e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing relacji Teoria i praktyka

Mitręga Maciej
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2014
stron: 144, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów.
Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym
rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami.
Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei
rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Metafora w marketingu (37.90zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (27.93zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (22.39zł)
Marketing doświadczeń (49.30zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (39.90zł)
Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Proaktywny telemarketing (25.90zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych (67.15zł)
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie. eBook. Mobi (26.90zł)
Nieśmiałość Czym jest i jak ją pokonać' (29.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (27.90zł)
Droga do oświecenia (34.90zł)
COACHING, KREATYWNOŚĆ, ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów (39.90zł)
Zen prezentacji - pomysły i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji (59.00zł)
Przewodnik po życiu. Jak spełnić swoje marzenia (34.00zł)
Przebudź się! Odkryj sekret szczęścia i życia pozbawionego problemów (25.90zł)
Wstęp do rachunkowości przedsiębiorstw (33.92zł)
Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka (44.90zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein. eBook. ePub (31.99zł)
Sekret szczęścia. 7 fundamentów życiowej radości (27.93zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. Mobi (26.90zł)
Badania statystyczne (59.00zł)
Na każdy temat z Marią Szyszkowską. eBook. ePub (19.90zł)
Pieniądze lubią zarabiać. Podręcznik skutecznego inwestora (49.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub (27.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. Mobi (27.90zł)
11 przykazanie: Masz prawo być bogaty (34.90zł)