e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
  • 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
  • zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
  • siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
  • obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
  • 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
  • darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
  • narzędzia społecznościowe przyszłości,
  • i dużo, dużo więcej!


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (49.00zł)
E-logistyka (50.92zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (45.51zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo (39.90zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (33.92zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
E-konsument na rynku usług (37.40zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (39.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Wybij się (39.90zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Biznes XXI wieku (36.26zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Marketing (76.37zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)

Pozostałe z serii: Inne

Madera. Ogród na Atlantyku. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów. eBook. ePub (37.00zł)
Psychologia pamięci. Badania, teorie, zastosowania (69.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania. eBook. Pdf (35.90zł)
Coaching inteligencji emocjonalnej (73.00zł)
Fundusze unijne - szansa na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw (39.00zł)
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu (39.90zł)
Audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza (35.70zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. Mobi (31.99zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. Mobi (35.90zł)
Trening mentalny biegacza. Jak utrzymać motywację (32.90zł)
Sukcesja w rodzinie biznesowej (46.67zł)
Superpamięć. Trening z Kevinem Trudeau (39.00zł)
Zarządzanie jakością (46.75zł)
Kalejdoskop fotografii. Między techniką a sztuką (79.00zł)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta (39.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Nowa era innowacji (41.65zł)
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe. eBook. Mobi (31.99zł)