e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -15%


Młodzi nabywcy na e-zakupach

Gracz Leszek, Ostrowska Izabela
promocja -15%
cena: 58.8 zł 49.98 zł
Data wydania: 2014
stron: 272, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Osoby z badanego segmentu młodych dorosłych (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu młodych dorosłych.
Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat:
1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie?
2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy?
3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko?
4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie?
5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność?
6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy?
7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych?
8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie?
9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają?
10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie?
Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.


Cena: 49.98 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (29.40zł)
Rewolucja social media (14.90zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Wybij się (39.90zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (22.20zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (79.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Proces przedsiębiorczy Tworzenie nowych przedsiębiorstw (42.00zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (24.05zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (20.90zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Psychologia sprzedaży (34.21zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Go global! (35.40zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.72zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (23.94zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)

Pozostałe z serii: Inne

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (14.90zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
Najlepsze odpowiedzi na 201 najczęściej zadawanych pytań w rozmowie kwalifikacyjnej (30.40zł)
Nawyk wytrwałości. Jak go wykształcić metodą małych kroków (24.90zł)
Word 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. Mobi (26.90zł)
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach (16.90zł)
Przedmiot pożądania. Jak być silnym mężczyzną, którego pragną kobiety (29.00zł)
Zadziwiająca moc umysłu (29.00zł)
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania. eBook. ePub (37.00zł)
Głos wiedzy. Droga do wewnętrznego spokoju (27.00zł)
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji (39.90zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą (39.90zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz (49.00zł)
Możliwości i pułapki pomnażania pieniędzy. Poradnik inwestora (49.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Zaprzyjaźnij się z klientem (52.00zł)
Filozofia. Na czym stoi świat (34.90zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek. eBook. Pdf (25.90zł)