e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Lincoln Keith, Thomassen Lars
promocja -15%
cena: 73 zł 62.05 zł
Data wydania: 2012
stron: 340, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc.

Czy towary będą tańsze? Jakiej będą jakości? Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni? Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.

Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.
W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące:
- faktów i mitów związanych z marką prywatną,
- dawnych, obecnych i przyszłych trendów,
- marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela,
- globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej,
- zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał,
- perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.




Cena: 62.05 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marketing usług (42.42zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie (59.00zł)
Życiowe rozwiązania, czyli magiczne 30 minut na osiągnięcie szczęścia i równowagi (39.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (23.92zł)
Międzynarodowe Standardy Rachunkowości. Praktyczne zastosowanie w biznesie (67.00zł)
Budapeszt i Balaton oraz największe atrakcje Węgier. Wydanie 1 (24.90zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Strażnik Mafii (4.00zł)
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer (49.00zł)
Audyt sprawozdań finansowych. Teoria i praktyka (55.17zł)
Winston Churchill. Przywództwo wybitnego męża stanu (37.00zł)
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych (37.00zł)
Rekrutacja pracowników. Praktyczny poradnik dla pracodawcy (33.92zł)
Lider mocnych osobowości. Zostań przywódcą indywidualistów (57.00zł)
Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach (59.00zł)
Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety doskonałej komunikacji w biznesie (31.20zł)
Tatry, Pieniny, Orawa i Spisz. Pomysły na góralską przygodę. Wydanie 1 (24.90zł)
Życie samotnego rodzica. 50 praktycznych rad (18.99zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek. eBook. ePub (25.90zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów. eBook. Mobi (27.90zł)
Legalny doping emocjonalny. eBook. ePub (19.90zł)