e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy

Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 324, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Metody, taktyki i strategie marketingowe, które działają!
Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi.
  • Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?
  • Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi wykorzystać każdą okazję do osiągnięcia zysku?
  • Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?
Uniknij błędów niweczących nawet najlepsze projekty!
Autorzy opisują ideę przedsiębiorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. Dzielą się swoim doświadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. Analizują także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 500 najszybciej rozwijających się firm z rankingu magazynu Inc".


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Product placement (69.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Marketing (129.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)

Pozostałe z serii: Inne

Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. Mobi (14.90zł)
Tatry Polskie. Przewodnik - Celownik (29.90zł)
Techniki perswazyjne (43.00zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (23.90zł)
Zarządzanie projektami. Wydanie II (59.00zł)
Siła kobiecości (38.02zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Analiza finansowa w przedsiębiorstwie (38.25zł)
Nagradzanie i wyróżnianie pracowników. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Przywództwo przez integrację. Budowanie sprawnych organizacji dla ludzi, osiągania efektywności i zysku (50.15zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami. eBook. Mobi (14.90zł)
Szczęście przez samodzielność. Umiesz liczyć, licz na siebie (27.00zł)
BRAND sense - marka pięciu zmysłów (49.00zł)
Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk (39.90zł)
Forex rynek walutowy dla początkujących inwestorów (27.35zł)
10 fundamentalnych zasad gry na rynku Forex. Strategie osiągania zysku (59.00zł)
Umysł nakręcony. Zagadkowa mechanika myślenia (37.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (23.92zł)
Andaluzja. Sewilla, Granada i Kordowa. Wydanie 2 (26.90zł)