e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing relacji Teoria i praktyka

Mitręga Maciej
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2014
stron: 144, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów.
Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym
rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami.
Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei
rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)

Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (30.78zł)

Pozostałe z serii: Inne

Word 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Pomarańczowa rewolucja w biznesie. Jak jeden wybitny zespół może dokonać przeobrażenia całej organizacji (42.42zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (23.92zł)
Komunikacja w zespole wirtualnym (39.10zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek. eBook. Mobi (25.90zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (49.00zł)
Metoda Joyness. Jak zapomnieć o smutku i cieszyć się życiem (39.00zł)
Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione. eBook (24.00zł)
Gotowi na wszystko. 52 zasady efektywności w pracy i życiu (29.00zł)
Tajlandia. Świątynie, pływające targi i rajskie plaże. Wydanie 1 (69.90zł)
Słowenia. Słoneczna strona Alp. Wydanie 3 (39.90zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Niebo w kolorze indygo. Chiny z dala od wielkiego miasta (39.90zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie. eBook. Pdf (31.99zł)
Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty (50.15zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Mobi (31.99zł)
50 duchowych klasyków. 50 książek, które zmieniły nasz sposób myślenia (34.90zł)
A może zmienisz zdanie' Sekrety perswazyjnego pisania (37.00zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie. eBook. PDF (13.95zł)
Kultura biznesu. Normy i formy (41.07zł)