e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy

Jantsch John
promocja -14%
cena: 49.325581395349 zł 42.42 zł
Data wydania: 2011
stron: 284, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.

Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek:
* Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.
* Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.
* Przekazuj klientom odpowiednie informacje.

Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.

Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.
O AUTORZE

John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.
OPINIE

Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów.
Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście/b>

Chyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień.
Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo/b>

Któż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.
Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu Alltop

Jeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych.
- David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR.

Cena: 42.42 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (27.30zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.95zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (25.90zł)
Badania rynku (32.30zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Public relations (35.49zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. Mobi (29.90zł)
Gotowi na wszystko. 52 zasady efektywności w pracy i życiu (29.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Pdf (47.00zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami (24.43zł)
Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych (59.00zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
Zarządzanie kryzysowe (36.86zł)
Jak najlepiej zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej (12.67zł)
Spójność modeli biznesu (46.64zł)
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów (58.65zł)
Zarządzanie produktywnością w przedsiębiorstwie (41.65zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (31.43zł)
Pamięć absolutna. Jak radzić sobie z zapominaniem i podkręcić możliwości umysłu (27.92zł)
Zarządzanie ryzykiem podatkowym (118.15zł)
Jak opanować wilczy apetyt' Trening (34.90zł)
Mój pies - paradoks wcielony (17.00zł)
Chorwacja. W kraju lawendy i wina. Wydanie 6 (29.90zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. Mobi (47.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. ePub (27.90zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami (15.19zł)