e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych



Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Sznajder Andrzej
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 248, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.




Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Public relations (35.49zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Doug Box o fotografii portretowej. Przewodnik (39.90zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (31.20zł)
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe. eBook. ePub (31.99zł)
Finanse przedsiębiorstw w zadaniach i przykładach (37.40zł)
Skazani na biuro. Jak przetrwać w cywilizacji biurkowej (33.91zł)
Mikroekonomia. Pojęcia, przedmiot, ewolucja (50.92zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie. eBook. Mobi (13.95zł)
Etykieta w biznesie. eBook. ePub (31.99zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. Mobi (31.99zł)
Psychologia poznawcza w praktyce (49.45zł)
Zarządzanie projektami dla bystrzaków (39.00zł)
Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty (74.90zł)
Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów (31.99zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Rzuć na to okiem. Rewelacyjne sposoby na szybkie czytanie (23.90zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Pdf (31.99zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Peru i Boliwia. U podnóża Andów. Wydanie 1 (89.90zł)
Lost: Zagubieni i filozofia. Mroczna strona wyspy (32.90zł)
wiadomosci-fiskalne.eu likeplus.waw.pl/podstawowe-elementy-garderoby