e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -14%


Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Berger Jonah
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2013
stron: 232, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?
Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.
- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?
Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.
Książka zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (22.42zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Product placement (69.00zł)
Marketing (129.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Public relations (38.17zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (41.65zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.69zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Psychologia sprzedaży (34.64zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)

Pozostałe z serii: Inne

Lider bez maski (59.00zł)
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach (54.90zł)
Zarządzanie w mediach (49.00zł)
Ocena sytuacji finansowej grup kapitałowych (105.00zł)
Pracuj z pasją! Znajdź posadę, która da Ci satysfakcję, radość i pieniądze. eBook. Mobi (21.99zł)
Drugie oblicze Wall Street, czyli dlaczego odszedłem z Goldman Sachs (49.00zł)
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym (41.07zł)
ABC związków (39.00zł)
Droga do sukcesu (29.74zł)
Budowanie zespołów. Materiały szkoleniowe ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego (220.15zł)
W sercu jogi. Ćwiczenia dla ciała i ducha (39.00zł)
Poradnik kontrolowanego przedsiębiorcy (21.17zł)
Krym oraz Odessa, Kijów i Lwów. Wydanie 1 (24.90zł)
Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo (59.00zł)
Makroekonomia (76.42zł)
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów (59.00zł)
Zen prezentacji - pomysły i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji (59.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks (21.75zł)
Model biznesowy. TY (59.00zł)
Analiza techniczna dla bystrzaków. eBook. ePub (47.00zł)