e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
  • 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
  • zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
  • siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
  • obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
  • 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
  • darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
  • narzędzia społecznościowe przyszłości,
  • i dużo, dużo więcej!


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (20.90zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (29.40zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
E-logistyka (50.92zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (22.20zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Fotografia kulinarna dla blogerów (54.90zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (33.92zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (79.00zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.05zł)

Pozostałe z serii: Inne

Fotografia ślubna. Emocje uchwycone światłem (69.00zł)
Testy osobowościowe. Poradnik dla ubiegających się o pracę (59.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna dla bystrzaków. Wydanie III (39.00zł)
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej (49.45zł)
Przywództwo doskonałe (63.00zł)
Inteligencja społeczna (29.08zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie (14.32zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera. eBook. Mobi (27.90zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja (39.00zł)
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy (39.90zł)
Piszę akademicką pracę promocyjną - licencjacką, magisterską, doktorską (29.00zł)
AlphaMale. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. ePub (27.90zł)
Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji. eBook. Pdf (54.99zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów. eBook. Mobi (37.00zł)
Gra w życie (29.00zł)
W dialogu I (27.20zł)
PowerPoint. Tworzenie prezentacji. Projekty (29.90zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce. eBook. Pdf (29.90zł)
Wykorzystaj swój potencjał przez potęgę podświadomości Zdobądź pewność siebie i poczucie własnej wartości (29.24zł)