e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Marketing dla studentów kierunków technicznych

Curtis Tony
promocja -15%
cena: 59 zł 50.15 zł
Data wydania: 2013
stron: 483, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.




Cena: 50.15 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie w Jednostkach Samorządu Terytorialnego (40.16zł)
Głos wiedzy. Droga do wewnętrznego spokoju (27.00zł)
Przywództwo. Złote zasady (49.90zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Pdf (31.99zł)
Rachunkowość nie tylko dla księgowych (41.57zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie (18.99zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów. eBook. PDF (27.90zł)
Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi (29.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Lean dla bystrzaków. Wydanie II (49.00zł)
Ogrywanie rynku raz na trzy miesiące. Sprawdzony plan inwestowania na giełdzie dla każdego (67.15zł)
Statystyka dla menedżerów (50.15zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (39.90zł)
Copywriting. Jak sprzedawać słowem (30.78zł)
Biuro Wszelkiego Pocieszenia. eBook. Pdf (26.90zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości. eBook. Pdf (23.90zł)
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji (39.90zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu (29.00zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. ePub (35.90zł)