e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Marketing dla studentów kierunków technicznych

Curtis Tony
promocja -15%
cena: 59 zł 50.15 zł
Data wydania: 2013
stron: 483, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.




Cena: 50.15 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Prawo reklamy (50.57zł)

Pozostałe z serii: Inne

Outsourcing w praktyce (42.42zł)
Metoda Sedony. Twój klucz do satysfakcjonującego życia (39.90zł)
Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją (49.00zł)
Klucz do pozytywnego myślenia według Napoleona Hilla. eBook. Mobi (21.99zł)
Wałkowanie Ameryki. eBook. Mobi (27.90zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe ujęcia Scotta Kelby''ego (29.92zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. ePub (17.90zł)
Finansowanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw poprzez rynek kapitałowy w Polsce (33.86zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. Pdf (29.90zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein. eBook. Mobi (31.99zł)
Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach (59.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych. eBook. Pdf (35.90zł)
Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik po NLP (14.90zł)
Kompendium wiedzy o ekonomii (38.17zł)
Toskania. Zielony Przewodnik. Wydanie 2 (42.90zł)
Sun Tzu dla kobiet. 16 sprawdzonych strategii biznesowych (30.40zł)
Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości (11.90zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Excel 2007 w firmie. Controlling, finanse i nie tylko (69.00zł)
Mikroekonomia (52.54zł)