e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -15%


Optymalizacja systemów i procesów logistycznych

promocja -15%
cena: 49 zł 41.65 zł
Data wydania: 2014
stron: 188, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania systemów i realizacji procesów logistycznych.
Osiąganie założonych rezultatów w sferze efektywności i skuteczności wymaga całościowego podejścia do problemu optymalizacji działań logistycznych. Proces ten nie może być traktowany w sposób wycinkowy, gdyż suboptymalizacja realizowana w jednym segmencie łańcucha dostaw zawsze powoduje wzrost kosztów w innym jego ogniwie. Dlatego też, należy na ten problem patrzeć przekrojowo w aspekcie relacji trade off a sumaryczne koszty logistyczne, które są efektem optymalizacji muszą być niższe niż przed rozpoczęciem przedmiotowego procesu. 
Spojrzenie całościowe na problem optymalizacji wymaga od logistyków dużej wiedzy merytorycznej. Oczywiście należy pamiętać, że operacja optymalizacji ma swoje ograniczenia, przekroczenie których może skutkować kosztami utraconej sprzedaży, mogącymi przybierać różne formy, niemniej zawsze skutkujące stratami dla przedsiębiorstwa i łańcucha dostaw. 
Z logistycznego punktu widzenia optymalizacja to nie tylko starania w obszarze redukcji kosztów, to także sposób na zwiększenie obrotu poprzez wzrost konkurencyjności w danym segmencie rynku przy zachowaniu akceptowalnej dostępności produktu, niezależnie czy jest on towarem czy usługą.  W działaniach logistycznych, których celem jest optymalizacja kosztów należy pamiętać, że poziom obsługi klienta, obroty i koszty logistyczne to system naczyń połączonych, który określa granice opłacalności tego procesu w oparciu o swoisty próg rentowności, wyznaczony standardami realizacji dostaw akceptowanymi przez klienta, poniżej których odchodzi on do konkurencji.


Cena: 41.65 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia (69.00zł)
Zarządzanie kadrami (50.15zł)
Droga innowacji (50.15zł)
Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (59.90zł)
Zmienić myślenie o firmie (33.92zł)
Zarządzanie w warunkach niepewności (38.17zł)
Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm (69.90zł)
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach (39.90zł)
Sekrety bogacenia się (21.17zł)
Trochę inna teoria organizacji (39.90zł)
Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty (74.90zł)
Zarządzanie ryzykiem (50.92zł)
Dokumentacja czasu pracy. Wyjaśnienia, obliczenia, przykłady i wzory (101.15zł)
Airport City. Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne. Monografia (89.00zł)
Opanować czas (29.90zł)
Skuteczny biznesplan a fundusze europejskie (29.75zł)
Decydujący czynnik (50.40zł)
Business Intelligence (44.90zł)
Kiedy nadchodzi kryzys (55.00zł)
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie (59.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Mikroekonomia (67.92zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Psychologia sprzedaży (38.17zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (55.17zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (24.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (31.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Interpretacja i analiza przepływów pieniężnych (58.65zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. ePub (29.90zł)
Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy (50.15zł)
Kompetencje pracownicze w organizacji uczącej się (33.15zł)
Mierzenie wyników szkoleń. Praktyczny przewodnik po sześciu najważniejszych wskaźnikach oceny (79.00zł)
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. eBook. ePub (26.90zł)
Ocena efektywności inwestycji (37.40zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie. eBook. ePub (13.95zł)
Kompendium wiedzy o konkurencyjności (38.17zł)
Władca czasu, czyli skuteczne zarządzanie własnym życiem. eBook. Pdf (19.90zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (42.42zł)
Nareszcie więcej zysku! (32.30zł)
Etykieta w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Słowacja. 1001 pomysłów na weekend. Wydanie 1 (24.90zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin (21.90zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy. eBook. ePub (29.90zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy (57.00zł)
Myśl negatywnie! Niekonwencjonalny sposób na rewelacyjne wyniki (39.90zł)