e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -14%


Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Berger Jonah
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2013
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?
Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.
- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?
Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.
Książka zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Public relations (35.49zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (30.36zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Go global! (59.00zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Logistyka usług (27.20zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.69zł)

Pozostałe z serii: Inne

Instrumenty finansowe w Międzynarodowych Standardach Rachunkowości (129.00zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Systemy wczesnego ostrzegania w ocenie działalności instytucji finansowych (40.31zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' (34.90zł)
Rachunkowość jednostek sektora finansów publicznych i instytucji finansowych (55.17zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (23.92zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. Mobi (26.90zł)
Zadziwiająca moc umysłu (29.00zł)
Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu według Donalda Trumpa (34.00zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów. eBook. Mobi (37.00zł)
Zarządzanie ryzykiem podatkowym (118.15zł)
Dlaczego chcemy żebyś był bogaty (51.69zł)
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA (69.00zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Lider mocnych osobowości. Zostań przywódcą indywidualistów (57.00zł)
Finanse przedsiębiorstw (45.05zł)
Mapy myśli dla biznesu (38.25zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (54.99zł)