e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Cornelissen Joep
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 308, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję.
Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.
* Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart.
* Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy.
* Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej.
* Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej.
Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach. Komunikacja korporacyjna adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

e-Matematyka wspomagająca ekonomię (59.14zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej (49.45zł)
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży (64.35zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (59.00zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' (34.90zł)
Airport City. Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne. Monografia (89.00zł)
Krótkoterminowe zarządzanie kapitałem (37.40zł)
Zarządzanie wiedzą (50.57zł)
CEO. Dyrektor do spraw zaangażowania (53.55zł)
Analiza decyzji (67.15zł)
Zakupy z Excelem bez tajemnic. Statystyka, prognozowanie i zarządzanie zakupami (31.45zł)
Business Intelligence (41.07zł)
Zarządzanie w Jednostkach Samorządu Terytorialnego (40.16zł)
Lekcje warte miliardy dolarów (69.90zł)
Decydujący czynnik (50.40zł)
Po pierwsze: Złam wszelkie zasady (59.42zł)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (59.00zł)
Management matters (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.05zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Marketing (49.45zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.80zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (69.00zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)

Pozostałe z serii: Inne

Słowacja zimą. Narty. Kuchnia. Kąpieliska termalne. Wydanie 3 (24.90zł)
Świadomość emocjonalna. Źródło wewnętrznej równowagi i zrozumienia (34.90zł)
Podstawy zarządzania projektami. Metody i przykłady (60.00zł)
Rachunkowość zarządcza zorientowana na projekty (43.35zł)
Myśl negatywnie! Niekonwencjonalny sposób na rewelacyjne wyniki (25.93zł)
Zarządzanie projektem (51.30zł)
Mosty zamiast murów Podręcznik komunikacji interpersonalnej (59.90zł)
Microsoft Project 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (79.00zł)
NLP dla początkujących. Podstawowe pytania i odpowiedzi. eBook. Mobi (23.90zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin (14.23zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów. eBook. Mobi (7.90zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota (34.90zł)
Myśl i bogać się. Książka ćwiczeń (45.00zł)
Praktyczne lekcje zarządzania projektami (39.00zł)
Władca Języków, czyli prawie wszystko o tym, jak zostać poliglotą (39.90zł)
Word 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Alchemia manipulacji. Wydanie II (39.00zł)
Innowacja. Droga do wzrostu zysków (5.00zł)
Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych. eBook. Mobi (35.90zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. Mobi (29.90zł)