e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Feldy Marzena
promocja -14%
cena: 58.802325581395 zł 50.57 zł
Data wydania: 2012
stron: 320, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie.
Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:
- omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych,
- podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci,
- zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych,
- dostarcza przeglądu najważniejszych statystyk dotyczących rynku e-commerce,
- podpowiada, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego,
- przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.




Cena: 50.57 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (23.40zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (11.90zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Proces przedsiębiorczy Tworzenie nowych przedsiębiorstw (42.00zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (79.00zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (33.92zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Rewolucja social media (14.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Zarządzanie silną marką (69.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.80zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zasada postępu. Małe zwycięstwa kluczem do radości, zaangażowania i kreatywności w pracy (26.94zł)
Sukces z NLP (39.00zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności (37.00zł)
Tao wojny (34.90zł)
Płaca za pracę. Jak sprawić, by ludzie znów zaczęli uczestniczyć w systemie wolnej przedsiębiorczości i zarabiać (29.75zł)
Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki (41.65zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie. eBook. Pdf (35.90zł)
Opowieści zmieniacza. Jak zmienić swoje życie na lepsze? (29.90zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III. eBook. ePub (47.00zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Pracuj z pasją! Znajdź posadę, która da Ci satysfakcję, radość i pieniądze (39.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji w praktyce. eBook. ePub (19.90zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej (37.00zł)
Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych (42.00zł)
Finanse samorządowe. 580 pytań i odpowiedzi. Wzory uchwał, deklaracji, decyzji, umów (169.00zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Metoda Joyness. Jak zapomnieć o smutku i cieszyć się życiem (39.00zł)
Zarządzanie projektami IT. Przewodnik po metodykach (57.00zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Podstawy strategii (59.42zł)