e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Zarządzanie
Seria: Inne
Promocja: -14%


Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

Rumelt Richard
promocja -14%
cena: 69.093023255814 zł 59.42 zł
Data wydania: 2013
stron: 352, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.
Dobra strategia – zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu – a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak:
-    wysłanie człowieka na Księżyc, 
-    prowadzenie wojny, 
-    wypuszczenie na rynek nowego produktu, 
-    reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową, 
-    otwarcie szkoły społecznej, 
-    zainicjowanie programu rządowego. 

Każda dyscyplina ma swoich mistrzów. W zarządzaniu strategicznym takim guru od lat jest R. Rumelt. A „Dobra strategia – zła strategia” jest świetną menedżerską książką, która w przystępny sposób, wykorzystując świetnie dobrane przykłady, pokazuje, czym jest strategia, dlaczego każda firma powinna ją zbudować i jak to zrobić. 
prof. Krzysztof Oblój University of Warsaw & Kozminski University
Bogato zilustrowana przykładami i przekonująca argumentami (…) książka dla każdego lidera, który musi myśleć i działać strategicznie.  
Michael Useem, profesor zarządzania w The Wharton School, University of Pennsylvania, autor książki The Leadership Moment
Wspaniała książka (…) krok milowy zarówno pod względem teorii, jak i praktyki strategii (…) Żywe przykłady zaczerpnięte ze współczesnego świata biznesu i historii jasno pokazują, w jaki sposób rozpoznać to, co dobre, a odrzucić to, co złe, i sprawić, by dobra strategia stała się siłą życiową twojej organizacji. 
John Stopford, prezes TLP International i emerytowany profesor London Business School


Cena: 59.42 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa (76.42zł)
Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce (49.45zł)
Zarządzanie ludźmi (38.02zł)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (48.37zł)
CEO. Dyrektor do spraw zaangażowania (53.55zł)
Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (59.90zł)
Zarządzanie jakością (46.75zł)
Big Boss (34.90zł)
Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania. Książki dla profesjonalistów (84.92zł)
Six sigma jako trwały element kultury organizacji (49.45zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (49.45zł)
Zaawansowana rachunkowość zarządcza (51.30zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (63.67zł)
Walka z rekinami biznesu. Sześcian wzrostu w konkurencji opartej na skali (49.00zł)
Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami (37.94zł)
Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową (41.65zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Władza i kierowanie (29.75zł)
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym (41.07zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kapitał (29.67zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II (59.00zł)
Decydujący czynnik (50.40zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. ePub (39.00zł)
Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego (23.92zł)
Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji (49.00zł)
Świadomość emocjonalna. Źródło wewnętrznej równowagi i zrozumienia (34.90zł)
Struktury wynagradzania pracowników (59.00zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora. eBook. ePub (39.90zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. Mobi (17.90zł)
Sztuka pokoju. eBook. Pdf (19.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Paradoks czasu (55.17zł)
Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn (39.90zł)
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych . eBook. ePub (27.90zł)
Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady (59.00zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.35zł)
NLP dla początkujących. Podstawowe pytania i odpowiedzi. eBook. Pdf (23.90zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)