania (44.63zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Strategia. Wprowadzenie do teorii gier (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (67.83zł)
Biznes XXI wieku (39.95zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (30.08zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
Trend jest twoim przyjacielem (39.10zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Marketing (42.42zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)

Pozostałe z serii: Inne

Marketing bez tajemnic (63.00zł)
Jednoosobowa firma. Jak założyć i samodzielnie prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą (41.95zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (59.00zł)
Zatrzymaj czas. Poznaj pierwiastek wiecznej młodości ciała i umysłu (39.00zł)
Rachunek zysków i strat (50.92zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy. eBook. ePub (29.90zł)
Lean dla bystrzaków. Wydanie II (49.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (23.92zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem (29.90zł)
Projektowanie stron WWW. Użyteczność w praktyce (59.00zł)
Diablica w pracy. Grzeczne dziewczynki chcą mieć dobrego szefa, niegrzeczne są szefami (3.00zł)
W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy (49.00zł)
Jura Krakowsko - Częstochowska. Z legendą wśród Orlich Gniazd. Wydanie 3 (29.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. Pdf (31.99zł)
Strateg. Bądź takim liderem, jakiego potrzebuje twoja firma (42.42zł)
Barcelona. Udany Weekend Michelin. Wydanie 3 (18.90zł)
Toskania. Zielony Przewodnik. Wydanie 2 (42.90zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Komputer PC. Podstawy obsługi. Dla seniorów (34.90zł)
8 dogmatów wywierania wpływu (24.00zł)