e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Sznajder Andrzej
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 248, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.




Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Product placement (69.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Moc pozytywnego myślenia (26.00zł)
Tylko bez nerwów. Zarządzanie stresem w pracy. eBook. Pdf (27.90zł)
Microsoft Excel 2007 PL. Analiza danych za pomocą tabel przestawnych. Akademia Excela (49.00zł)
Odporność korporacji. Zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji (46.75zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. Mobi (27.90zł)
Hiszpania. Fiesta i sjesta. Wydanie 1 (64.90zł)
Salve Theatrum (12.90zł)
Excel. Najlepsze sztuczki i chwyty (49.00zł)
Schudnij z Kaizen (34.90zł)
Makroekonomia dla zaawansowanych (66.21zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. eBook. Pdf (31.99zł)
Sekret szczęścia. 7 fundamentów życiowej radości (23.94zł)
Project Management Office Tworzenie - Funkcjonowanie - Ewolucja (24.99zł)
Rachunkowość finansowa (50.15zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (31.99zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze. eBook. ePub (37.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie. Wydanie II (39.00zł)
Fuzje i przejęcia (57.82zł)
Marketing (129.00zł)