e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -15%


Optymalizacja systemów i procesów logistycznych

promocja -15%
cena: 49 zł 41.65 zł
Data wydania: 2014
stron: 188, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania systemów i realizacji procesów logistycznych.
Osiąganie założonych rezultatów w sferze efektywności i skuteczności wymaga całościowego podejścia do problemu optymalizacji działań logistycznych. Proces ten nie może być traktowany w sposób wycinkowy, gdyż suboptymalizacja realizowana w jednym segmencie łańcucha dostaw zawsze powoduje wzrost kosztów w innym jego ogniwie. Dlatego też, należy na ten problem patrzeć przekrojowo w aspekcie relacji trade off a sumaryczne koszty logistyczne, które są efektem optymalizacji muszą być niższe niż przed rozpoczęciem przedmiotowego procesu. 
Spojrzenie całościowe na problem optymalizacji wymaga od logistyków dużej wiedzy merytorycznej. Oczywiście należy pamiętać, że operacja optymalizacji ma swoje ograniczenia, przekroczenie których może skutkować kosztami utraconej sprzedaży, mogącymi przybierać różne formy, niemniej zawsze skutkujące stratami dla przedsiębiorstwa i łańcucha dostaw. 
Z logistycznego punktu widzenia optymalizacja to nie tylko starania w obszarze redukcji kosztów, to także sposób na zwiększenie obrotu poprzez wzrost konkurencyjności w danym segmencie rynku przy zachowaniu akceptowalnej dostępności produktu, niezależnie czy jest on towarem czy usługą.  W działaniach logistycznych, których celem jest optymalizacja kosztów należy pamiętać, że poziom obsługi klienta, obroty i koszty logistyczne to system naczyń połączonych, który określa granice opłacalności tego procesu w oparciu o swoisty próg rentowności, wyznaczony standardami realizacji dostaw akceptowanymi przez klienta, poniżej których odchodzi on do konkurencji.


Cena: 41.65 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia (84.15zł)
Essential Business English (25.50zł)
Zarządzanie międzynarodowe (84.15zł)
Droga innowacji (50.15zł)
Modelowanie ryzyka inwestycyjnego (42.50zł)
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem (41.65zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Ład korporacyjny (83.90zł)
Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją (49.00zł)
Kierowanie (72.17zł)
Małymi krokami do Wielkości. Jak rozwinąć własną firmę (73.00zł)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (59.00zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa (59.00zł)
Business Intelligence (49.00zł)
Zarządzanie (Henry Mintzberg) (58.65zł)
Jak korzystać z ekspertów zewnętrznych (38.25zł)
Rady nadzorcze dobre praktyki ładu korporacyjnego (50.92zł)
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań (53.55zł)
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Mikroekonomia (67.92zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Psychologia sprzedaży (38.17zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (55.17zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Go global! (59.00zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)

Pozostałe z serii: Inne

Analiza ekonomiczna w zastosowaniach prawniczych (41.65zł)
Toyota pod ostrzałem (59.90zł)
A może zmienisz zdanie' Sekrety perswazyjnego pisania (37.00zł)
Krym oraz Odessa, Kijów i Lwów. Wydanie 1 (24.90zł)
Kobiecy styl zarzadzania. eBook. ePub (27.90zł)
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka (31.20zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia. eBook. Pdf (39.00zł)
Jak zarabiać na surowcach' Inwestycje na rynkach towarowych w czasach finansjalizacji (59.00zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego. eBook. ePub (27.90zł)
Kim chcesz być' Wybierz zawód najlepszy dla Ciebie. eBook. Mobi (23.90zł)
Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Inteligencja to za mało... Jak budować wizerunek wiarygodnego lidera (39.00zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Mobi (31.99zł)
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie (38.16zł)
BRAND sense - marka pięciu zmysłów (49.00zł)
Analiza statystyczna. Microsoft Excel 2010 PL (79.00zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi w budownictwie (33.92zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. Pdf (27.90zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania. eBook. Pdf (35.90zł)