e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Obsługa klienta
Seria: Inne
Promocja: -14%


Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Turek Sławomir
promocja -14%
cena: 34.5 zł 29.67 zł
Data wydania: 2011
stron: 319, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.

Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.
Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:
- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);
- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;
- nowoczesności i tradycji Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.




Cena: 29.67 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Psychologia poznawcza w praktyce (49.45zł)
Zaprzyjaźnij się z klientem (52.00zł)
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów (58.65zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Mistrzowskie prezentacje – slajdowy poradnik mówcy doskonałego. eBook. Mobi (27.90zł)
OdWażne rozmowy. Rozmowa po rozmowie zmieniaj swoje relacje, pracę, życie (45.64zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. Mobi (37.00zł)
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera. eBook. Pdf (54.99zł)
Copywriting. Jak sprzedawać słowem (30.78zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Praca wymarzona. Jak ją skutecznie znaleźć (32.90zł)
Trader VIC. Metody mistrza Wall Street (50.15zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Pdf (19.95zł)
Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych (59.00zł)
Kąpieliska termalne i mineralne. Słowacja, Węgry oraz Polska. Wydanie 2 (24.90zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu (29.90zł)
Ekonomia (80.15zł)
To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu (23.07zł)
Prawo Więzi. Jak się dogadać i stworzyć doskonałe relacje prywatne i zawodowe (29.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (29.90zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. ePub (44.90zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru (34.90zł)