e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
  • 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
  • zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
  • siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
  • obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
  • 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
  • darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
  • narzędzia społecznościowe przyszłości,
  • i dużo, dużo więcej!


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (69.00zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Mind Sale First. Umysł Sprzedaje Pierwszy (18.42zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (37.00zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Fotografia kulinarna dla blogerów (54.90zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (31.90zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.04zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Marketing (49.45zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)

Pozostałe z serii: Inne

Życie, piękna katastrofa. Mądrością ciała i umysłu możesz pokonać stres, choroby i ból (42.42zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. Pdf (27.90zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.89zł)
Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu (33.92zł)
Jak usprawnić komunikatywność' Trening (59.00zł)
Excel 2010 PL. Kurs. eBook. Pdf (27.90zł)
Business Intelligence (41.07zł)
Krym oraz Odessa, Kijów i Lwów. Wydanie 1 (24.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji w praktyce. eBook. ePub (19.90zł)
Przestań gadać, zacznij działać. Kopniak w tyłek, w sześciu częściach (37.00zł)
Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO (34.90zł)
Przebudź się! Odkryj sekret szczęścia i życia pozbawionego problemów (37.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Barcelona. Udany Weekend Michelin. Wydanie 3 (18.90zł)
Toyota pod ostrzałem (59.90zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu (34.21zł)
Sprawozdawczość ostrożnościowa i finansowa firm inwestycyjnych (84.86zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. ePub (13.95zł)
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji. eBook. Pdf (21.99zł)