e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
alteaconseils.fr
okna.edu.pl


Seria: Inne


Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Cornelissen Joep
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 308, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję.
Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.
* Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart.
* Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy.
* Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej.
* Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej.
Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach. Komunikacja korporacyjna adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Zarządzanie wiedzą (47.35zł)
Realizacja strategii (50.92zł)
Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw (95.00zł)
Podstawy gospodarowania nieruchomościami (39.10zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Szefologika, czyli logika szefowania (49.00zł)
Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm (69.90zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Zarządzanie ludźmi (38.02zł)
Nareszcie więcej zysku! (28.95zł)
Airport City. Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne. Monografia (89.00zł)
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość (33.15zł)
Management matters (49.00zł)
Skuteczne doradztwo strategiczne (42.42zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Podstawy strategii (59.42zł)
Pasja i dyscyplina strategii (42.42zł)
Odporność korporacji. Zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji (46.75zł)
Zarządzanie jakością (46.75zł)
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży (99.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Marketing (49.45zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (44.90zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.04zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kalejdoskop fotografii. Między techniką a sztuką (79.00zł)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta. eBook. Pdf (31.99zł)
Studium przypadku w praktyce szkoleniowej (21.17zł)
Kryzys. Pozytywne skutki negatywnych zmian (27.00zł)
Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny (39.90zł)
Duet, który przetrwał piekło. Niezwykła historia z czasów II wojny światowej (34.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie. eBook. Pdf (31.99zł)
W dialogu III (27.00zł)
Sprzedaż i dystrybucja (39.10zł)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (48.37zł)
Toyota talent. Rozwijaj swoich pracowników na sposób Toyoty (69.90zł)
Bogaty albo biedny po prostu różni mentalnie (26.59zł)
Efektywna komunikacja w zespole (23.07zł)
E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL (69.00zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (31.99zł)
Zmierzch Homo Economicus. Rozmowa z Romanem Chlupatym (34.90zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (39.00zł)
Psychologia jogi. Wprowadzenie do Jogasutr Patańdźalego (24.90zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych. eBook. Mobi (31.99zł)
automaty do bram mazowieckie Oswajanie psa