e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Cornelissen Joep
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 308, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję.
Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.
* Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart.
* Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy.
* Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej.
* Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej.
Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach. Komunikacja korporacyjna adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.80zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (49.45zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw (48.93zł)
Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce (49.45zł)
Sztuka wojny. Wydanie III (29.90zł)
Zarządzanie w XXI wieku (50.15zł)
Kierowanie (72.17zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (14.90zł)
Zarządzanie innowacjami (46.36zł)
Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (59.90zł)
Logistyka (56.87zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Sztuka rynkologii (14.90zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Walka z rekinami biznesu. Sześcian wzrostu w konkurencji opartej na skali (49.00zł)
Zmienić myślenie o firmie (33.92zł)
Organizacja systemów produkcyjnych (55.17zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (26.94zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Sztuka rynkologii (49.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)

Pozostałe z serii: Inne

Nadpłata i zwrot podatku. Zagadnienie wspólne dotyczące realizacji uprawnień podatkowych (99.00zł)
Zarządzanie dla inżynierów (47.35zł)
Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji (43.55zł)
Rzuć na to okiem. Rewelacyjne sposoby na szybkie czytanie. eBook. Pdf (23.90zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. Mobi (19.90zł)
Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru (34.90zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Czas na dziecko. Poradnik dla dojrzałych matek (11.90zł)
Biznesplan (42.42zł)
Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki (41.65zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego (34.90zł)
Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start (29.90zł)
Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili (15.19zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III (59.00zł)
OpenOffice 3.x PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. eBook. ePub (29.90zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami. eBook. ePub (22.90zł)
Wybrzeże Bałtyku oraz promem na Bornholm. Wydanie 1 (24.90zł)