e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Sznajder Andrzej
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
stron: 248, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.




Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Product placement (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

ABC Jak inwestować w nieruchomości (35.81zł)
Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce (29.67zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. Pdf (29.90zł)
Wiara. Siła napędowa sukcesu (29.90zł)
Same słuszne decyzje (37.32zł)
Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro. eBook. Mobi (27.90zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy. eBook. Mobi (23.90zł)
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera (48.30zł)
Więcej niż tu i teraz (29.90zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku. eBook. ePub (13.95zł)
Prawo finansowe Repetytorium (33.15zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. Mobi (19.90zł)
Krym. Półwysep rozmaitości (wydanie IV) (34.90zł)
Makroekonomia dla zaawansowanych (66.21zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz (34.90zł)
Elastyczność zatrudnienia w organizacji (54.54zł)
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych (99.00zł)
W co oni grają. Manipulacje w codziennym życiu (47.00zł)
Mikroekonomia (46.98zł)