e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Obsługa klienta
Seria: Inne
Promocja: -14%


Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Turek Sławomir
promocja -14%
cena: 34.5 zł 29.67 zł
Data wydania: 2011
stron: 319, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.

Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.
Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:
- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);
- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;
- nowoczesności i tradycji Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.




Cena: 29.67 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Psychologia poznawcza w praktyce (49.45zł)
Zaprzyjaźnij się z klientem (52.00zł)
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów (58.65zł)
Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych (42.00zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)

Pozostałe z serii: Inne

Bądź liderką. Strategie przywódcze dla kobiet (43.73zł)
Narciarstwo tourowe, śladowe i biegowe (24.90zł)
Funkcja personalna w przedsiębiorstwie. Zakres, pomiar realizacji, uwarunkowania (34.00zł)
Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym (12.45zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook. ePub (31.99zł)
12 sekretów sukcesu w biznesie (37.00zł)
12 kroków uczciwej* sprzedaży. eBook. Pdf (39.00zł)
Statystyka dla menedżerów (50.15zł)
Jak najlepiej zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej (12.67zł)
Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa (50.92zł)
Jak pokochać swój wygląd' Trening (34.90zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. Pdf (31.99zł)
Trudni ludzie. Jak przetrwać w związku z idiotą (29.90zł)
Zaprzyjaźnij się z klientem (52.00zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. Mobi (35.90zł)
Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili. Wydanie II rozszerzone (24.90zł)
Fundusze hedgingowe Teoria i praktyka (67.15zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze. eBook. Mobi (37.00zł)
Zarządzanie instytucjami kredytowymi (50.15zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)