e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Sznajder Andrzej
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 248, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.




Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Marketing (129.00zł)
Marketing usług (42.42zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wielkie poszukiwanie. Historia ekonomicznego geniuszu (59.42zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Wideowykład (59.00zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Wydanie III (39.90zł)
Sensu sens (37.00zł)
Doug Box o fotografii portretowej. Przewodnik (39.90zł)
Jesteś marką. Jak zarządzać reputacją i odnieść sukces dzięki byciu sobą (34.30zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Mała książeczka, która nadal podbija rynek (33.92zł)
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy (34.90zł)
Twój mózg w działaniu (33.35zł)
Biznesplan. Zastosowania i przykłady (33.92zł)
Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami (37.00zł)
Zarządzanie w XXI wieku. Wyzwania (50.92zł)
Popol Vuh. Księga Majów o początkach życia oraz chwale bogów i władców (34.90zł)
Dlaczego tamten gość jest bogaty, a ja nie (39.00zł)
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów (69.00zł)
Czas kobiet (30.52zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. ePub (17.90zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. Wydanie II (49.00zł)