e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing relacji Teoria i praktyka

Mitręga Maciej
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2014
stron: 144, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów.
Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym
rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami.
Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei
rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (30.40zł)
Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wybrzeże Bułgarii i Rumunii. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem (44.90zł)
Chorwacja. W kraju lawendy i wina. Wyd. 6 (39.90zł)
Międzynarodowy biznes turystyczny (46.67zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Sztuka pokoju. eBook. Mobi (19.00zł)
Jak działa szczęście. Klucz do radości w pracy i w życiu (37.00zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (46.64zł)
Przedmiot pożądania. Jak być silnym mężczyzną, którego pragną kobiety (29.00zł)
Od łabskiego do reńskiego kapitalizmu (26.66zł)
Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża (39.90zł)
Lider mocnych osobowości. Zostań przywódcą indywidualistów (57.00zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Polska Zimą (24.90zł)
Psychologia jogi. Wprowadzenie do Jogasutr Patańdźalego (15.92zł)
Head First. Statystyka. Edycja polska (54.99zł)
Balsam dla duszy dziewczyny (39.90zł)
Duchowe rozwiązania. Odpowiedzi na największe życiowe wyzwania (38.17zł)
Droga innowacji (50.15zł)
Paradoks czasu (55.17zł)