e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -20%


Optymalizacja systemów i procesów logistycznych

promocja -20%
cena: 48.425 zł 38.74 zł
Data wydania: 2014
stron: 188, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania systemów i realizacji procesów logistycznych.
Osiąganie założonych rezultatów w sferze efektywności i skuteczności wymaga całościowego podejścia do problemu optymalizacji działań logistycznych. Proces ten nie może być traktowany w sposób wycinkowy, gdyż suboptymalizacja realizowana w jednym segmencie łańcucha dostaw zawsze powoduje wzrost kosztów w innym jego ogniwie. Dlatego też, należy na ten problem patrzeć przekrojowo w aspekcie relacji trade off a sumaryczne koszty logistyczne, które są efektem optymalizacji muszą być niższe niż przed rozpoczęciem przedmiotowego procesu. 
Spojrzenie całościowe na problem optymalizacji wymaga od logistyków dużej wiedzy merytorycznej. Oczywiście należy pamiętać, że operacja optymalizacji ma swoje ograniczenia, przekroczenie których może skutkować kosztami utraconej sprzedaży, mogącymi przybierać różne formy, niemniej zawsze skutkujące stratami dla przedsiębiorstwa i łańcucha dostaw. 
Z logistycznego punktu widzenia optymalizacja to nie tylko starania w obszarze redukcji kosztów, to także sposób na zwiększenie obrotu poprzez wzrost konkurencyjności w danym segmencie rynku przy zachowaniu akceptowalnej dostępności produktu, niezależnie czy jest on towarem czy usługą.  W działaniach logistycznych, których celem jest optymalizacja kosztów należy pamiętać, że poziom obsługi klienta, obroty i koszty logistyczne to system naczyń połączonych, który określa granice opłacalności tego procesu w oparciu o swoisty próg rentowności, wyznaczony standardami realizacji dostaw akceptowanymi przez klienta, poniżej których odchodzi on do konkurencji.


Cena: 38.74 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Wzrost. Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata (59.42zł)
Analiza decyzji (67.15zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (49.45zł)
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem (41.65zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej (49.45zł)
Kapitał ludzki a innowacyjność przedsiębiorstw (24.65zł)
Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw (95.00zł)
Outsourcing w zarządzaniu przedsiębiorstwami (40.24zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Działaj teraz! (39.90zł)
Zakupy z Excelem bez tajemnic. Statystyka, prognozowanie i zarządzanie zakupami (31.45zł)
Zarządzanie przedsiębiorstwem (37.94zł)
Innowacje Następny krok (59.00zł)
Ekonomia menedżerska (89.00zł)
Cyril Northcote Parkinson. Prawo Parkinsona (29.67zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (63.67zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.35zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Go global! (59.00zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Biblia e-biznesu (99.00zł)
Zachód (39.00zł)
Sukces z NLP (39.00zł)
Wolność finansowa dzięki inwestowaniu w nieruchomości (26.23zł)
Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Zarządzanie innowacjami (58.65zł)
Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych (99.00zł)
Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata (59.00zł)
Konkurencja na rynku usług transportowych (59.00zł)
Kamyki w brzuchu (39.00zł)
Jak stworzyliśmy demona (50.92zł)
Zyskowne zarządzanie projektami. Bezpieczny przewodnik, który pomaga planowo realizować projekt i mieścić się w budżecie (38.17zł)
Zapraszam do gabinetu inwestora giełdowego. Przewodnik po inwestowaniu na giełdzie (75.65zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów (79.00zł)
Nie zadręczaj się drobiazgami kobieto (28.82zł)
Access. Programowanie w VBA (79.00zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji (39.90zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. ePub (26.90zł)