e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
Norbert Essing
http://e-akademia.com/tresci-w-internecie/


Kategoria: Obsługa klienta
Seria: Inne
Promocja: -14%


Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Turek Sławomir
promocja -14%
cena: 34.5 zł 29.67 zł
Data wydania: 2011
stron: 319, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.

Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.
Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:
- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);
- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;
- nowoczesności i tradycji Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.




Cena: 29.67 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Zaprzyjaźnij się z klientem (52.00zł)
Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych (49.00zł)
Psychologia poznawcza w praktyce (49.45zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów (58.65zł)

Pozostałe z serii: Inne

Jak zadbać o własne finanse? (27.96zł)
Władca Języków, czyli prawie wszystko o tym, jak zostać poliglotą (39.90zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' eBook. ePub (29.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks (29.00zł)
Jak zdobyć klientów w internecie (28.95zł)
Najpierw rzeczy najważniejsze. Naucz się określać priorytety i skutecznie zarządzać czasem (39.90zł)
Marketing (49.45zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim. eBook. Pdf (26.90zł)
Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą (37.00zł)
Błyskawiczne wywieranie wpływu (42.42zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu. eBook. Mobi (22.90zł)
Motywowanie pracowników (36.87zł)
Zachowania człowieka w organizacji (55.17zł)
Makroekonomia międzynarodowa (109.65zł)
Rumunia. Mozaika w żywych kolorach...oraz Mołdowa. Wydanie 4 (49.90zł)
Twarzą w twarz z obiektywem. Sztuka fotografowania ludzi (54.99zł)
Słowacja. Zielony Przewodnik Michelin (42.90zł)
Rachunkowość małych przedsiębiorstw (47.35zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. Mobi (39.90zł)
http://okna-drzwi.info.pl/ $500 online loan