e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Cornelissen Joep
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 308, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję.
Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.
* Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart.
* Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy.
* Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej.
* Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej.
Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach. Komunikacja korporacyjna adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach (39.90zł)
Management matters (49.00zł)
Przeformułowanie w biznesie (76.42zł)
Sztuka wojny. Wydanie III (29.90zł)
Zarządzanie wiedzą (47.35zł)
Lekcje warte miliardy dolarów (69.90zł)
Jednominutowy Menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania (24.90zł)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (48.37zł)
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość (33.15zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka (51.30zł)
Płynność finansowa w małych i średnich przedsiębiorstwach (41.07zł)
Dokumentacja czasu pracy. Wyjaśnienia, obliczenia, przykłady i wzory (101.15zł)
Kiedy nadchodzi kryzys (55.00zł)
Myśli przewodnie (57.14zł)
Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm (69.90zł)
Strategiczne zarządzanie marką (119.00zł)
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności (53.92zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' (34.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Geniusz marketingu (84.15zł)
Marketing (49.45zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.80zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (69.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu (27.35zł)
Marketing usług (42.42zł)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta. eBook. ePub (31.99zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Go global! (12.90zł)
Lady Australia (12.90zł)
Prawda o wypaleniu zawodowym (41.07zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Pdf (31.99zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. ePub (35.90zł)
Makroekonomia (74.59zł)
Zwycięstwo bez walki. Strategie przeciw agresji (27.00zł)
Duchowy manifest. 9 spójnych zasad życia zgodnego z porządkiem wszechświata (27.00zł)
Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych (39.50zł)
Mistrz sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Sun Tzu pod Gettysburgiem. Ponadczasowe mądrości sztuki wojennej (39.00zł)
Tatry Polskie. Przewodnik - Celownik (29.90zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce (49.00zł)
Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres (24.65zł)
NLP zwycięzców. Sportowy trening umysłu i ciała (34.90zł)