e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -14%


Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Berger Jonah
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2013
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?
Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.
- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?
Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.
Książka zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (12.90zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (23.94zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (12.90zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Psychologia sprzedaży (34.21zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (23.94zł)
Go global! (59.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Marketing żywności (89.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie projektami. Wydanie II (59.00zł)
Wino. Praktyczny poradnik (29.00zł)
Jak zadbać o własne finanse? (27.96zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą. eBook. Pdf (31.99zł)
Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca (12.90zł)
Serwisy społecznościowe. Projektowanie (49.00zł)
Coaching i mentoring w praktyce (59.42zł)
Radzka radzi: Tobie dobrze w tym! (44.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Sukces tu i teraz. Osiągniesz wszystko, czego chcesz, szybciej, niż się spodziewasz (42.90zł)
Grecja. Sztuka, bogowie i ludzie. Wydanie 1 (54.90zł)
Nordic walking. I o to chodzi! (34.90zł)
Coaching biznesowy (42.42zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Kazusy z prawa dla ekonomistów (33.15zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
A może zmienisz zdanie' Sekrety perswazyjnego pisania (37.00zł)
Przywództwo dla bystrzaków (34.90zł)
Zarządzanie (51.30zł)
Pracuj z głową! Spraw, by Twoja praca stała się łatwa, lekka i przyjemna (32.90zł)