e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -15%


Młodzi nabywcy na e-zakupach

Gracz Leszek, Ostrowska Izabela
promocja -15%
cena: 58.8 zł 49.98 zł
Data wydania: 2014
stron: 272, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Osoby z badanego segmentu młodych dorosłych (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu młodych dorosłych.
Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat:
1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie?
2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy?
3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko?
4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie?
5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność?
6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy?
7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych?
8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie?
9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają?
10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie?
Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.


Cena: 49.98 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Fotografia kulinarna dla blogerów (54.90zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (33.92zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (37.00zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (37.00zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Go global! (59.00zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (46.98zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.69zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Logistyka usług (27.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. eBook. ePub (29.90zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (19.92zł)
Inwestycje. Instrumenty finansowe, aktywa niefinansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa (57.82zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. ePub (27.90zł)
Sun Tzu. Sztuka wojny (34.90zł)
Excel 2007. Najlepsze sztuczki i chwyty (59.00zł)
Makroekonomia Podręcznik europejski (72.17zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego (34.90zł)
Lady Australia (23.20zł)
Zarządzanie talentami. Wykorzystuj możliwości najzdolniejszych pracowników (73.00zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze. eBook. Mobi (31.99zł)
Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik (29.90zł)
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów (79.00zł)
Excel 2010 PL dla bystrzaków (39.90zł)
Globalne rynki finansowe. Praktyka funkcjonowania (49.45zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II. eBook. Pdf (37.00zł)
Ucieczka z wyścigu szczurów (22.37zł)
Dobry szef zły szef (50.92zł)