e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Sznajder Andrzej
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 248, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.




Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania rynku (32.30zł)
Marketing usług (42.42zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (29.25zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.64zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (29.92zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)

Pozostałe z serii: Inne

Współczesne systemy motywacyjne. Teoria i praktyka (49.45zł)
Spekulacja intuicyjna (45.51zł)
Pokonywanie przeszkód. Przypowieść o tym, jak poskromić smoka konfliktu (29.90zł)
Rzuć na to okiem. Rewelacyjne sposoby na szybkie czytanie (23.90zł)
Fotografia cyfrowa. Dla seniorów (34.90zł)
Podejmowanie decyzji i delegowanie zadań. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Władca czasu, czyli skuteczne zarządzanie własnym życiem (34.90zł)
Wałkowanie Ameryki (34.90zł)
Węgry. Na ostro i na słodko. Wydanie 3 (39.90zł)
Microsoft Excel 2007 PL. Formuły i funkcje. Rozwiązania w biznesie (89.00zł)
Menedżer jako polityk (42.42zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (31.99zł)
Maroko. Wydanie 1 (26.90zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi. eBook. ePub (26.90zł)
12 sekretów sukcesu w biznesie (37.00zł)
Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących. eBook. ePub (27.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. Mobi (14.90zł)
Powidoki. Wydanie 1 (29.90zł)
Kontroling dla menedżerów . eBook. Pdf (62.90zł)
A jeśli nasz świat jest ich rajem' Ostatnie rozmowy z Philipem K. Dickiem (29.00zł)