e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
volkswagen-auto.net
meble warszawa


Seria: Inne


Marketing relacji Teoria i praktyka

Mitręga Maciej
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2014
stron: 144, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów.
Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym
rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami.
Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei
rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)

Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (30.78zł)

Pozostałe z serii: Inne

Bogaty ojciec biedny ojciec (25.90zł)
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej (33.92zł)
Gra w życie (29.00zł)
Szczęście młodego umysłu. Nauki Dalajlamy (24.90zł)
Pakiet: Jednominutowy menedżer (audiobook CD) (67.92zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. Mobi (29.90zł)
Inteligencja perswazyjna (PQ). Poznaj 10 *** umiejętności wywierania wpływu (42.90zł)
Przełamywanie pierwszych lodów Integracja i aktywizacja grupy (259.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Mobi (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. Mobi (31.99zł)
Świadomość emocjonalna. Źródło wewnętrznej równowagi i zrozumienia (34.90zł)
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów (79.00zł)
Wzrost. Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata (59.42zł)
Rachunkowość finansowa i podatkowa (67.92zł)
Usługi maklerskie (129.00zł)
Jednominutowy Menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania (24.90zł)
Kazusy z prawa dla ekonomistów (33.15zł)
Psychologia sprzedaży (34.21zł)
Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami (59.00zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
i need $500 now Norbert Essing