e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Marketing. Szybka droga do sukcesu

Ritchie Chris
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2012
stron: 288, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki marketingowe?

W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje relacje z klientami, z marką, z mediami oraz ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych relacji największe znaczenie ma nadal relacja z klientem. Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności między zaangażowaniem ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę.

Z książki Marketing. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje:
- Marketing w pigułce zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem
- Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu w marketingu
- Porady dotyczące kierowania zespołem dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół
- Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu
- Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść szczyt

Jeśli nie chcesz zostać z tyłu już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.
WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ

Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części:
- Świadomość diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy
- Sprawność biznesowa narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły
- Rozwój kariery działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić
- Przybornik dyrektora wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim
W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz:
- Pierwszą dziesiątkę Szybkiej drogi czyli podsumowanie najważniejszych informacji
- Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Studia przypadków
- Praktyczny przewodnik rozwoju kariery zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku
- Głos eksperta opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień




Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Badania rynku (32.30zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (27.75zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.64zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Jak mówić rozmawiać przemawiać ' (26.78zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (72.17zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (29.90zł)
Inwestorzy alfa. Kulisy sukcesu największych funduszy hedgingowych (49.00zł)
Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz. eBook. Pdf (23.90zł)
Badania rynku (32.30zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. eBook. ePub (29.90zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. eBook. Pdf (34.90zł)
Inteligencja perswazyjna (PQ). Poznaj 10 *** umiejętności wywierania wpływu (39.00zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)
Prezentacje w PowerPoint 2007 PL. Projekty (29.00zł)
Komplement. Sztuka uwodzenia słowem (37.00zł)
Trudni ludzie. Jak przetrwać w związku z idiotą (29.90zł)
Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (35.70zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Plan kont z komentarzem według ustawy o rachunkowości i MSSF. RFK901 (304.50zł)
Możliwości i pułapki pomnażania pieniędzy. Poradnik inwestora (49.00zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Web 2.0. Przewodnik po strategiach (39.00zł)
Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk (39.90zł)