e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku

Vieira Walter
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 224, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia. Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem a działaniem jako sprzedawca. Dobry menedżer sprzedaży musi umieć nie tylko wykonywać pracę handlowca, ale także nakłonić innych do robienia tego, czego od nich oczekuje.

Walter Vieira, prezes Marketing Advisory Services Group w Bombaju, szkoleniowiec, konsultant, autor wielu cenionych książek, wskazuje, jak rozwijać cechy niezbędne skutecznemu menedżerowi sprzedaży oraz umiejętności:
  • komunikacji werbalnej i pisemnej, sporządzania raportów, prowadzenia spotkań,
  • planowania działania całego zespołu w krótkim i długim horyzoncie czasowym,
  • stosowania nowoczesnych technologii w zarządzaniu sprzedażą,
  • zarządzania czasem i organizowania działań zespołu,
  • selekcji i rekrutacji handlowców - rozpoznawania dobrych kandydatów w procesie rekrutacji,
  • skutecznego motywowania handlowców, ich oceny i wspomagania ich rozwoju.
Uwzględnienie nie tylko teoretycznych prawideł zarządzania sprzedażą, ale także – a nawet przede wszystkim – praktyki ilustrowanej licznymi ciekawymi przykładami rzeczywistych zdarzeń i osób czyni z tej książki niezwykle przydatny przewodnik dla każdego, zarówno świeżo mianowanego, jak i doświadczonego lidera zespołu handlowców.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka (55.17zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (55.17zł)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (59.00zł)
Outsourcing w zarządzaniu przedsiębiorstwami (43.27zł)
Modelowanie ryzyka inwestycyjnego (42.50zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Zarządzanie Teoria i praktyka (72.17zł)
Fuzje i przejęcia (41.65zł)
Etyka (29.90zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Sekrety bogacenia się (21.17zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. Wydanie II (49.00zł)
Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa (55.17zł)
Wprowadzanie zmiany w organizacji. Teoria w praktyce (42.42zł)
Zarządzanie innowacjami (55.17zł)
Logistyka (56.87zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Zarządzanie kryzysowe (36.55zł)
Zarządzanie w XXI wieku (50.15zł)
Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy (58.65zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Marketing (84.15zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (49.00zł)
Marketing Teoria i przykłady (49.09zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (67.83zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Marketing (42.42zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zasoby ludzkie w organizacji (27.20zł)
Pies wojny. Jak oficer SAS stał się pionkiem w afrykańskiej wojnie o ropę (39.90zł)
7 nawyków skutecznego działania (33.92zł)
Dexter. Taki sympatyczny morderca (37.00zł)
Twój mózg, twoje pieniądze (38.17zł)
Czego naprawdę chcą inwestorzy (58.65zł)
Madera. Ogród na Atlantyku. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Siła ukrytej perswazji. Jak przekonać każdego, w każdym miejscu, w każdej sytuacji (33.92zł)
Czytaj dwa razy szybciej! (29.90zł)
Tajniki finansowego sukcesu dla mikrofirm (35.00zł)
Lady Australia (23.20zł)
Intuicja. Wiedza wykraczająca ponad logikę (21.17zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. Pdf (13.95zł)
Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach (59.00zł)
Diablica w pracy. Grzeczne dziewczynki chcą mieć dobrego szefa, niegrzeczne są szefami (3.00zł)
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki (49.00zł)
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe. eBook. ePub (31.99zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (23.92zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. Pdf (26.90zł)