e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Sznajder Andrzej
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 248, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.




Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (18.43zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (22.13zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (25.83zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)

Pozostałe z serii: Inne

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. eBook. ePub (29.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Pdf (47.00zł)
Jak mówić rozmawiać przemawiać ' (26.78zł)
Trader VIC II. Zasady profesjonalnej spekulacji (50.15zł)
Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone. eBook. PDF (39.00zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. Pdf (39.00zł)
Wzrost. Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata (59.42zł)
Microsoft Project 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (79.00zł)
Droga do bogactwa (39.90zł)
Finanse międzynarodowe Zbiór zadań (29.67zł)
Teoria wszystkiego, czyli krótka historia wszechświata (29.00zł)
Dobry szef zły szef (50.92zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
W dialogu III (27.00zł)
Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin (39.90zł)
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw (41.65zł)
Ekonomia menedżerska (59.42zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności . eBook. Mobi (27.00zł)
Pułapki myślenia (41.65zł)
Mężczyźni wolą uwodzicielki. Jak ich zdobywać' (39.00zł)