e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Marketing. Szybka droga do sukcesu

Ritchie Chris
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2012
stron: 288, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki marketingowe?

W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje relacje z klientami, z marką, z mediami oraz ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych relacji największe znaczenie ma nadal relacja z klientem. Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności między zaangażowaniem ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę.

Z książki Marketing. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje:
- Marketing w pigułce zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem
- Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu w marketingu
- Porady dotyczące kierowania zespołem dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół
- Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu
- Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść szczyt

Jeśli nie chcesz zostać z tyłu już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.
WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ

Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części:
- Świadomość diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy
- Sprawność biznesowa narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły
- Rozwój kariery działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić
- Przybornik dyrektora wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim
W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz:
- Pierwszą dziesiątkę Szybkiej drogi czyli podsumowanie najważniejszych informacji
- Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Studia przypadków
- Praktyczny przewodnik rozwoju kariery zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku
- Głos eksperta opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień




Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia (39.90zł)
Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy (26.22zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Model biznesowy. TY (59.00zł)
Inwestowanie na rynku akcji (41.65zł)
Asertywność menedżera (31.54zł)
FOREX dla bystrzaków. Wydanie II (39.00zł)
Statystyka dla menedżerów (50.15zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Kraków. Najpiękniejsze spacery. Wyd. 2 (26.90zł)
Francuski dla bystrzaków (39.00zł)
100 kroków do szczęścia. Jak własnymi siłami zmienić życie (27.00zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy. eBook. ePub (29.90zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania. eBook. ePub (31.99zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (27.90zł)
Makroekonomia dla zaawansowanych (66.21zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Biznes na Facebooku i nie tylko (49.00zł)
Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn. Wydanie II (39.90zł)
Słowacja. Zielony Przewodnik Michelin (42.90zł)