e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
  • 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
  • zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
  • siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
  • obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
  • 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
  • darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
  • narzędzia społecznościowe przyszłości,
  • i dużo, dużo więcej!


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (44.95zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (29.90zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (39.90zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (29.90zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
E-logistyka (50.92zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (19.90zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (29.90zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (19.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Trend jest twoim przyjacielem (35.05zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (29.90zł)
Marketing (49.45zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (69.00zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji. eBook. Pdf (54.99zł)
Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie' (29.90zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne (29.90zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Diablica w pracy. Grzeczne dziewczynki chcą mieć dobrego szefa, niegrzeczne są szefami (3.00zł)
Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych (69.00zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. Pdf (29.90zł)
Motywowanie pracowników (36.87zł)
Zaawansowana rachunkowość finansowa (49.00zł)
Sekrety negocjacji dla biznesmenów (42.42zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. ePub (31.99zł)
Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce (29.67zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (35.70zł)
Wstrętni ludzie. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć "TAK!" (39.90zł)
Wiedeń. Udany Weekend Michelin. Wydanie 3 (19.90zł)
Magiczna drabina do sukcesu (28.50zł)
Grecja. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)