e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Lincoln Keith, Thomassen Lars
promocja -15%
cena: 73 zł 62.05 zł
Data wydania: 2012
stron: 340, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc.

Czy towary będą tańsze? Jakiej będą jakości? Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni? Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.

Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.
W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące:
- faktów i mitów związanych z marką prywatną,
- dawnych, obecnych i przyszłych trendów,
- marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela,
- globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej,
- zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał,
- perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.




Cena: 62.05 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania marketingowe (50.92zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Outsourcing w praktyce (42.42zł)
Wielki problem drobniaków (33.92zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (31.20zł)
Bilans (46.67zł)
Podstawy strategii (59.42zł)
Przeformułowanie w biznesie (76.42zł)
Tam gdzie dzieci są luksusem (38.17zł)
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe. eBook. Mobi (31.99zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Dlaczego tamten gość jest bogaty, a ja nie (39.00zł)
Zarządzanie projektami unijnymi (42.00zł)
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. eBook. ePub (26.90zł)
Dublin. Udany Weekend Michelin. Wydanie 2 (18.90zł)
Kompendium wiedzy o ekonomii (38.17zł)
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz (24.90zł)
Autopromocja i awans (2.00zł)
Haker umysłów. eBook. Pdf (23.90zł)
Tao mocy. Księga nieprzemijającej mądrości. eBook. Pdf (27.90zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Menadżer z charyzmą (25.41zł)