e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -14%


Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Berger Jonah
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2013
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?
Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.
- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?
Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.
Książka zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (24.43zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (25.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.72zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.35zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Psychologia sprzedaży (27.79zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (15.99zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (27.93zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Człowiek w firmie Bez obaw i z ochotą (55.71zł)
Logistyka ekonomiczna Procesy logistyczne (48.00zł)
Access 2007 PL. Kurs (34.90zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie. eBook. Pdf (13.95zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą (39.90zł)
Wojny walutowe. Nadejście kolejnego globalnego kryzysu (44.90zł)
Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu (39.00zł)
Międzyrynkowa analiza rynków walutowych (62.48zł)
Kieruj swoim życiem (22.78zł)
Balsam dla duszy walczącej z rakiem (43.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (12.45zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie. Wydanie II (39.00zł)
Doradztwo organizacyjne (45.64zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. Pdf (39.00zł)
Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II (57.00zł)
Przewodnik praktycznego zarządznia (45.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Od łabskiego do reńskiego kapitalizmu (26.66zł)
Excel 2010 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha (99.00zł)
Pieniądze lubią zarabiać. Podręcznik skutecznego inwestora (49.00zł)