e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -15%


Młodzi nabywcy na e-zakupach

Gracz Leszek, Ostrowska Izabela
promocja -15%
cena: 58.8 zł 49.98 zł
Data wydania: 2014
stron: 272, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Osoby z badanego segmentu młodych dorosłych (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu młodych dorosłych.
Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat:
1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie?
2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy?
3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko?
4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie?
5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność?
6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy?
7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych?
8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie?
9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają?
10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie?
Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.


Cena: 49.98 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (45.51zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (49.00zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Wybij się (39.90zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (31.90zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)
Proces przedsiębiorczy Tworzenie nowych przedsiębiorstw (42.00zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.69zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Psychologia sprzedaży (34.64zł)

Pozostałe z serii: Inne

Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych (69.00zł)
Postanowienia noworoczne. Jak zmienić nawyki, zrealizować plany i spełnić marzenia (21.60zł)
Rachunkowość w rozliczeniach podatkowych (55.17zł)
Dźwięki marzeń. Reportaże i rozmowy (14.90zł)
Potęga kontaktu wzrokowego. Jak osiągnąć sukces w biznesie, miłości i życiu towarzyskim (42.90zł)
Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. Mobi (23.90zł)
Trener bez maski (73.00zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. Mobi (29.90zł)
Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia. Jak osiągać znakomite wyniki dzięki strategii i operacyjnej doskonałości (67.92zł)
Grzeczne dziewczynki nie awansują. 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Wydanie II (39.00zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. Mobi (31.99zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)
Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru (34.90zł)
Oprogramowanie godne zaufania. Metodologia, techniki i narzędzia projektowania (103.20zł)
Myśl negatywnie! Niekonwencjonalny sposób na rewelacyjne wyniki (39.90zł)
Pewność siebie (23.07zł)
Haker umysłów. eBook. Mobi (23.90zł)
OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko (47.00zł)
W 80 zadań dookoła Excela. Zaawansowane funkcje arkusza kalkulacyjnego w ćwiczeniach (69.00zł)