e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -14%


Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Berger Jonah
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2013
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?
Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.
- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?
Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.
Książka zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Marketing usług (42.42zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Logistyka usług (27.20zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.72zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Go global! (59.00zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.35zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)

Pozostałe z serii: Inne

Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Przywództwo w czasach niepewności godpodarczej (22.78zł)
Instrumenty finansowe w Międzynarodowych Standardach Rachunkowości (129.00zł)
Szwajcaria. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (39.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą. eBook. ePub (31.99zł)
Cel przez egoizm. Udane życie w miłości do samego siebie (29.00zł)
NLP dla bystrzaków (34.90zł)
Superakcje (58.65zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein. eBook. Mobi (31.99zł)
Litwa, Łotwa i Estonia. Bałtycki łańcuch. Wydanie 4 (39.90zł)
Książę (34.90zł)
Jak przezwyciężyć nieśmiałość i lęk przed otoczeniem' Trening (34.90zł)
Przywództwo plemienne. Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych (58.65zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów (47.00zł)
Warren Buffett o biznesie (59.90zł)
Inwestycje. Instrumenty finansowe, aktywa niefinansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa (57.82zł)
Komputerowe systemy automatyki przemysłowej (39.90zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (46.64zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Berlin. Udany Weekend Michelin. Wydanie 2 (18.90zł)