e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing relacji Teoria i praktyka

Mitręga Maciej
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2014
stron: 144, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów.
Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym
rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami.
Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei
rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Public relations (38.17zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)

Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (39.90zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zbiór zadań z podstaw rachunkowości z rozwiązaniami (35.70zł)
Zarządzanie dla inżynierów (50.92zł)
Węgry. Zielony Przewodnik Michelin (42.90zł)
Inspirujące fotografie. Warszaty fotograficzne (59.00zł)
Nie zadręczaj się drobiazgami kobieto (28.82zł)
Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać (33.00zł)
Pakiet: Jednominutowy menedżer (audiobook CD) (67.92zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Sztuka roztropności. Podręczna wyrocznia (34.90zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Zapraszam do gabinetu inwestora giełdowego. Przewodnik po inwestowaniu na giełdzie (75.65zł)
Złota książeczka nastawienia na TAK (49.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Elektronika. Od praktyki do teorii (79.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Książę. eBook. Pdf (21.99zł)
Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie. eBook. Pdf (27.00zł)
Przewaga nad konkurentami (38.17zł)
Project Management Office Tworzenie - Funkcjonowanie - Ewolucja (24.99zł)
VBA dla Excela 2003/2007. Leksykon kieszonkowy (17.00zł)