e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -20%


Optymalizacja systemów i procesów logistycznych

promocja -20%
cena: 48.425 zł 38.74 zł
Data wydania: 2014
stron: 188, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania systemów i realizacji procesów logistycznych.
Osiąganie założonych rezultatów w sferze efektywności i skuteczności wymaga całościowego podejścia do problemu optymalizacji działań logistycznych. Proces ten nie może być traktowany w sposób wycinkowy, gdyż suboptymalizacja realizowana w jednym segmencie łańcucha dostaw zawsze powoduje wzrost kosztów w innym jego ogniwie. Dlatego też, należy na ten problem patrzeć przekrojowo w aspekcie relacji trade off a sumaryczne koszty logistyczne, które są efektem optymalizacji muszą być niższe niż przed rozpoczęciem przedmiotowego procesu. 
Spojrzenie całościowe na problem optymalizacji wymaga od logistyków dużej wiedzy merytorycznej. Oczywiście należy pamiętać, że operacja optymalizacji ma swoje ograniczenia, przekroczenie których może skutkować kosztami utraconej sprzedaży, mogącymi przybierać różne formy, niemniej zawsze skutkujące stratami dla przedsiębiorstwa i łańcucha dostaw. 
Z logistycznego punktu widzenia optymalizacja to nie tylko starania w obszarze redukcji kosztów, to także sposób na zwiększenie obrotu poprzez wzrost konkurencyjności w danym segmencie rynku przy zachowaniu akceptowalnej dostępności produktu, niezależnie czy jest on towarem czy usługą.  W działaniach logistycznych, których celem jest optymalizacja kosztów należy pamiętać, że poziom obsługi klienta, obroty i koszty logistyczne to system naczyń połączonych, który określa granice opłacalności tego procesu w oparciu o swoisty próg rentowności, wyznaczony standardami realizacji dostaw akceptowanymi przez klienta, poniżej których odchodzi on do konkurencji.


Cena: 38.74 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne (49.00zł)
Zyskaj na czasie. Quick Response Manufacturing - innowacyjna metoda zarządzania przedsiębiorstwem (59.42zł)
Business Intelligence (41.07zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (55.00zł)
Ekonomia menedżerska (89.00zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Badania operacyjne w przykładach i zadaniach (46.67zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (49.45zł)
100 praw sukcesu w biznesie (33.99zł)
Zarządzanie Teoria i praktyka (72.17zł)
Zarządzanie wiedzą (47.35zł)
Pomoc publiczna a rozwój firmy (25.42zł)
Innowacje Następny krok (59.00zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (63.67zł)
Zaawansowana rachunkowość zarządcza (51.30zł)
Skuteczne doradztwo strategiczne (42.42zł)
Kompendium wiedzy o logistyce (41.07zł)
Przeformułowanie w biznesie (76.42zł)
Jak korzystać z ekspertów zewnętrznych (38.25zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Go global! (59.00zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Psychologia sprzedaży (34.64zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (46.98zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)

Pozostałe z serii: Inne

Limeryki zbrodni (32.90zł)
Rachunkowość zarządcza. Analiza i interpretacja (84.15zł)
Rachunkowość finansowa w teorii i praktyce (79.00zł)
Nowoczesne techniki sprzedaży (135.15zł)
Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon (34.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (23.92zł)
Prawda o wypaleniu zawodowym (49.45zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Zaznacz załatwione! Jak wykonywać zadania do końca (63.00zł)
Komputer PC dla seniorów (34.90zł)
Radzka radzi: Tobie dobrze w tym! (44.90zł)
Zarządzanie projektami unijnymi (42.00zł)
Nie zadręczaj się drobiazgami kobieto (28.82zł)
Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw (50.15zł)
Węgry. Na ostro i na słodko. Wydanie 3 (39.90zł)
Excel w biurze i nie tylko (29.00zł)
Tatry Polskie. Przewodnik - Celownik (29.90zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze. eBook. Pdf (31.99zł)
Six sigma jako trwały element kultury organizacji (42.03zł)
Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie (63.00zł)