e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -14%


Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Berger Jonah
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2013
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?
Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.
- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?
Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.
Książka zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania marketingowe (55.17zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (21.46zł)
Marketing (129.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (18.43zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing usług turystycznych (38.17zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Mikroekonomia (67.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (41.65zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Go global! (59.00zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (29.53zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (30.52zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (50.92zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kapitał ludzki a innowacyjność przedsiębiorstw (24.65zł)
Podstawy inżynierii finansowej (41.65zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' eBook. Pdf (29.90zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. ePub (27.90zł)
Podróże i zdrowie (24.90zł)
Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne (22.13zł)
Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione. eBook (24.00zł)
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań (53.55zł)
Gimnastyka umysłu. Rozwiń intelekt w 4 tygodnie (14.73zł)
Więcej przebojowości! Jak pewnie kroczyć przez życie (27.00zł)
Ekonometria (48.37zł)
Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (59.90zł)
Office 2010 PL. Nieoficjalny podręcznik (99.00zł)
Czas wypłaty (59.90zł)
Historia myśli ekonomicznej (55.17zł)
Droga do bogactwa (39.90zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (46.67zł)
Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością (59.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (36.26zł)