e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty

Liker Jeffrey K., Hoseus Michael
cena: 74.90 zł
Data wydania: 2009
stron: 696, twarda oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludzi, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie.
Kultura Toyoty poświęcona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są sercem i duszą Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie.
Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają:
  • znaleźć kompetentnych,
  • zdolnych i chętnych pracowników,
  • rozpocząć proces szkolenia i uspołeczniania zatrudnianych pracowników,
  • ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji,
  • szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy,
  • rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych,
  • nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu
Kultura Toyoty, która obejmuje całą firmę, stanowi podstawę jej sukcesu jako globalnego lidera pod względem doskonałości operacyjnej. Aby pomóc innym firmom stać się Toyotą w ich branży, autorytety w zakresie Toyoty Jeffrey Liker oraz Michael Hoseus przedstawiają tajniki tworzenia i utrzymywania kultury nakierowanej na ludzi, która zapewnia spójny rozwój, innowację, zyskowność i doskonałość. Dzięki pełnemu dostępowi do dyrektorów, menedżerów i fabryk na całym świecie, autorzy mogą pokazać, w jaki sposób każda firma może zbudować kulturę ciągłego doskonalenia, poprzez:
  • przyciąganie, rozwijanie i angażowanie wyjątkowych osób
  • zachęcanie do rozwiązywania problemów na wszystkich poziomach organizacji
  • sprawianie, by kierownictwo stawało się odpowiedzialne przed pracownikami
  • inspirowanie pracowników do tego, by angażowali się na rzecz firmy, rodziny i społeczeństwa
  • zmianę działu HR w arbitrów uczciwego i spójnego postępowania
  • wykorzystywanie odgórnego i oddolnego procesu planowania w celu angażowania wszystkich w proces osiągania przełomowych celów.
Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty.
JEFFREY K. LIKER, autor bestsellera Droga Toyoty, jest profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na University of Michigan, a także współwłaścicielem firmy konsultingowej Optiprise.

MICHAEL HOSEUS jest dyrektorem wykonawczym organizacji typu non-profit Center for Quality People and Organizations. Wcześniej przez 12 lat pracował w zakładzie Toyoty w Georgetown w stanie Kentucky jako lider grupy, kierownik montażowni oraz dyrektor działu HR.

OPINIE
Toyota pokazuje jak wykorzystać swój potencjał, aby być organizacją uczącą się, jak kroczyć codziennie drogą Kaizen. Toyota jest wzorcem i źródłem inspiracji dla wielu z nas. Książka KULTURA TOYOTY. SERCE I DUSZA FILOZOFII TOYOTY to ważna pozycja, dzięki której mamy
szansę lepiej zrozumieć fenomen Toyoty i zainspirować się do poszukiwania własnej drogi.

- Mariusz Bryke, KAIZEN Institute Polska


Cena: 74.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka (51.30zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' (34.90zł)
Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową (41.65zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Fuzje i przejęcia (41.65zł)
Zarządzanie innowacjami (55.17zł)
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa (59.00zł)
Statystyka dla menedżerów (50.15zł)
Zarządzanie usługami (59.42zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (55.00zł)
Transport międzynarodowy (55.17zł)
Trochę inna teoria organizacji (39.90zł)
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności (53.92zł)
Zarządzanie w warunkach niepewności (41.07zł)
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie (59.00zł)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (59.00zł)
Zarządzanie portfelami projektów (49.45zł)
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie (40.00zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Strategiczne zarządzanie marką (119.00zł)

Pozostałe z kategorii: Twoja kariera

Trener bez maski (73.00zł)
Obudź swoją kreatywność. Jak aktywować twórczy potencjał umysłu (34.90zł)
Moje życie i dzieło (56.95zł)
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce (33.92zł)
Życie i praca. Jak znaleźć czas na wszystko (30.00zł)
Magiczna drabina do sukcesu (28.50zł)
Trudna sztuka konfrontacji. Jak poradzić sobie ze złamanymi obietnicami, zawiedzionymi oczekiwaniami i niewłaściwym zachowaniem (39.90zł)
Zarządzanie strategiczne (79.00zł)
Same słuszne decyzje (37.32zł)
Slang idiomy i modne słowa w biznesie (38.17zł)
Awans. Jak utrzymać się na stanowisku (39.00zł)
Dobry szef zły szef (50.92zł)
Essential Business English (31.54zł)
Lider bez maski (59.00zł)
Kochaj siebie nawet jeśli stracisz pracę (34.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (42.42zł)
Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża (25.59zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin (39.90zł)
Potęga pewności siebie (33.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kot Dalajlamy (34.90zł)
Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon (24.00zł)
MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II (186.99zł)
Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? (33.91zł)
Piszę akademicką pracę promocyjną - licencjacką, magisterską, doktorską (29.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Pozytywne myślenie kluczem do sukcesu (39.90zł)
Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych (31.20zł)
Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik (29.90zł)
House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany (34.90zł)
Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne (50.15zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Krym. Półwysep rozmaitości (wydanie IV) (34.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Droga lidera. Klasyczna nauka przywództwa (35.20zł)
USA część zachodnia. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Limeryki zbrodni (32.90zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów. eBook. PDF (27.90zł)