e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing relacji Teoria i praktyka

Mitręga Maciej
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2014
stron: 144, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów.
Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym
rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami.
Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei
rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Public relations (38.17zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing (129.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)

Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (30.78zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. Pdf (29.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni (39.00zł)
Zawodoznawstwo Wiedza o współczesnej pracy (42.86zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi. eBook. ePub (26.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Pdf (47.00zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. Mobi (35.90zł)
Zarządzanie wartością z klientem (75.65zł)
Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu według Donalda Trumpa (34.00zł)
Na każdy temat z Marią Szyszkowską. eBook. Mobi (19.90zł)
Berlin - Udany Weekend (wydanie I) (18.90zł)
Bieszczady. Solina. Połoniny, Cerkwie. Przewodnik Rekreacyjny. Wydanie 2 (26.90zł)
Psychologia. Tajemnice ludzkich uczuć (34.90zł)
Analiza techniczna dla bystrzaków. eBook. Mobi (47.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. Mobi (31.99zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)
Budowanie zespołu (33.92zł)
Podstawy rachunkowości. Podręcznik (41.65zł)
Kompas i GPS dla początkujących (25.00zł)
Budowanie zespołów. Materiały szkoleniowe ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego (220.15zł)