e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Strategia marek własnych

Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M.
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 212, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą.
Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej, obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi nie istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie.
Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji:
  • zmiana nastawienia,
  • skuteczna współpraca,
  • innowacyjność,
  • selektywna walka,
  • konkurencyjne ceny,
  • stała poprawa jakości,
  • kreatywność w działaniach rynkowych.
W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Książę (34.90zł)
Innowacje Następny krok (59.00zł)
Opanować czas (19.43zł)
Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce (49.45zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Droga innowacji (50.15zł)
Przeformułowanie w biznesie (76.42zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Zarządzanie w XXI wieku (50.15zł)
Etyka (29.90zł)
Zarządzanie usługami (59.42zł)
Analiza decyzji (67.15zł)
Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty (74.90zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' (34.90zł)
Zaawansowana rachunkowość zarządcza (51.30zł)
Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (59.90zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (39.90zł)
Zarządzanie w XXI wieku. Wyzwania (45.64zł)
Trochę inna teoria organizacji (39.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.05zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wszystkiego co wiem o zarządzaniu nauczył mnie mój pies (34.90zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek. eBook. Pdf (25.90zł)
Polak w świecie finansów (49.90zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. ePub (27.90zł)
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm (39.99zł)
Excel w biurze i nie tylko (29.00zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywnośc. eBook. ePub (29.90zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz (49.00zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone (29.00zł)
Access. Programowanie w VBA (99.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie III zaktualizowane (23.94zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. ePub (39.90zł)
Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu według Donalda Trumpa (34.00zł)
Czarodzieje rynku (72.25zł)
Trudna sztuka konfrontacji. Jak poradzić sobie ze złamanymi obietnicami, zawiedzionymi oczekiwaniami i niewłaściwym zachowaniem (39.90zł)
Paryż. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres (24.65zł)
Lean accounting. integralny element lean management (84.15zł)
Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce (30.31zł)
Nowoczesna bankowość (84.15zł)