e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
  • 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
  • zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
  • siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
  • obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
  • 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
  • darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
  • narzędzia społecznościowe przyszłości,
  • i dużo, dużo więcej!


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Google+ dla biznesu (37.00zł)
Rewolucja social media (14.90zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (11.90zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (11.90zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (33.92zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (22.20zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (59.40zł)
Mind Sale First. Umysł Sprzedaje Pierwszy (18.42zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Biblia e-biznesu (99.00zł)
Sztuka rynkologii (49.00zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (79.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

NLP Wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego (38.25zł)
Metody sprawnego zarządzania (44.63zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Mobi (31.99zł)
Głos wiedzy. Droga do wewnętrznego spokoju (27.92zł)
Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko (39.00zł)
Londyn. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (17.94zł)
Mniej znaczy więcej. Nowa koncepcja bogactwa (37.00zł)
Jak zostać mistrzem. Trening doskonałości (39.90zł)
Budapeszt. Stolica-zdrój. Wydanie 2 (29.90zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. Mobi (31.99zł)
NLP dla bystrzaków. Wydanie II (39.90zł)
Pułapki myślenia (33.60zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie (18.99zł)
Psychologia szefa. 17 śmiertelnych błędów szefa (97.00zł)
Ustawa o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych Komentarz (103.95zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. Mobi (31.99zł)
Zarządzanie ryzykiem (50.92zł)
8 dogmatów wywierania wpływu (24.00zł)
Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia. eBook. Mobi (26.90zł)