e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Sznajder Andrzej
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 248, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.




Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing (129.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Paragon z podróży. Poradnik taniego podróżowania (26.17zł)
Wybrzeże Bułgarii i Rumunii. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Ekonometria finansowa (32.68zł)
Sztuka doczesnej mądrości (21.99zł)
Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy - narzędzia - aplikacje (55.25zł)
Podejmowanie decyzji. Co zrobić, kiedy nie wiesz, co robić (25.41zł)
Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. Pdf (23.90zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi (32.90zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Pdf (79.00zł)
Władca czasu, czyli skuteczne zarządzanie własnym życiem. eBook. Pdf (19.90zł)
Mów i zwyciężaj (30.40zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów. eBook. Mobi (27.90zł)
100 praw sukcesu w biznesie (33.99zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera. eBook. ePub (27.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (49.00zł)
Toskania. Zielony Przewodnik. Wydanie 2 (42.90zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Ekonomia dobra i zła (38.17zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. Mobi (14.90zł)